Το νέο Citroen DS5 ήταν ένα από τα μοντέλα που έκλεψε τις εντυπώσεις στη Φρανκφούρτη κυρίως με την πολύ μοντέρνα του σχεδίαση.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Citroen DS5 ήταν ένα από τα μοντέλα που έκλεψε τις εντυπώσεις στη Φρανκφούρτη κυρίως με την πολύ μοντέρνα του σχεδίαση.

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του Citroen DS5

(15/9/2011)

Το εντυπωσιακό DS5, το τρίτο μέλος της premium οικογένειας της Citroen, βρέθηκε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης για να μπει για τα καλά στα όνειρα των Ευρωπαίων αγοραστών.

Αφού έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην προηγούμενη Έκθεση της Σαγκάη, το DS5 ήρθε και στη Γηραιά Ήπειρο, κάνοντας μια πρώτη στάση στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, πριν οδηγηθεί στις αντιπροσωπείες της Citroen ανά την Ευρώπη. Τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι πως είναι αποτελεί το μεγαλύτερο μοντέλο DS, πως το 5θυρο αμάξωμά του διαθέτει σχεδίαση, που δανείζεται στοιχεία από τα coupe και crossover οχήματα, πως δίνει μεγάλη έμφαση στην ποιότητα και πως θα διαθέτει και υβριδική έκδοση. Στη χώρα μας το αναμένουμε στις αρχές του 2012.

Η διάθεση του εντυπωσιακού Citroen DS5 θα ξεκινήσει στη χώρα μας από τις αρχές του 2012.

Η διάθεση του εντυπωσιακού Citroen DS5 θα ξεκινήσει στη χώρα μας από τις αρχές του 2012.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Premium, όμορφο και οικολογικό
Αφού μας μύησε με τη DS λογική μέσω των DS3 και DS4, η Citroen λάνσαρε και το μεγαλύτερο μέλος της οικογένειας, το DS5. Το νέο μοντέλο, μάλιστα, θα τοποθετηθεί μεταξύ του C4 και του C5 (έχει μήκος 4,5 μέτρων), προσφέροντας διαφορετικότητα στη σχεδίαση, αναβαθμισμένη ποιότητα και «οικολογικό» σύστημα κίνησης. Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση, το νέο DS5 υιοθετεί ένα εντυπωσιακής σχεδίασης 5θυρο αμάξωμα, το οποίο ενσωματώνει πετυχημένα στοιχεία από hatchback, coupe και crossover μοντέλα. Αλλά και κάτω από το καπό του, το DS5 πρωτοπορεί, όντας το πρώτο μοντέλο της Citroen που θα φέρει τη νέα υβριδική τεχνολογία Hybrid4 της μάρκας. Η εν λόγω τεχνολογία συνδυάζει έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική απόδοση 200 ίππων και εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 (μόλις 99 γρ./χλμ.). Μάλιστα, το σύστημα λειτουργεί εν είδει τετρακίνησης, αφού το diesel μοτέρ στέλνει τη ροπή στους εμπρός και ο ηλεκτροκινητήρας στους πίσω τροχούς.
Toyota
test center