Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2009
TEST
Ανανεωμένο Honda Civic 1,3 4d Hybrid CVT
Αλλαγές στα σημεία
Διαβάστηκε από 6190 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2009
Με ελάχιστες αλλαγές εμφανίζεται το ανανεωμένο υβριδικό μικρομεσαίο σεντάν μοντέλο της Honda, οι οποίες "φρεσκάρουν" τη σύγχρονη συνολικά εικόνα του.
Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα του Civic 1,3 4d Hybrid, η Honda ανανεώνει ελαφρώς το υβριδικό οικογενειακό της μοντέλο, κυρίως αισθητικά. Εξωτερικά οι αλλαγές εντοπίζονται στη νέας σχεδίασης μάσκα και στον προφυλακτήρα, καθώς και στις καινούργιες και πιο κομψές ζάντες αλουμινίου. Συνολικά, το μήκους 4.545 χλστ. 4θυρο Civic κερδίζει τις εντυπώσεις με την ελκυστική και δυναμική του εικόνα για τα δεδομένα των μικρομεσαίων σεντάν.
Μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό
Στο θάλαμο των επιβατών η μόνη διαφορά εντοπίζεται στις νέες υφασμάτινες επενδύσεις, ενώ καμία αλλαγή δεν έγινε στο ταμπλό ή σε άλλο σημείο του εσωτερικού. Ωστόσο αισθητικά παραμένει σύγχρονο και λειτουργικό, με ικανοποιητική ποιότητα και άνετους χώρους για τους επιβάτες του. Όμως, εκεί που μειονεκτεί περισσότερο είναι στον ωφέλιμο όγκο του μικρού -για την κατηγορία- χώρου αποσκευών των 350 λίτρων, καθώς η τοποθετημένη στην πλάτη του πίσω καθίσματος μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα "κλέβει" χώρο.
Στο δρόμο: Προσανατολισμένο στην άνεση
Οδηγώντας το υβριδικό Civic γίνεται άμεσα αισθητή η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία απορροφάει με επιτυχία τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων και συμβαδίζει με το οικογενειακό προφίλ του μοντέλου. Ασφαλές με υποστροφικές τάσεις εμφανίζεται σε πιο σβέλτους ρυθμούς, ωστόσο το σύστημα ευστάθειας (VSA) επεμβαίνει σε κάθε πιθανή τάση αποσταθεροποίησης του αυτοκινήτου από την επιθυμητή πορεία. Παράλληλα, το τιμόνι είναι άμεσο και προσφέρει θετική αίσθηση, τα φρένα είναι μεν αποτελεσματικά, όμως το αντίστοιχο πεντάλ είναι σκληρό στο πάτημα.
Χαμηλή κατανάλωση και σβέλτες επιδόσεις
Χάρη στο σύστημα IMA (Intergrated Motor Assist) που εφοδιάζεται ο I-VTEC κινητήρας των 1,3 λτ. με τα δύο μπουζί ανά κύλινδρο, επιτυγχάνεται πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (μόλις 4,6 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τη Honda). Παράλληλα, το μοτέρ θερμικής καύσης των 95 ίππων, σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα των 20 ίππων, προσφέρει σβέλτες επιδόσεις, ενώ την ευκολία στην οδήγηση ενισχύει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης (CVT).
Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση ταιριάζει με τον οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, το οποίο συνολικά στο δρόμο είναι ασφαλές.

Μοντέρνο και προσεγμένο ως κατασκευή είναι το ταμπλό του 4θυρου Civic, με τους δύο πίνακες οργάνων να ξεχωρίζουν.

Οι πίσω επιβάτες έχουν άνετους χώρους στη διάθεσή τους, με εξαίρεση τον αέρα για τα κεφάλια.