Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/11/2008
Συγκριτικό Test
Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160PS VS Volvo C30 2,0 VS Honda Civic 1,8 Type-S
Κουπέ με άποψη
Διαβάστηκε από 26327 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/11/2008
Η σχεδίαση είναι εκείνη που παίζει βασικό ρόλο στην αντιπαράθεση των τριών αυτοκινήτων.
Με κύριο χαρακτηριστικό την κουπέ αισθητική τους, τα Honda Civic Type S και Volvo C30 μάχονται απέναντι στο νέο εκπρόσωπο της κατηγορίας, το Volkswagen Scirocco.
Κατ' ευφημισμόν κουπέ;
Η κουπέ κατηγορία των μικρομεσαίων απαρτίζεται από λίγα αυτοκίνητα, με το ποσοστό που καταλαμβάνουν στην αγορά να είναι πολύ μικρό. Το κουπέ μπορεί απλώς να βασίζεται σε κάποια άλλη έκδοση του ίδιου μοντέλου (π.χ η BMW σειρά 1 Coupe, που βασίζεται στην κάμπριο εκδοχή της), ή να μη βασίζεται σε κανένα άλλο αυτοκίνητο της ίδιας φίρμας (π.χ. Mazda RX-8), ή, τέλος, να βασίζεται στην πεντάθυρη έκδοση ενός μοντέλου, που ωστόσο, λόγω της δυναμικής του και της ξεχωριστής του σχεδίασης, δεν τοποθετείται απλά ως η τρίθυρη έκδοση ενός μοντέλου.
3θυρο με κουπέ αισθητική ή κουπέ με 3θυρη αισθητική;
Η σχεδίαση είναι εκείνη που παίζει βασικό ρόλο στην αντιπαράθεση των τριών αυτοκινήτων. Το τρίθυρο Civic Type S είναι ξεχωριστό αισθητικά και βασίζεται στο επίσης ξεχωριστό πεντάθυρο αδελφάκι του, αφού σε εκείνο οι πίσω πόρτες είναι καλά κρυμμένες, ενώ το σφηνοειδές του σχήμα παραπέμπει σε κουπέ αμάξωμα. Tο C30, που διατίθεται αποκλειστικά σε τρίθυρη έκδοση, είναι και εκείνο ξεχωριστό αισθητικά, με τα κουπέ στοιχεία να εκφράζονται περισσότερο από τη σχεδίαση του πίσω μέρους. Στο άλλο άκρο η Volkswagen σαφέστατα σχεδίασε ένα αμιγώς κουπέ αμάξωμα στο Sciroccο, λαμβάνοντας ως βάση το Golf, με έντονα σφηνονειδές εμπρός μέρος, φουσκωμένους ώμους και ανασηκωμένο πίσω μέρος, αλλά είναι και το μόνο που δε διαθέτει πλαίσια στις δύο πόρτες, εντείνοντας την κουπέ του υπόσταση.
Εμφάνιση
Κοιτάζοντας από το μπροστινό μέρος τα τρία αυτοκίνητα, άμεσα αντιλαμβάνεσαι την κουπέ αισθητική τους. Τα Scirocco και Type S παρουσιάζουν ένα περισσότερο σπορτίφ ύφος αισθητικά, έναντι του πιο εκλεπτυσμένου προφίλ του C30. To έντονα σφηνοειδές σχήμα στο εμπρός μέρος, τα μικρά παράθυρα πίσω και το επίσης μικρό παρμπρίζ, με το ανασηκωμένο πίσω μέρος, αποτελούν τα στοιχεία εκείνα που εντείνουν τη δυναμική τους και τα τοποθετούν σε μια πιο ειδική από την τρίθυρη κατηγορία.
Άλλα κοινά στοιχεία
Εκτός από την εμφάνιση, τα τρία αυτοκίνητα αντιπαρατίθενται και σε άλλους τομείς, όπως είναι φυσικό, και παρά τον εν γένει διαφορετικό προσανατολισμό τους. Η τιμή αγοράς των εκδόσεων που έρχονται κοντά στην ιπποδύναμη αποτελεί ένα από εκείνα, ενώ πιο κοντά στη φιλοσοφία των κουπέ βρίσκεται η 4θέσια διάταξη των καθισμάτων στα Scirocco και C30. Από την άλλη, ως φιλοσοφία, το Scirocco βρίσκεται περισσότερο κοντά στο Type S, καθιστώντας συνολικά την κόντρα μεταξύ των 3 ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Τέλος, η παραπλήσια απόδοση της ισχύος (αλλά μέσω διαφορετικών οδών) συμπληρώνει τα στοιχεία που μας οδήγησαν σε συγκρίσεις.
Πού υπερτερεί το Honda Civic Type S
Αίσθηση και κούμπωμα επιλογέα, εμφάνιση εσωτερικού, θέση οδήγησης, εγγύηση, λειτουργία κινητήρα σε υψηλές στροφές, χώροι πίσω, φρένα
Πού υπερτερεί το Volkswagen Scirocco
Εμφάνιση, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, απόδοση κινητήρα, τιμή
Πού υπερτερεί το Volvo C30
Κύρος φίρμας, ποιότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης, άνεση ανάρτησης

 
 Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160PS VS Volvo C30 2,0 VS Honda Civic 1,8 Type-S
Kινητήρες - Επιδόσεις
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα