Δοκιμή: Skoda Enyaq iV 80 με μεγαλύτερη αυτονομία & 204 PS

Σε συνδυασμό με την ακρίβεια του τιμονιού, το χαμηλό κέντρο βάρους (η μπαταρία είναι μέσα στο πάτωμα) και φυσικά την πληρότητα σε ηλεκτρονικά συστήματα, το Enyaq ακολουθεί πιστά την οδηγική γραμμή που

Σε συνδυασμό με την ακρίβεια του τιμονιού, το χαμηλό κέντρο βάρους (η μπαταρία είναι μέσα στο πάτωμα) και φυσικά την πληρότητα σε ηλεκτρονικά συστήματα, το Enyaq ακολουθεί πιστά την οδηγική γραμμή που έχεις επιλέξει με συγκρατημένη κλίση και χαρακτηριστική ουδετερότητα.

Χαμηλός είναι και ο θόρυβος του αέρα χάρη στη σπουδαία αεροδυναμική, στοιχείο που εντείνει την αίσθηση πως βρίσκεσαι μέσα σε μια κάψουλα απομόνωσης.

Χαμηλός είναι και ο θόρυβος του αέρα χάρη στη σπουδαία αεροδυναμική, στοιχείο που εντείνει την αίσθηση πως βρίσκεσαι μέσα σε μια κάψουλα απομόνωσης.