facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2008
Audi A5 1,8 TFSI Vs BMW 320i Coupe
Διαβάστηκε από 40004 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 18/3/2008
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: 18/3/2008
Ο έντονος ανταγωνισμός των δύο εταιρειών για πρώτη φορά μεταφέρεται σε μια κατεξοχήν πιο ειδική κατηγορία, εκείνη των μεσαίων κουπέ. Η Audi με το νέο A5 έρχεται να αμφισβητήσει τη μακρόχρονη παρουσία της BMW με τη σειρά 3 σε αυτή την κατηγορία.

Εμφάνιση
Η αισθητική των κουπέ αυτοκινήτων εξ ορισμού προβάλλει ως κύριο χαρακτηριστικό της το διάχυτο δυναμισμό. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για σεβαστών διαστάσεων μοντέλο, όπου οι σχεδιαστές έχουν όλο το περιθώριο να ταιριάξουν το πίσω μέρος, που υποδηλώνει άλλωστε την κατηγορία του αυτοκινήτου. Έτσι, και στα δύο, το πίσω μέρος έχει έντονα μυώδη σχεδίαση, ενώ εμφανίζουν και αρκετά κοινά γνωρίσματα, όπως είναι το τελείωμα του όγκου και το μέρος των φωτιστικών, που βρίσκεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Αρκετά κοντά σε αντίληψη έρχονται και τα πλαϊνά τους μέρη, όπου κυρίαρχο χαρακτηριστικό τους αποτελεί το έντονο τόξο, που τα διαπερνά κατά μήκος. Στο εμπρός, η BMW δε διαφέρει αισθητικά από τις απλές εκδόσεις της σειράς 3, παραμένοντας το ίδιο σύγχρονη και δυναμική (ταιριάζοντας καλύτερα με το σύνολο), ενώ το Α5, αν και παραπέμπει έντονα στο επίσης νέο μεσαίο Α4, καταφέρνει και είναι αρκετά πιο δυναμικό. Ένα στοιχείο που προσμετρά θετικά στη γενικότερη εικόνα του Α5, είναι η μεγάλη και φαρδιά επιφάνεια του εμπρός μέρους, που το καθιστά πιο επιβλητικό.

Πού υπερτερεί το Audi A5
• Αίσθηση και απόδοση φρένων
• Άνεση ανάρτησης

Πού υπερτερεί η ΒMW 320i Coupe
• Oδηγική αίσθηση και οδική συμπεριφορά
• Κατανάλωση καυσίμου
• Θέση οδήγησης
• Χώροι επιβατών
BMW 320i Coupe
Audi A5
Κινητήρες - Επιδόσεις
Σταθερές -σε επίπεδο μηχανικών μερών- κρίνονται οι επιλογές των δύο εταιρειών, με την Audi να επιλέγει την υπερτροφοδοτούμενη οδό και την BMW την ατμοσφαιρική. Έτσι, ο 1,8 λίτρων κινητήρας του Audi, αν και μικρότερος σε χωρητικότητα, αποδίδει 181 δυναμομετρημένους ίππους (170 δυναμομετρημένους), έναντι των 170 εργοστασιακών της BMW. Και στην πράξη, ο κινητήρας του Α5 υπερέχει αισθητά στον τομέα των επιδόσεων. Όσον αφορά στα λειτουργικά τους χαρακτηριστικά, εκείνος της BMW υπερέχει, όντας πιο πολιτισμένος και δείχνει πιο ζωντανός στις μεσαίες και υψηλές στροφές, ενώ παρουσιάζει και χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης μέσω της τεχνολογίας Efficient Dynamics.


Εσωτερικό
Στο εσωτερικό των δύο premium κουπέ αυτοκινήτων η εικόνα είναι γνώριμη. Το οδηγοκεντρικό μοτίβο της Audi εδώ βρίσκει την καλύτερη εφαρμογή, αποκόπτοντας τεχνηέντως τον οδηγό από το σύνολο του εσωτερικού (μέσω της κλίσης της κονσόλας προς εκείνον), ενώ του δίνει το δικό του χώρο εργασίας. Η BMW είναι λιτή σχεδιαστικά στο εσωτερικό της, ακολουθώντας πιστά την πεπατημένη των υπόλοιπων εκδόσεων της σειράς 3, αλλά και γενικότερα των αυτοκινήτων της. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία -ως είθισται- και στις δύο περιπτώσεις, με τις πολυτελείς αναφορές να είναι εντονότερες στην BMW. Όσον αφορά στη θέση οδήγησης, εκείνη είναι καλύτερη στην BMW.

iDrive

MMI
Drive VS MMI
Τα ηλεκτρονικά συστήματα των επιμέρους λειτουργιών αναπαρίστανται στην κεντρική κονσόλα από οθόνη και ρυθμίζονται με τη βοήθεια περιστροφικών χειριστηρίων. Τα γνωστά πλέον αυτά συστήματα με τους περιστροφικούς διακόπτες (iDrive για την BMW και MMI για το Audi) εφαρμόζονται και στα δύο μοντέλα του συγκριτικού και χρειάζονται αρκετό χρόνο εξοικείωσης, όμως αποδεικνύονται τελικά πρακτικά. Πιο εύκολο στο χειρισμό πάντως είναι το σύστημα iDrive.
Audi A5
BMW 320i Coupe
Χώροι
Οι χώροι στο εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων προορίζονται αποκλειστικά για τη φιλοξενία 4 επιβατών. Εκείνοι που θα κάτσουν στα πίσω καθίσματα, σε κάθε περίπτωση, και αν είναι άνω του μέσου ύψους, θα πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις, αφού η έντονη κλίση της οροφής στο πίσω μέρος περιορίζει το χώρο για τα κεφάλια τους. Συγκριτικά πάντως, οι χώροι για τους επιβάτες είναι πολύ καλύτεροι στην BMW, ενώ το Audi έχει ελαφρώς μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Συγκριτικά τα καλύτερα επίπεδα χώρων τα προσφέρει το εσωτερικό της 320. Και στις δύο περιπτώσεις πάντως οι πίσω επιβάτες πρέπει να κάνουν παραχωρήσεις αφού ο διαθέσιμος χώρος για τα κεφάλια τους είναι περιορισμένος.


Οδική συμπεριφορά
Η οδική συμπεριφορά αμφότερων των αυτοκινήτων είναι εστιασμένη στην παροχή υψηλών επιπέδων ασφάλειας και άνεσης. Ωστόσο και οι δύο εταιρείες, δια μέσου της διαφορετικής φιλοσοφίας μετάδοσης της κίνησης, είναι σε θέση να προσεγγίσουν διαφορετικά τους στόχους. Όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά, η δομή αλλά και η ρύθμιση των αναρτήσεων βασίζονται πάνω στην ίδια γνωστή και αποτελεσματική ως ιδέα (διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα), με το τελικό αποτέλεσμα να ικανοποιεί και στις δύο περιπτώσεις. Το A5 έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα στον τομέα της άνεσης, μέσω της απορροφητικότητας που παρουσιάζει η ανάρτησή του (και ιδιαίτερα στων εγκάρσιων ανωμαλιών), με την BMW ωστόσο να υπερέχει αρκετά σε οδηγική αίσθηση, με την ελαφρώς πιο σφιχτή ανάρτηση και το καλύτερο σύστημα διεύθυνσης. Το αντίστοιχο του Audi, αν και υπολείπεται αρκετά σε αίσθηση, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κακό, αφού σε αμεσότητα ικανοποιεί. Η BMW παραδίδει μαθήματα ουδετερότητας, όταν οι ρυθμοί είναι γρήγοροι, αφού ακόμα και με το VDC απενεργοποιημένο, το εξαιρετικό ζύγισμα (51:49 για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα) και το παραδοσιακά κοφτερό τιμόνι επιτρέπουν την εύκολη διόρθωση. Το Audi, από την άλλη, τόσο λόγω της μεγαλύτερης ισχύος του όσο και της μετάδοσης της κίνησης εμπρός, είναι σε θέση να παρουσιάσει ελεγχόμενες τάσεις υποστροφής, εφ' όσον όμως ο οδηγός του το επιδιώξει -απενεργοποιώντας, βέβαια, και το ESP. Τέλος, στον τομέα των φρένων, αν και η BMW επένδυσε περισσότερο από ό,τι φαίνεται στα αποτελούμενα μέρη του συστήματος πέδησης, το A5 δεν έχει αντίπαλο όχι μόνο στη μεταξύ τους κόντρα, αλλά και γενικότερα (η καλύτερη τιμή επιβράδυνσης που έχουμε μετρήσει).

Συμπέρασμα
Η BMW 320i coupe, αν και απειλείται έντονα από το νεοφερμένο A5, δε λυγίζει, αντέχοντας την πίεσή του, που περιορίζεται σε συγκεκριμένους τομείς. Συνολικά, τα δύο αυτοκίνητα κρίνονται κορυφαία, με ελαφρύ προβάδισμα της BMW σε τομείς όπως οι χώροι, η οδηγική αίσθηση και οδική συμπεριφορά.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ AUTOTRITI.GR
ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Εξοπλισμός - Τιμές Audi
A5 1,8 TFSI
BMW
320i Coupe
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού / /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
ABS
Antispin/ESP
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /- /-
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 38.500 40.250
Έκδοση
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Audi
A5 1,8 TFSI
BMW
320i Coupe
Κυβισμός (κ. εκ.) 1.798 1.995
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 181/5.100 170/6.700
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 280/3.230 210/4.250
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,1 10,3
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 10,1 5,6
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 13,6 7,0
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 228 230
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,4 38,2
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 7,1 6,3
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.625/1.854/1.372 4.580/1.782/1.395
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.751 2.760
Βάρος (κιλά) 1.512 1.497
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 455 440




περισσότερα νέα
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - Τελευταία νέα
Seat Mii Vs smart forfour Vs Toyota Aygo ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (3/5/2015)
Τα SEAT Mii, smart forfour και Toyota Aygo δεν είναι μόνο super ευέλικτα, μανιτζέβελα και οικονομικά, αλλά με λογικό κόστος προσφέρουν προσιτά hi-tech συστήματα infotainment.
Skoda Fabia: New VS Old ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (1/5/2015)
Με νέα σχεδίαση, ακόμη καλύτερη άνεση και τονισμένη πρακτικότητα, αλλά και με περισσότερη οικονομία από τους ανανεωμένους κινητήρες της, η νέα Skoda Fabia βελτιώνεται σχεδόν σε όλους τους τομείς της σε σχέση με την προηγούμενη.
Μινιμαχία ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (30/4/2015)
Μίνι Τιτανομαχία... Τα τρία δημοφιλή μίνι, Toyota Aygo Fiat Panda και VW up! δείχνουν τα δόντια τους. Πιο από τα τρία θα επικρατήσει;
Ford Focus 1,5 TDCi 120 PS – Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 PS – Opel Astra 1,6 CDTi 110 PS ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (30/4/2015)
Το καλό με τα diesel μοντέλα είναι πως έχουν χαμηλή κατανάλωση και ορισμένα εξ αυτών και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, επιτυγχάνοντας οικονομία κίνησης και παράλληλα προσφέροντας ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
3 Μικρομεσαία diesel ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (29/4/2015)
Είναι μικρομεσαία και diesel, έχοντας τις καλύτερες επιδόσεις στην τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης του auto Τρίτη για την ταχύτητα ταξιδιού στα 5,0 λτ./100 χλμ. Ποιο όμως είναι Best Buy;
Ford Fiesta Vs Opel Corsa ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (28/4/2015)
Αν μας έλεγε κάποιος προ 5ετίας, ότι θα υπήρχαν αυτοκίνητα 1.000 κ.εκ. τα οποία θα διέθεταν τριψήφιο νούμερο ιπποδύναμης, μάλλον θα τον κοιτάγαμε απορημένοι. Σήμερα, όμως, αντιπαραθέτουμε δυο από τους πρωταγωνιστές της μικρής κατηγορίας.
Toyota Auris: New vs Old ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (26/4/2015)
Πίσω από την σχεδιαστική ανανέωση και τις βελτιώσεις σε όλες τις εκδόσεις, το Toyota Auris λανσάρει τη νέα turbo εποχή για τους βενζινοκινητήρες της ιαπωνικής φίρμας με ένα 1.200άρη μοτέρ 116 ίππων.
Fiat 500L 1,6 JTD 105PS vs Ford B-MAX 1,6 Duratorq TDCi 95 PS ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (24/4/2015)
Fiat 500L και Ford Β-ΜΑΧ αποδεικνύουν πως τα σύγχρονα πολυμορφικά πόλης εκτός από πρακτικά, είναι και πολύ στιλάτα. Τα συγκρίνουμε στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους, οι οποίες χάρη στην οικονομία κίνησης που προσφέρουν «ελαφραίνουν» αισθητά τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Ford Focus 1,0 EcoBoost 100 PS – Kia Cee’d 1,4 – Skoda Rapid Spaceback 1,2 TSI 105 PS ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (24/4/2015)
Με κινητήρες βενζίνης στους 100+ ίππους και πολύ καλούς χώρους, τα τρία μικρομεσαία του θέματός μας είναι σε θέση να καλύψουν τις οικογενειακές ανάγκες του ιδιοκτήτη τους, χωρίς να απαιτούν μια περιουσία για να τα αποκτήσει.
Μικρομεσαία Diesel ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: (23/4/2015)
Τα τρία μικρομεσαία diesel που συγκρίνουμε είναι από τα πιο εμπορικά της κατηγορίας τους, συνδυάζοντας με επιτυχία τις επιδόσεις, την οικονομία κίνησης και την ασφάλεια κατά την οδήγηση.


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2015 autotriti.gr