Το VW Tiguan πριν από 2 χρόνια ανανεώθηκε, με στόχο να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη εμπορική του πορεία.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το VW Tiguan πριν από 2 χρόνια ανανεώθηκε, με στόχο να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη εμπορική του πορεία.

VW Tiguan 1,4 TSI 122 PS BMT

14.984 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2013)

Το ανανεωμένο VW Tiguan συνεχίζει να αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές στην κατηγορία των SUV και Crossover αυτοκινήτων και να προσφέρεται σε αρκετά καλή τιμή στην 4Χ2 έκδοσή του.

Το VW Tiguan πριν από 2 χρόνια ανανεώθηκε, με στόχο να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη εμπορική του πορεία. Η ανανέωση αυτή, αφορούσε ουσιαστικά στην αισθητική του αναβάθμιση, με τη VW να μην πειράζει κατά πολύ τα μηχανικά ή τεχνικά του τμήματα. Ουσιαστικά και σε ό,τι αφορά στο αισθητικό κομμάτι, ένα φρεσκάρισμα στα εμπρός και πίσω φώτα, τη μάσκα, και τις ζάντες στάθηκαν αρκετά για να κάνουν το Tiguan να δείχνει πιο αρρενωπό, όμοιο με τα ομόσταβλα μοντέλα.
Κινητήρας: Θετικός σε απόδοση χωρίς να ενθουσιάζειΤο γνωστό υπερτροφοδοτούμενο TSI μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. με τους 122 ονομαστικούς ίππους και τα 200 Nm ροπής αποτελεί πλέον τη βάση στο Tiguan. Ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει καλό τράβηγμα και απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού από τις χαμηλές μέχρι και τις μεσαίες στροφές, προσδίδοντας ικανοποιητικές επιταχύνσεις. Επίσης έχει γραμμική λειτουργία και ανεβάζει ρυθμούς χωρίς δισταγμούς και δίχως ο θόρυβος που παράγει να ενοχλεί σε συνθήκες ταξιδιού. 
Ωστόσο, σε υψηλές στροφές χάνει την απόδοσή του, ενώ σε ανηφορικά τμήματα των εθνικών οδών απαιτείται κατέβασμα σχέσης, προκειμένου το αυτοκίνητο να διατηρήσει την ταχύτητά του. Επιπλέον στο πακέτο BlueMotion Technology περιλαμβάνονται τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το ομαλής λειτουργίας Start-Stop, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω του σχετικού διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, στη θέση του διακόπτη «off road» των 4κίνητων Tiguan.Εσωτερικό: Πολύ καλή ποιότητα και στιβαρότηταΣτο εσωτερικό του ανανεωμένου Tiguan οι αλλαγές αφορούν στις λεπτομέρειες. Έτσι, στις πλουσιότερες εκδόσεις όπως αυτή της δοκιμής μας, ο χρήστης απολαμβάνει των όμορφων επενδύσεων από αλκαντάρα, την πιο χρηστική οθόνη πληροφοριών TFT, με έγχρωμα γραφικά, αλλά και ενός προσεγμένου επιπέδου εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας με σύστημα εντοπισμού της κούρασης του οδηγού (Fatigue detection), αλλά και αυτόματα φώτα. 
Παράλληλα, νέο είναι το ραδιο-cd και τα χειριστήρια για το climatronic, ενώ οι διακοσμητικές πινελιές σε ταμπλό και πόρτες, πλαισιώνουν το νέο τιμόνι και το νέο λεβιέ. Μικρές λεπτομέρειες που κάνουν ακόμα πιο απολαυστική την παραμονή στο ποιοτικό εσωτερικό. Μέσα, ο χρήστης εξακολουθεί και απολαμβάνει την εξαιρετική ηχομόνωση και την απουσία κραδασμών από τον κινητήρα και τους τροχούς.Χώροι: Καλοί για μια οικογένειαΣτον τομέα των χώρων το Tiguan είναι σε θέση να μετακινήσει μια 4μελή οικογένεια δίχως να χρειαστούν παραχωρήσεις, αν και συγκριτικά με τα άλλα ανταγωνιστικά μικρομεσαία crossover, δεν ξεπερνά το μέσο όρο. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το μικρότερο πορτ μπαγκάζ των 360 λτ., με το πλήρως όμως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και τη δυνατότητα αύξησης με τη μετακίνηση του πίσω συρόμενου και πλήρως αναδιπλούμενου καθίσματος (έως και 1.510 λίτρα).Οδική συμπεριφορά: Ξεκούραστο και με πολύ καλή σταθερότηταΠολύ ισορροπημένα χαρακτηριστικά παρουσιάζει το δικίνητο Tiguan στο δρόμο. Η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτησή του με τις αυξημένες διαδρομές, τη σωστή -για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου- ρύθμιση και τα υψηλού προφίλ ελαστικά εξασφαλίζουν αυξημένα επίπεδα ανέσεων, με τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων να απορροφούνται με αποτελεσματικό τρόπο και δίχως να περνούν θόρυβοι στο εσωτερικό. Σε πιεσμένους ρυθμούς θα υποστρέψει προοδευτικά και ελέγχεται μέσω του σωστού σε αίσθηση τιμονιού. Παράλληλα, κινούμενο στην πόλη είναι εύκολο και φιλικό στους χειρισμούς, με καλή ευελιξία και η ψηλή θέση οδήγησης αυξάνει με τη σειρά της το αίσθημα της ασφάλειας. 
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και όταν το Tiguan κινείται σε γρηγορότερους ρυθμούς σε συνθήκες ταξιδιού, όπου γεμίζει με εμπιστοσύνη τον οδηγό του. Ουδετερότητα το χαρακτηρίζει και σε διαδρομές με στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και τάσεις υποστροφής θα εμφανιστούν μόνο κατόπιν έντονης πίεσης σε κλειστά κομμάτια και με την απενεργοποίηση του ESP. Στον έλεγχο του αυτοκινήτου βοηθούν επίσης το θετικό σε πληροφόρηση, βάρος και αμεσότητα τιμόνι και τα αποτελεσματικά φρένα.
Τιμή-εξοπλισμός: Από 23.490 ευρώ με πλήρη εξοπλισμόΤο Tiguan 1,4 TSI 122 PS διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τις Freestyle και Sportstyle με τιμές που συγκρατούνται στα 23.490 ευρώ και 24.240 ευρώ αντίστοιχα. Από το πιο προσιτό μοντέλο περιλαμβάνονται όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφάλειας, όπως ESP, 6 αερόσακοι, οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, 2ζωνικός κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ράδιο CD κ.ά. Ακόμη πιο «πλούσια» είναι η δεύτερη έκδοση Sportstyle, η οποία προσθέτει μεταξύ άλλων σπορ καθίσματα, κεντρικό υποβραχιόνιο, αισθητήρες βροχής κ.λπ.Παθητική ασφάλεια: Στο κλαμπ των 5άστερωνΤο VW Tiguan από το 2009 έχει επιβεβαιώσει τα υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας που προσφέρει, κατακτώντας την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές του Euro NCAP. Πιο συγκεκριμένα, για την προστασία των ενηλίκων το Γερμανικό SUV έλαβε 87%, στα παιδιά αξιολογήθηκε με 79%, στην προστασία των πεζών το Tiguan έλαβε 48%, ενώ για τα Συστήματα ασφαλείας του η βαθμολόγησή του ήταν 71%.
ΣυμπέρασμαΠαρά τα χρόνια του στην αγορά (από το 2007), το VW Tiguan μετά και την ανανέωσή του, συνεχίζει να αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία των SUV/Crossover. Στη δικίνητη έκδοσή του μάλιστα, το Γερμανικό μοντέλο προσφέρεται σε καλή τιμή και παράλληλα με τη βοήθεια και του πακέτου BlueMotion Technology, μειώνει αρκετά την κατανάλωσή του σε σχέση με το 4X4. Στα πλεονεκτήματα του Tiguan παραμένουν και η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ο πλήρης εξοπλισμός, αλλά και η ασφαλής και ξεκούραστη οδική και οδηγική του «παρουσία».
200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN  TIGUAN(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο TSI μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. με τους 122 ονομαστικούς ίππους και τα 200 Nm ροπής αποτελεί πλέον τη βάση στο Tiguan.

Το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο TSI μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. με τους 122 ονομαστικούς ίππους και τα 200 Nm ροπής αποτελεί πλέον τη βάση στο Tiguan.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto