Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/4/2011
Test mtx
Μεταχειρισμένο VW Golf 1,4 TSI 140 PS του 2007
Ολοκληρωμένη επιλογή
Διαβάστηκε από 11379 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/4/2011
Το 5η γενιάς 
VW Golf με τον 1.400άρη κινητήρα των 140 ίππων 
μπορεί να ικανοποιήσει κάθε απαίτηση, αφού πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στη 
μικρομεσαία 
κατηγορία.
Το 5η γενιάς VW Golf με τον 1.400άρη κινητήρα των 140 ίππων μπορεί να ικανοποιήσει κάθε απαίτηση, αφού πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στη μικρομεσαία κατηγορία.
Κινητήρας
Κάτω από του καπό του γερμανικού μοντέλου, ο 1.400άρης διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει 157 δυναμομετρημένους ίππους και 246 Nm ροπής, νούμερα ικανά να κινήσουν το αμάξωμα των 1.320 κιλών σε σβέλτους ρυθμούς. Έτσι, για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτούνται 8,5 δλ., ενώ ανάλογα πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ του μοντέλου. Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με την αραιή κλιμάκωση, προσφέρει οικονομία και άνεση χωρίς να επιβαρύνει τον κινητήρα, λόγω της υψηλής τιμής ροπής του τελευταίου.
Οδική συμπεριφορά
Το Golf εφοδιάζεται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, γεγονός που του προσδίδει πολύ καλή οδική συμπεριφορά ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες. Σταθερό στις ευθείες και ουδέτερο, με προβλέψιμες υποστροφικές τάσεις στις στροφές, το Golf θα ανοίξει την τροχιά του εμπρόσθιου μέρους σε λίγες περιπτώσεις. Η διόρθωση γίνεται άμεσα από το τιμόνι, όμως η απόκριση στο δεξί πεντάλ δεν είναι και τόσο άμεση, λόγω της ηλεκτρικής λειτουργίας.
Εσωτερικό - Χώροι
Μπαίνοντας στην καμπίνα του γερμανικού μοντέλου αντικρίζεις μία σοβαρή εικόνα που αναδεικνύει πολύ καλής ποιότητας υλικά, τα οποία στο μεγαλύτερο μέρος είναι μαλακά. Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται η συναρμολόγηση, αλλά και η εργονομία των διακοπτών σε ταμπλό και πόρτες. Από πλευράς χώρων, οι επιβάτες του Golf δεν θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, μιας και ο αέρας για τα πόδια και τα κεφάλια στη δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός. Ανάλογος είναι και ο χώρος αποσκευών των 350 λίτρων.
Μεταπωλητική αξία
Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του γερμανικού μοντέλου, κάτι που οφείλεται κυρίως, στο όνομα της Volkswagen.
Value for Money
Καλή είναι και η σχέση τιμής αξίας του VW Golf TSI, μιας και από τη βασική έκδοση Trendline, ο εξοπλισμός του μοντέλου ήταν αρκετά πλούσιος.
(+): Επιδόσεις / Ποιότητα / Οδική συμπεριφορά
(-): Συντηρητική σχεδίαση
Το 5η γενιάς 
VW Golf με τον 1.400άρη κινητήρα των 140 ίππων 
μπορεί να ικανοποιήσει κάθε απαίτηση, αφού πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στη 
μικρομεσαία 
κατηγορία.
Η εικόνα στο εσωτερικό είναι λιτή, όμως η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, αφού το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό αποτελείται από μαλακά υλικά με πολύ καλή συναρμογή.

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Citroen C4 1,6
Fiat Bravo 1,4 150PS
Ford Focus 1,6 Ti-VCT
Opel Astra 1,6
Peugeot 308 1,6
Renault Megane II 1,6
Seat Leon 1,6
Toyota Auris 1,6

Από το 1974 μέχρι σήμερα
Η πρώτη γενιά του μικρομεσαίου VW παρουσιάστηκε το 1974. Η πέμπτη γενιά στην οποία αναφερόμαστε λανσαρίστηκε το 2003 και 6 χρόνια αργότερα αντικαταστάθηκε από το νέο Golf VI που διατίθεται στις εκθέσεις VW.

Τιμή αγοράς 2007: 19.180 ευρώ
Τιμή αγοράς 2011: 11.400 ευρώ
Τιμή πώλησης 2011: 12.500 ευρώ

 
 Μεταχειρισμένο VW Golf 1,4 TSI 140 PS του 2007
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός