Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2008
TEST
Νέο VW Golf 5d 1,4 TSI 122 PS
Σημείο αναφοράς
Διαβάστηκε από 67487 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2008
Το αίσθημα της ασφάλειας είναι αυξημένο κατά την οδήγηση του καινούργιου Golf
Το νέο Golf μπορεί να χαρακτηριστεί και στην 6η κατά σειρά γενιά του ως το "benchmark" της μικρομεσαίας κατηγορίας και παρουσιάζεται με αναβαθμισμένη τεχνολογία, ασφάλεια και πιο πολυτελή εικόνα.
Σχεδιαστικά το νέο Golf παραπέμπει στο προγενέστερο παρά το γεγονός ότι είναι πλήρως ανασχεδιασμένο.
Tο Golf αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της VW και ένα από τα πιο δημοφιλή στην αγορά της Ευρώπης, αφού μετά από 5 γενιές και 34 χρόνια παρουσίας έχει ξεπεράσει τα 26 εκατομμύρια πωλήσεις. Το καινούργιο μικρομεσαίο γερμανικό αυτοκίνητο φέρει πολλές αλλαγές σε σχέση με το προγενέστερο τόσο αισθητικές, όσο και μηχανικές, ενώ τα στοιχεία που έμειναν σχεδόν ίδια -με κάποιες βελτιώσεις- είναι το δάπεδο και οι αναρτήσεις.
"Φωνάζει" από μακριά Golf
Εξωτερικά το νέο Golf ακολουθεί τα αισθητικά γνωρίσματα του προγενέστερου και παρά το γεγονός ότι όλα τα μέρη του αμαξώματός του είναι καινούργια, μοιάζει αρκετά με αυτό. Πιο πολύ ενδιαφέρον συγκεντρώνει το μπροστινό τμήμα με τις οριζόντιες γρίλιες και το μαύρο περίγραμμα στα φωτιστικά σώματα, στοιχεία που θυμίζουν το Scirocco και χαρίζουν στο νέο μικρομεσαίο VW περισσότερο δυναμισμό. Από το πλάι διακρίνονται το πιο τονισμένο "νεύρο" που διατρέχει το αμάξωμα, οι καμπυλόγραμμοι καθρέφτες, οι νέες πρακτικότερες χειρολαβές και φυσικά η φαρδιά πίσω κολόνα, που αποτελεί το σήμα κατατεθέν όλων των Golf. Πίσω η εικόνα είναι ίσως πιο συντηρητική και διακρίνονται κυρίως τα μεγάλα παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα, τα οποία παραπέμπουν στο πολυτελές εκτός δρόμου Touareg. Τέλος, όσον αφορά στις διαστάσεις, παρατηρούνται πολύ μικρές διαφορές, αφού κόντυνε κατά 5 χλστ., φάρδυνε κατά 20 χλστ., ενώ το ύψος και το μεταξόνιο παρέμειναν ως είχαν.
Από 15.250 ευρώ και με 5 κινητήρες
Τα μηχανικά σύνολα με τα οποία εφοδιάζεται το νέο Golf είναι αυτά των 1,4 λτ. 80 PS (από 15.250 ευρώ), 1,4 TSI 122 PS (από 17.750 ευρώ), 1,4 TSI 160 PS (από 20.650 ευρώ) και οι ντίζελ 2,0 TDI 110 PS (από 22.800 ευρώ) και 2,0 TDI 140 PS (από 27.450 ευρώ). Με τους TSI κινητήρες το αυτόματο - σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων DSG7 χρεώνεται επιπλέον 2.150 ευρώ και 1.750 ευρώ για τις εκδόσεις των 122 και 160 ίππων αντίστοιχα και στους ντίζελ το κόστος για το DSG6 είναι 2.550 ευρώ (110 PS) και 2.000 ευρώ (140 PS). Όσον αφορά στα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, τα Trendline, Comfortline και Highline. Από το πρώτο και βασικό περιλαμβάνονται ABS+ASR, 7 αερόσακοι, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα (για τα 5θυρα), ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού καθ' ύψος, ηχοσύστημα, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέφτες, ημιαυτόματος κλιματισμός Climatic και υπολογιστής ταξιδίου.
Η υπόλοιπη γκάμα
To Jetta και το Golf Variant, τα οποία μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία με το Golf 5ης γενιάς, αναμένεται να αλλάξουν σε δύο χρόνια. Ωστόσο η πολυχρηστική έκδοση του μικρομεσαίου VW, το Golf Plus, παρουσιάστηκε επίσημα από τη γερμανική φίρμα στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου στην Μπολόνια της Ιταλίας, την οποία και επισκεφθήκαμε
Συν & Πλην
(+): Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια, τεχνολογία, κινητήρας, θέση οδήγησης, εργονομία
(-): Έντονη ομοιότητα εξωτερικά με το παλιό, ατέλειες στο φινίρισμα της κονσόλας, δύναμη κινητήρα στις υψηλές στροφές

 
 Νέο VW Golf 5d 1,4 TSI 122 PS
Κινητήρας
Αναβαθμισμένη τεχνολογία
Με υψηλότερη παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο