- Από 55.590 ευρώ το κόστος αγοράς στην Ελλάδα - Αποδίδει 460 άλογα και προσφέρει αυτονομία 528 χλμ. - Πιο σφιχτό σε ανάρτηση και με περισσότερες επιλογές σε «στήσιμο» - Πιο επιθετικό σε εμφάνιση και με νέα καθίσματα
- Ανάσταση μετά από χρόνια του «διαφορετικού» κινητήρα της Mazda για να κάνει το MX-30 υβριδικό πρίζας - Ο Wankel δεν κινεί τους τροχούς, παράγει μόνο ρεύμα για τη μπαταρία, η οποία φορτίζει και από πρίζα - Με 170 άλογα, καλύτερες επιδόσεις από το ηλεκτρικό MX-30 και χωρίς άγχος να μείνεις από ρεύμα - 2.500 ευρώ ακριβότερο το Plug-in από το ηλεκτρικό Mazda MX-30
- Renault Clio και Mitsubishi Colt έχουν 65 άλογα, όσο είχαν τα αυτοκίνητα πριν 20 χρόνια - Θες 700 μέτρα να προσπεράσεις - Δεν κερδίζεις σε κατανάλωση γιατί πρέπει να πατάς συνέχεια γκάζι για να κρατάς τις στροφές του κινητήρα ψηλά - Στα ίδια λεφτά αγοράζεις μέχρι και τούρμπο μικρό SUV
- Το Concept #5 θα «αγγίζει» το μέγεθος ενός μεσαίου SUV - Έχει σχάρα οροφής και εξοπλισμό για off-road εξορμήσεις - Θα έχει τρεις ψηφιακές οθόνες στην καμπίνα - Η εταιρεία υπόσχεται ότι θα καλύπτει 550 χλμ. με μια φόρτιση
Euro AllSeason AS210 ή Vector 4seasons Gen-3; Falken Vs Goodyear - Παίρνει ισοπαλία από Goodyear στο βρεγμένο το Falken (43 μ. κάνουν και τα 2) - Μία η άλλη τα 2 λάστιχα σε κράτημα στο στεγνό - Κερδίζει το Falken σε κράτημα στο βρεγμένο - Ένα 30άρι ευρώ η διαφορά τιμής της 4άδας τους (φθηνότερο το AS210)
- Είναι το ηλεκτρικό Nissan SUV και η καμπίνα του ξεχωρίζει όσο κανενός άλλου - Έχει κρυφή θήκη στο ταμπλό που ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά - Ολόκληρη η κονσόλα κινείται με ένα κουμπί, σα ρομπότ!
- Επτά SUV σε παραπλήσιες διαστάσεις, πολλά κοινά μηχανικά, αλλά καμία σχέση μεταξύ τους - Η νέα Alfa Junior πατά στην ίδια πλατφόρμα μα υπόσχεται ακόμα περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση - Μόνο η Alfa θα είναι τετρακίνητη, με γρήγορο τιμόνι, ή ακόμα και μπλοκέ διαφορικό - Η Stellantis καταφέρνει να κρατά τα μοντέλα της τόσο διαφορετικά παρά τα κοινά τους σημεία