Μπορείς σήμερα να πάρεις SUV με κάτω από 14 χιλιάρικα;

Υπάρχουν πραγματικά φθηνές μάρκες;

36.519 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2018)

Αν ψάχνεις μικρό με κάτω από 10 χιλιάρικα ή SUV με κάτω από 14 και δεν βρίσκεις, μάλλον δεν ψάχνεις καλά. Ποιές είναι οι πραγματικά φθηνές αλλά σοβαρές μάρκες; Γιατί τις σνομπάρουμε;

Τι μικρό αγοράζεις κάτω από δέκα χιλιάρικα και τι SUV κάτω από δεκατέσσερα; Αν ακόμη δεν βρίσκεις μοντέλο είναι γιατί μάλλον σε αυτές τις τιμές δεν γίνεται να βρεις μικρό ή SUV. Ή μήπως όχι; 

Βλέπεις ακόμη και στις μάρκες όπου το value for money είναι η βασική φιλοσοφία, τέτοιες τιμές είναι μάλλον δύσκολο να επιτευχθούν. Στις 10.000 ευρώ σήμερα δυσκολεύεσαι να βρεις μίνι μοντέλο, πόσο μάλλον ένα αρκετά μεγαλύτερο μικρό, ενώ ακόμη και τα μικρότερα SUV, όπως το Peugeot 2008 ξεκινούν σχεδόν ένα χιλιάρικο πάνω από τις 14.000.
 
Και όμως. Υπάρχουν μοντέλα με πολύ χαμηλές τιμές. Αρκεί να ψάξεις τις μάρκες που ειδικεύονται σε αυτά, ή ακόμη και μοντέλα σε άλλες μάρκες που έχουν ακριβώς αυτόν τον στόχο. Να πιάσουν μια τιμή που κανείς άλλος δεν πετυχαίνει.
 
Και η Dacia είναι ο απόλυτος ειδικός αυτή τη στιγμή. Μπορεί στα αυτιά του μέσου Έλληνα αγοραστή, η Dacia να ακούγεται περίπου όπως η Skoda πριν από 25 χρόνια. Όπως και η Skoda όμως, η σημερινή Dacia δεν έχει καμία σχέση με το ανατολικό της παρελθόν, αφού ανήκει σε ένα τεράστιο όμιλο, της Renault-Nissan και έτσι τα μοντέλα της χρησιμοποιούν πλατφόρμες, κινητήρες και τεχνολογίες κοινές με αυτές που χρησιμοποιούν και τα μοντέλα της γκάμας της Renault και της Nissan.
 
Η διαφορά με την Skoda όμως, είναι πως η Dacia δεν βούτηξε στην mainstream κατηγορία για να χτυπήσει τις “αδελφές” εταιρείες, όπως έκανε η Skoda και ζόρισε τη SEAT. Αντίθετα βρήκε μία τεράστια τρύπα στην αγορά και την έκλεισε σχεδόν αποκλειστικά. Αυτή τη στιγμή στην ευρωπαική αγορά η Dacia απολαμβάνει πωλήσεις που έχουν τις μονάδες παραγωγής της σε συνεχείς βάρδιες με συνεχείς επεκτάσεις και νέα εργοστάσια.
 
Βλέπεις σε άλλες αγορές, το να μπορείς να αγοράσεις ένα Duster με 13.670 ευρώ κάνει το SUV της Dacia ιδιαίτερα δημοφιλές. Με τέτοιες τιμές δεν είναι περίεργο που τα μοντέλα της μάρκας φιγουράρουν παντού και τελευταία δίπλα και σε πανάκριβα αυτοκίνητα, αφού, έχουμε πει, η έξυπνη αγορά είναι πλέον περισσότερο “μούρη” από την ακριβή.
 
Στην Ελλάδα όμως τι κάνουμε; Πόσο έχετε σκεφτεί να αγοράσετε ένα Dacia; Αφού υπάρχουν φθηνά αυτοκίνητα καινούργια, μήπως να τα κοιτάξετε πριν τα μεταχειρισμένα; Και τελικά υπάρχει κάποιος λόγος να μην τα προτιμήσετε;

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center