Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/3/2007
TEST
Νέο Ηοnda Civic Type R
The Right stuff
Διαβάστηκε από 13488 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/3/2007
Νέο Ηοnda Civic Type R - ένα από τα πιο ευχάριστα σπορ μικρομεσαία
To μείγμα σε αυτό το Civic είναι απλό: φοβερή, σχεδόν διαστημική σχεδίαση, τρίθυρο αμάξωμα και ένα μοτέρ, που κόβει την ανάσα με τον τρόπο που δουλεύει έως πολύ ψηλά στο κόκκινο τμήμα του στροφόμετρου. Τόσο κόκκινο όσο και το σήμα της Honda στο εμπρός μέρος, ένα χρώμα που συνοδεύει μόνο τις εκδόσεις Type R της ιαπωνικής εταιρείας.
Το τρίθυρο αμάξωμα του νέας γενιάς Civic ταιριάζει γάντι με τον έντονα σπορ χαρακτήρα της έκδοσης Type R. H ούτως ή άλλως πολύ επιθετική σχεδίαση της πεντάθυρης έκδοσης εκφράζεται ακόμη πιο καθαρά στην περίπτωση του τρίθυρου αμαξώματος.
Η έλευση του νέου Civic Type R έρχεται να κλείσει ένα μεγάλο κύκλο από λανσαρίσματα γρήγορων μικρομεσαίων. Η πρόταση της Honda διαφέρει αρκετά.
Κόντρα στο ρεύμα
Η πίστη της Honda στη φιλοσοφία, ότι η υψηλή ιπποδύναμη σαφώς και δεν είναι απαραίτητο να επιτευχθεί με τους δύο πιο συνηθισμένους τρόπους (turbo ή πολλά κυβικά), βρίσκεται στο DNA και του άρτι αφιχθέντος στην Ελλάδα, Civic Type R.Αυτή η διαφορετική νοοτροπία μπορεί από μόνη της να καταστήσει το συγκεκριμένο μοντέλο ξεχωριστό. Η Honda όμως δεν αρκείται σε αυτό.
Σχεδίαση
Ένα στοιχείο το οποίο παίρνει πολύ μεγαλύτερη αξία στην περίπτωση του νέου Civic Type R έναντι του προγενέστερου, είναι η αισθητική του αμαξώματος. Η έλευση του Type R είναι ουσιαστικά και η πρώτη μας επαφή στην Ελλάδα με το τρίθυρο Civic. H σχεδίαση, η οποία ακόμη και στην πεντάθυρη έκδοση δεν μπορεί να συγκριθεί ευθέως σε πρωτοτυπία με κάποιο άλλο μικρομεσαίο, κατοχυρώνει -στην περίπτωση του τρίθυρου- με τον καλύτερο τρόπο τη σπορ προσωπικότητα του Type R.Από πλευράς διαστάσεων, το Type R είναι οριακά μακρύτερο και πλατύτερο, ενώ ο δυναμικός του χαρακτήρας ευνοείται από το επίσης ελαφρώς μειωμένο ύψος. Από εκεί κι έπειτα, την ευθύνη της "ενημέρωσης" του εξωτερικού παρατηρητή, σχετικά με το ποιο Civic έχει εμπρός του, αναλαμβάνουν οι πιο "άγριοι" προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, αλλά και ορισμένα άλλα στοιχεία, όπως η τοποθέτηση κανονικής και κυψελωτής μάσκας στη θέση της γνωστής διάφανης του πεντάθυρου, αλλά και το κόκκινο λογότυπο της εταιρείας στο εμπρός μέρος.
Μέσα στο παιχνίδι…
… και από πλευράς τιμής τοποθετείται το νέο Honda Civic Type R. H επίσημη τιμή της βασικής έκδοσης είναι 29.990 ευρώ (λίγο πιο πάνω, δηλαδή, από το προηγούμενο μοντέλο, όταν εκείνο σταμάτησε να πωλείται) με καλό εξοπλισμό, ενώ υπάρχει και μια δεύτερη, πιο πλούσια επιλογή στα 32.990 ευρώ.
Μας άρεσε :
Η εμφάνιση, η οδική συμπεριφορά, τα φρένα, η ισορροπημένη λειτουργία της ανάρτησης, τα εμπρός καθίσματα, η αίσθηση του τιμονιού
Δεν μας άρεσε :
Το σχετικά κοντό κιβώτιο, η δύναμη στις χαμηλές σ.α.λ.

 
 Νέο Ηοnda Civic Type R
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά