Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/4/2011
TEST
Νέο VW Golf 1,2 TSI 85PS 5D DSG7
Σε νέα βάση....
Διαβάστηκε από 23798 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/4/2011
Η νέα αρχική έκδοση 85 ίππων του γνώριμου πλέον 1.200 TSI κινητήρα ταιριάζει, και αυτή, γάντι στο Golf. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DSG, 7 σχέσεων, το μικρομεσαίο VW προσφέρει 
αξιόλογες επιδόσεις, μικρή 
κατανάλωση και χαμηλά
τέλη κυκλοφορίας.
Η νέα αρχική έκδοση 85 ίππων του γνώριμου πλέον 1.200 TSI κινητήρα ταιριάζει, και αυτή, γάντι στο Golf. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DSG, 7 σχέσεων, το μικρομεσαίο VW προσφέρει αξιόλογες επιδόσεις, μικρή κατανάλωση και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας.
Η βάση της γκάμας του Golf απέκτησε πλέον νέες (σε αντικατάσταση του 1,4-80PS) εκδόσεις με κινητήρα 1,2 TSI 85 oνομαστικών ίππων. Μάλιστα, η απόκτησή του μικρομεσαίου VW μπορεί να συνδυαστεί και με το πολύ εξελιγμένο αυτόματο σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DSG (προσφέρεται και με χειροκίνητο 5 σχέσεων από 15.950 ευρώ). Η τιμή του μοντέλου με το 7άρι DSG στην αξιόλογη εξοπλιστικά έκδοση Trendline είναι 18.750 ευρώ (με 5θυρο αμάξωμα) ή 17.850 ευρώ (με 3θυρο αμάξωμα). Στην πράξη, ο 8βάλβιδος κινητήρας με τους 85 ίππους και τα 160 Nm ροπή μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, ωστόσο χαρίζει στο Golf των 1.260 κιλών αρκετά καλές επιδόσεις, κινώντας το ικανοποιητικά σβέλτα. Η συνεργασία του κινητήρα με το κιβώτιο DSG είναι παραπάνω από καλή. Μια διακριτική έλλειψη δύναμης από το μοτέρ γίνεται αισθητή στις υψηλές στροφές και στις πολύ μεγάλες ταχύτητες, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί πρόβλημα.

 
 Νέο VW Golf 1,2 TSI 85PS 5D DSG7
Στο δρόμο
Εσωτερικό - Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία