Η τιμή του Ford Fiesta είναι 14.167 ευρώ, ενώ εκείνη του VW Polo είναι 14.370 ευρώ.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η τιμή του Ford Fiesta είναι 14.167 ευρώ, ενώ εκείνη του VW Polo είναι 14.370 ευρώ.

VW Polo 1,2 TSI DSG vs Ford Fiesta 1,0 EcoΒoost Powershift

61.930 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2014)

Οι χαμηλού κυβισμού turbo κινητήρες των VW Polo και Ford Fiesta εξασφαλίζουν σβέλτες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου, ενώ τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, ενισχύουν την αστική ευχρηστία.

VW Polo 1,2 TSI 90 PS DSG
+ Κινητήρας, ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης
- Ουδέτερη σχεδίαση
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS Powershift
+ Κινητήρας - επιδό-σεις, κατανάλωση, τιμόνι, χώρος αποσκευών
- Χώροι στο πίσω κάθισμα, φινίρισμα υλικών στο εσωτερικό
Η άφιξη του ανανεωμένου Volkswagen Polo ανακατεύει και πάλι την τράπουλα στην κατηγορία των μικρών, μια κατηγορία η οποία -αντικειμενικά- βρίσκεται σε διαρκή πόλεμο, προς όφελος βέβαια του καταναλωτή. Σημειώστε πως πριν ένα περίπου χρόνου ανανεώθηκε το Ford Fiesta, πριν λίγο καιρό ήρθε το ανανεωμένο (5ης γενιάς) Polo, ενώ προς τα τέλη του καλοκαιριού περιμένουμε την ανανέωση του Toyota Yaris. Στο τέλος του χρόνου, πάλι, θα κάνει ντεμπούτο και το νέας γενιάς Opel Corsa
Με λίγα λόγια δηλαδή, το ενδιαφέρον θα παραμείνει αμείωτο. Μέχρι τότε, όμως, ας συγκρίνουμε δύο από τις πιο πρόσφατες ανανεώσεις των best seller μοντέλων της κατηγορίας, τα Volkswagen Polo και Ford Fiesta, στις βενζινοκίνητες, μεσαίες εκδόσεις τους και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Δηλαδή, το Volkswagen Polo 1,2 TSI 90 PS DSG και το Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 100 PS Powershift, τα οποία έρχονται (στις βασικές 5θυρες εκδόσεις) στην τιμή των 14.370 και 14.167 ευρώ αντίστοιχα (με απόσυρση).
Μεταξύ Golf και Aston Martin
Ο λόγος φυσικά για την εξωτερική σχεδίαση των δύο μοντέλων. Το μεν VW Polo παραπέμπει στο μεγαλύτερο αδελφό του, το Golf, την ώρα που διατηρεί τα βασικά σχεδιαστικά γνωρίσματα του υπάρχοντος σχήματος -αποτελεί δηλαδή μια φυσική εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς, ενώ το Ford Fiesta, με το powerdome στο καπό και τα οριζόντια LED φανάρια στο μπροστά μέρος θυμίζει κάτι από Aston Martin. Και για τον λόγο αυτό θα του δώσουμε το προβάδισμα στην εκκίνηση αυτής της συγκριτικής δοκιμής, παρόλο που η εξωτερική εμφάνιση είναι κάτι το υποκειμενικό…

Ελαφρώς πιο σφιχτό και οδηγοκεντρικό είναι το Ford Fiesta στο δρόμο. Το τιμόνι παρέχει πλούσια πληροφόρηση, τα φρένα είναι αποτελεσματικά.

Ελαφρώς πιο σφιχτό και οδηγοκεντρικό είναι το Ford Fiesta στο δρόμο. Το τιμόνι παρέχει πλούσια πληροφόρηση, τα φρένα είναι αποτελεσματικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto