Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/4/2011
Συγκριτικό Test
Ανανεωμένο Citroen C5 1,6 THP VS Peugeot 508 1,6 THP
Art Nouveau!
Διαβάστηκε από 36497 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/4/2011
Οι εκπρόσωποι της Νέας Τέχνης στη μεσαία κατηγορία ανανεώνονται μερικώς ή και ολικώς δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον δίδυμο. Ποιος όμως από τους δύο καταφέρνει να εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του γαλλικού αυτού κινήματος, αλλά και παράλληλα, να εφαρμόσει και τα 
κύρια χαρακτηριστικά άλλων καλλιτεχνικών κινημάτων, όπως είναι ο γερμανικός ρεαλισμός;
Οι εκπρόσωποι της Νέας Τέχνης στη μεσαία κατηγορία ανανεώνονται μερικώς ή και ολικώς δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον δίδυμο. Ποιος όμως από τους δύο καταφέρνει να εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του γαλλικού αυτού κινήματος, αλλά και παράλληλα, να εφαρμόσει και τα κύρια χαρακτηριστικά άλλων καλλιτεχνικών κινημάτων, όπως είναι ο γερμανικός ρεαλισμός;
Το λανσάρισμα του ανανεωμένου Citroen C5 στην ελληνική αγορά συμπίπτει με αυτό του νέου Peugeot 508. Τα δύο γαλλικά μεσαία, έρχονται για να τονίσουν το ξεχωριστό στιλ και να φέρουν έναν διαφορετικό αέρα φρεσκάδας και μοναδικότητας στην πλέον συντηρητική κατηγορία αυτοκινήτων. Κοινό στοιχείο επίσης και των δύο, αποτελεί το γεγονός ότι βασίζονται στο ίδιο πάτωμα, ενώ φέρουν και τον ίδιο 1,6 turbo κινητήρα των 156 ίππων. Από πλευράς τιμής, το C5 ξεκινά από τα 23.650 ευρώ (21.650 με έκπτωση και 20.220 ευρώ με απόσυρση) περιλαμβάνοντας έναν πολύ καλό εξοπλισμό (ESP, 9 αερόσακοι, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, ράδιο-cd). Σύγκριση πάντως με το 508 σε αυτόν τον τομέα δεν μπορεί να γίνει, αφού οι τιμές και ο εξοπλισμός του μοντέλου της Peugeot θα ανακοινωθούν σε λίγες ημέρες (αρχές Μαΐου).
Κομψότητα και δυναμισμός…
Το ανανεωμένο Citroen C5 φέρει μικρές αλλαγές στη σχεδίασή του (μπροστινά φωτιστικά με φώτα ημέρας LED, πίσω φωτιστικά με σκουρόχρωμο κάλυμμα και καθαρό κρύσταλλο στο κέντρο), που δεν αλλοιώνουν τη γνώριμη κομψή και επιβλητική σχεδίασή του. Αντίθετα, ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα, η νέα παρουσία της συστοιχίας των λαμπτήρων LED προσδίδει στο μεσαίο μοντέλο μια πιο επιβλητική παρουσία, που τονίζει το premium του χαρακτήρα του. Το αμάξωμα του Peugeot 508 από την άλλη πλευρά, εφαρμόζει περισσότερες σμιλευμένες επιφάνειες και δείχνει περισσότερο "ψαγμένο" σχεδιαστικά, όμως σε σχέση με αυτό του C5 χάνει σε δυναμισμό και σίγουρα, δεν γίνεται το ίδιο άμεσα αποδεκτό από όλους.
Οι εκπρόσωποι της Νέας Τέχνης στη μεσαία κατηγορία ανανεώνονται μερικώς ή και ολικώς δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον δίδυμο. Ποιος όμως από τους δύο καταφέρνει να εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του γαλλικού αυτού κινήματος, αλλά και παράλληλα, να εφαρμόσει και τα 
κύρια χαρακτηριστικά άλλων καλλιτεχνικών κινημάτων, όπως είναι ο γερμανικός ρεαλισμός;
Citroen C5 1,6 THP
(+): Απόδοση κινητήρα- επιδόσεις / Άνεση / Ποιότητα / Σχεδίαση
(-): Οδηγική αίσθηση, / Όγκος πορτ-μπαγκάζ
Οι εκπρόσωποι της Νέας Τέχνης στη μεσαία κατηγορία ανανεώνονται μερικώς ή και ολικώς δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον δίδυμο. Ποιος όμως από τους δύο καταφέρνει να εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του γαλλικού αυτού κινήματος, αλλά και παράλληλα, να εφαρμόσει και τα 
κύρια χαρακτηριστικά άλλων καλλιτεχνικών κινημάτων, όπως είναι ο γερμανικός ρεαλισμός;
Peugeot 508 1,6 THP
(+): Κινητήρας-επιδόσεις / Οδική συμπεριφορά / Χώροι επιβατών / Φρένα
(-): Σχεδίαση που δεν γίνεται άμεσα αποδεκτή / Ορατότητα προς τα πίσω

Ευχαριστούμε το Χώρο Τέχνης Mihalarias ART Space (Λ. Τατοϊου 133 και Δρόσου, Νέα Κηφισιά, τηλ: 210 8003312-14) για την παραχώρηση του κτιρίου του για τις ανάγκες της φωτογράφησης.

 
 Ανανεωμένο Citroen C5 1,6 THP VS Peugeot 508 1,6 THP
Εσωτερικό
Χώροι
Η ανάρτηση Hydractive III+ του C5
Στο δρόμο
Κινητήρες
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά