Αν το ζητήσεις, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δείχνει «ζωντανός» και συμμέτοχος στο παιχνίδι για σωστό πλασάρισμα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αν το ζητήσεις, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δείχνει «ζωντανός» και συμμέτοχος στο παιχνίδι για σωστό πλασάρισμα.

Στο δρόμο: Συναρπαστικό!

34.889 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2017)

Δεν χρειάζεται πολύ για να καταλάβεις τη διαφορά από το απλό GTI. Φυσικά και εδώ υπάρχει το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της έκδοσης Perfomance, ωστόσο η ανάρτηση είναι 10% πιο σιφιχτή και το αμάξωμα «κάθεται» 15 χλστ. χαμηλότερα. Μπορεί στην εκκίνηση το αντισπίν να δουλεύει υπερωρίες, αλλά σε τελική ανάλυση η δύναμη περνάει στο δρόμο και κάθε φορά που πατάς το γκάζι υπάρχει και μια μικρή εκτόξευση. Η ανάρτηση κάνει τα μαγικά της και έτσι χωρίς θυσίες σε άνεση και ποιότητα κύλισης, στοιχείο που θα εκτιμηθεί στην καθημερινότητα, η κλίση στις στροφές είναι μηδενική, το υπέροχο σε ακρίβεια και αίσθηση, καλοζυγισμένο τιμόνι μεταβλητού βήματος σε πάει ακριβώς όπου σημαδεύεις, ενώ το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ κάνει όλη τη βρώμικη δουλειά ελαχιστοποιώντας την υποστροφή στα κλειστά κομμάτια. Και αν το ζητήσεις, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δείχνει ζωντανός και συμμέτοχος στο παιχνίδι για σωστό πλασάρισμα με τα φρένα να στέκονται απόλυτα στο ύψος των περιστάσεων διατηρώντας την αποτελεσματικότητά τους ακόμη και μετά από σκληρή χρήση.


Στοιχεία στησίματος και αναρτήσεων για το μοντέλο.

Στοιχεία στησίματος και αναρτήσεων για το μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto