ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Ford μας έδειξε την πρώτη εικόνα του μέλλοντος όπου τα αυτοκίνητα μέχρι και τη μεσαία κατηγορία θα κινούνται από μοτέρ το πολύ 1.000 κ.εκ.

H Ford μας έδειξε την πρώτη εικόνα του μέλλοντος όπου τα αυτοκίνητα μέχρι και τη μεσαία κατηγορία θα κινούνται από μοτέρ το πολύ 1.000 κ.εκ.

Είναι τα 1.000 κυβικά το μέλλον των μικρών και μικρομεσαίων;

15.565 Επισκέψεις στο άρθρο (5/9/2013)

Αν πριν 15 χρόνια σε ρωτούσαν, πόσα κυβικά είναι ένα τυπικό μικρό ή μικρομεσαίο, η απάντηση θα ήταν 1,4 και 1,6 λίτρα. Μήπως σήμερα τα 1.000άρια με ή χωρίς τούρμπο κλείνουν και τις δύο κατηγορίες;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η Opel ανακοίνωσε το δικό της 1.000άρι μοτέρ. Για το Adam αρχικά, αλλά ένα μοτέρ με τόσο θετικά χαρακτηριστικά σύντομά μετά το ντεμπούτο του θα περάσει και σε άλλα μοντέλα.Τα χιλιάρια τα επανέφερε στο προσκήνιο η Toyota με τη χρήση του εξαιρετικού τρικύλινδρου μοτέρ της «αδελφής» Daihatsu που έκανε το Yaris θαύμα οικονομίας χωρίς να στερείται σε νεύρο. Και τη δόξα αυτή την «ζήλεψαν» πολλοί.Το αποκορύφωμα του χιλιάρη κινητήρα είναι φυσικά το μοτέρ της Ford που πέρασε κατευθείαν σε πλήρη καθήκοντα αφού κινεί όχι μόνο το Fiesta αλλά και το Focus και το B-Max.1.000άρια μοτέρ έχει σήμερα η VW, στο Up και τα αδελφάκια του, ενώ άλλοι κατασκευαστές πήγαν ακόμη πιο κάτω, με τη Renault και τη Fiat στα 900 κ.εκ.Τα λίγα κυβικά δεν είναι φυσικά νέα «μόδα». Το νέο της υπόθεσης είναι τα μοντέλα τα οποία κινούν. Γιατί το Focus δε θα μείνει για πολύ καιρό το μόνο μικρομεσαίο στα 1.000 κ.εκ. με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία να κατεβαίνει στη χωρητικότητα από γενιά σε γενιά.Και η δυνατότητα αυτών των μοτέρ να κινούνται με τούρμπο για τις μεγαλύτερες αποδόσεις και χωρίς για τα μικρότερα μοντέλα τα κάνει πραγματικά πασπαρτού αφού μπορούν να εξοπλίσουν σχεδόν ολόκληρη τη γκάμα ενός κατασκευαστή.Με το Taigun της VW έτοιμο για παραγωγή, τα χιλιάρια μοτέρ θα δουν και SUV μοντέλα, πράγμα που σημαίνει πως με εξαίρεση τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, τα 1.000 κυβικά θα είναι σύντομα η βασική χωρητικότητα των κινητήρων.Εσείς είστε έτοιμοι; Με το λανσάρισμα του 1,4TSI της VW υπήρχαν πολλοί φόβοι για τις ικανότητες ενός «τόσο μικρού» μοτέρ, που όμως αποδείχθηκαν αβάσιμοι. Με τα 1.000 κυβικά θα έχουμε τα ίδια; Δεν καθάρισε η Ford αυτό το τοπίο; Εσείς τι σκέφτεστε για τον μικρό κυβισμό σε τόσα μοντέλα; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
4green