Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/2/2010
TEST
Ανανεωμένο Honda CR-V
Βελτίωση στα σημεία
Διαβάστηκε από 26155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/2/2010
Σε επιμέρους τομείς και με διακριτικότητα ανανέωσε η Honda το CR-V, αλλαγές με τις οποίες το αυτοκίνητο θα προσπαθήσει να παίξει και πάλι το δικό του ρόλο στην ανταγωνιστική κατηγορία των SUV.
Το δρόμο της διακριτικής ανανέωσης επέλεξε η Honda, προκειμένου να φρεσκάρει την τρίτη γενιά του CR-V. Οι εξωτερικές αλλαγές που φέρει το αυτοκίνητο ανάγονται στους ανανεωμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες (οι νέοι προφυλακτήρες έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του μήκους του αυτοκινήτου κατά 45 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο), στη νέα μάσκα και στις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών. Περνώντας στο εσωτερικό, βλέπουμε τη χρήση επενδύσεων με νέα βελτιωμένη υφή, που προσδίδει κάποιες πινελιές πολυτέλειας στο αυτοκίνητο, ενώ κάποια διακοσμητικά στοιχεία, όπως τα νέα αλουμινένια εσωτερικά μαρσπιέ (στις πλουσιότερες εξοπλιστικά εκδόσεις), δημιουργούν ένα όμορφο αισθητικά περιβάλλον. Παράλληλα, το φινίρισμα των επιμέρους τμημάτων έχει αναβαθμιστεί. Όσον αφορά στην άνεση, τα ξεχωριστά υποβραχιόνια οδηγού και συνοδηγού έχουν μεγαλύτερο πλάτος, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις το πολυμέσο με το οποίο εφοδιάζεται το αυτοκίνητο φέρει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που απαιτεί ο σύγχρονος οδηγός (δυνατότητα χρήσης iPod, θύρα USB, Bluetooth, Navigation, κ.τ.λ.).
Mε βελτιώσεις στην ανάρτηση και στην ηχομόνωση
Στο ανανεωμένο CR-V έχει τροποποιηθεί η γεωμετρία των αναρτήσεων, καθώς και οι ρυθμίσεις των αμορτισέρ. Πιο αναλυτικά, στην μπροστινή ανάρτηση η γωνία κάστερ έχει μειωθεί ενώ στα εαμορτισέρ έχουν τοποθετηθεί βαλβίδες μεταβλητής ροής λαδιού. Βελτιώσεις έχουν δεχθεί και τα σάιλεντ μπλοκ της πίσω ανάρτησης. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα μια συνολικά καλύτερη οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου εντός και εκτός δρόμου, με μικρή μόνο επιβάρυνση της άνεσης κατά την προσπέλαση εγκάρσιων ανωμαλιών. Τέλος, στο πλαίσιο του CR-V έχουν τοποθετηθεί στην περιοχή του κινητήρα πρόσθετα μονωτικά, με αποτέλεσμα τα επίπεδα θορύβου εντός της καμπίνας να είναι μειωμένα κατά 5 db, σύμφωνα με την εταιρεία.
Από 33.500 ευρώ, σε 4 εξοπλιστικές εκδόσεις
Με 33.500 ευρώ προσφέρεται η βασική έκδοση Elegance του ανανεωμένου Honda CR-V, που περιλαμβάνει 8 αερόσακους, ABS, ESP, TSA, cruise control, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες 17΄΄, ράδιο-cd με mp3 και χειριστήρια στο τιμόνι και διζωνικό αυτόματο κλιματισμό. Το αυτοκίνητο διατίθεται σε ακόμη τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις, ενώ συνδυάζεται και με το κινητήρα ντίζελ 150 ίππων. Τέλος, σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού προσφέρεται στάνταρ το σύστημα πληροφόρησης απώλειας πίεσης των ελαστικών, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις προσφέρονται συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το adaptive cruise control, που γνωρίζουμε από το προηγούμενο μοντέλο.
Συν & Πλην
(+): Η απόδοση του κινητήρα, οι χώροι, η οδική συμπεριφορά και η αίσθηση του κιβωτίου
(-): Η απουσία και πάλι κλειδώματος της αυτόματης τετρακίνησης και ο θόρυβος του κινητήρα στις υψηλές στροφές, η τιμή
Με μια ματιά
• Με αλλαγές στους προφυλακτήρες, στη μάσκα και στις ζάντες αλουμινίου
• Με αναβαθμισμένο φινίρισμα και εξοπλισμό
• Με βελτιώσεις στην ανάρτηση
• Με ισχυρότερο κινητήρα ντίζελ, που συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο
• Διαθέσιμο από 33.500 ευρώ

 
 Ανανεωμένο Honda CR-V
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Βαθμολογία