Δοκιμή: Ford Puma ST 1,0 Ecoboost με 170 άλογα & αυτόματο κιβώτιο

Η σφιχτή ανάρτηση κοντρολάρει άψογα τις διαθέσεις του συνόλου με τις στάνταρ 19άρες ζάντες να εξασφαλίζουν και την απαραίτητη πρόσφυση, χωρίς ιδιαίτερη θυσία στην άνεση. Σε αυτό συνηγορούν τα frequenc

Η σφιχτή ανάρτηση κοντρολάρει άψογα τις διαθέσεις του συνόλου με τις στάνταρ 19άρες ζάντες να εξασφαλίζουν και την απαραίτητη πρόσφυση, χωρίς ιδιαίτερη θυσία στην άνεση. Σε αυτό συνηγορούν τα frequency reactive αμορτισέρ της Hitachi που μαλακώνουν από μόνα τους στις συνεχείς ανωμαλίες.

Γραπωμένο στην άσφαλτο και εξαιρετικά γρήγορο σε κλειστά κομμάτια, το Puma ST των 170 ίππων παραμένει μια γνήσια σπορ κατασκευή, που εκτελεί με χειρουργική ακρίβεια κάθε εντολή.

Γραπωμένο στην άσφαλτο και εξαιρετικά γρήγορο σε κλειστά κομμάτια, το Puma ST των 170 ίππων παραμένει μια γνήσια σπορ κατασκευή, που εκτελεί με χειρουργική ακρίβεια κάθε εντολή.