Ασφαλές και άνετο για την οικογένεια 
και εξίσου ικανό και ακριβές για τους «ανήσυχους».
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ασφαλές και άνετο για την οικογένεια και εξίσου ικανό και ακριβές για τους «ανήσυχους».

VW Golf 1,6 FSI: Γερμανική επέλαση

45.475 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2014)

Ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας είναι το μεγαλύτερο προσόν του Golf. Επιτελεί τα καθήκοντά του ως μικρομεσαίο από καλό έως πολύ καλό βαθμό έχοντας αδυναμίες δευτερεύουσας σημασίας. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης δίνει πολύ καλή οδική συμπεριφορά ικανοποιώντας, τόσο τον οικογενειάρχη που ζητάει ασφάλεια και άνεση, όσο και το θερμόαιμο νεαρό που απαιτεί ακρίβεια και ζωντάνια. Πιέζοντας το Golf σε κλειστή διαδρομή, θα γλιστρήσει προοδευτικά το εμπρόσθιο μέρος του, κάτι που διορθώνεται εύκολα χάρη στο γρήγορο τιμόνι. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβλητή ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει το απαιτούμενο βάρος και μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Η απόκριση στο δεξί πεντάλ δεν είναι και τόσο άμεση, λόγω της ηλεκτρικής λειτουργίας του. 

Πρόθυμο αλλά τραχύ μοτέρ
Στον αυτοκινητόδρομο είναι ευθύβολο με αρκούντως καλή ηχομόνωση. Οι 115 ίπποι του 1,6 κινητήρα έχουν δύσκολο έργο κόντρα στο βαρύ αμάξωμα με αποτέλεσμα απλώς ικανοποιητικές επιδόσεις. Η τραχιά λειτουργία του, ιδίως στις χαμηλές στροφές, φανερώνει την ηλικία του. Η αραιή κλιμάκωση στο 6άρι κιβώτιο ευνοεί την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο. 
Στο εσωτερικό, η σχεδιαστικά συγκρατημένη εικόνα αναδεικνύει τα πολύ καλής ποιότητας υλικά, μαλακά στο επάνω μέρος του ταμπλό και σκληρά στα χαμηλότερα σημεία. Θετικές εντυπώσεις αφήνει η συναρμολόγηση και η εργονομία. Από πλευράς χώρων, οι επιβάτες του Golf δεν θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, μιας και ο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι είναι παραπάνω από ικανοποιητικός και στις δύο σειρές καθισμάτων. 
Αρκετές είναι και οι θήκες για τα καθημερινά αντικείμενα των επιβατών. Ανάλογα ικανοποιητικό είναι και το πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα που φτάνει τα 350 λίτρα. Ο εξοπλισμός άνεσης είναι πλούσιος σε όλες τις εκδόσεις, ενώ από τα στοιχεία ασφάλειας του στάνταρ εξοπλισμού, η μοναδική ουσιαστική έλλειψη είναι το ESP.

Τιμή αγοράς 2008: 19.240 ευρώ
Τιμή αγοράς 2014: 7.500 ευρώ
Τιμή πώλησης 2014: 8.600 ευρώ


Οι 115 ίπποι του κινητήρα δίνουν ικανοποιητικές επιδόσεις στο Golf.

Οι 115 ίπποι του κινητήρα δίνουν ικανοποιητικές επιδόσεις στο Golf.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda