Μπορεί η νέα γενιά του Nissan Qashqai να το διατηρήσει στις πρώτες 
θέσεις των πωλήσεων;

Μπορεί η νέα γενιά του Nissan Qashqai να το διατηρήσει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων;

Θα μπορέσει η νέα γενιά του Nissan Qashqai να παραμείνει στην κορυφή της κατηγορίας;

10.768 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2013)

Λίγα μοντέλα έχουν καταφέρει να είναι πρώτα σε πωλήσεις στην κατηγορία τους, μερικές μόλις εβδομάδες πριν αντικατασταθούν. Αν αυτό έχει να πει κάτι για την επιτυχία της τρέχουσας γενιάς του Qashqai, τι μπορεί να περιμένουμε από την επόμενη που μόλις παρουσιάστηκε;

Το Qashqai δεν είναι απλά «ένα ακόμη μοντέλο». Ήταν το μοντέλο που μετά από πολύ καιρό, δημιούργησε μια νέα κατηγορία αυτοκινήτων. Το μικρομεσαίο, αστικό SUV. Και μετά έγινε χαμός. Όχι μόνο γιατί ο ανταγωνισμός ανταποκρίθηκε, αλλά για το «πως» ανταποκρίθηκε: με μια σειρά αυτοκινήτων, το ένα καλύτερο από το άλλο. Από το κορυφαίο Mitsubishi ASX μέχρι το πιο ευρωπαϊκό Skoda Yeti, και τελικά τους premium κατασκευαστές να λανσάρουν τα δικά τους μοντέλα σε αυτή την κατηγορία.
Και έτσι ξέρεις ότι πέτυχες: όταν οι premium μάρκες ακολουθούν τα αχνάρια σου. Η συνολική αναβάθμιση της κατηγορίας φυσικά δεν άφησε τη Nissan ήσυχη, και παρότι οι πωλήσεις του Qashqai συνεχίζουν ακάθεκτες, ο ανταγωνισμός έχει φέρει χαρακτηριστικά που η ίδια δεν είχε.Το βασικότερο φαίνεται να έχει να κάνει με τους κινητήρες βενζίνης, που πλέον μικραίνουν σε κυβισμό και εκπομπές ρύπων και αυξάνουν σε οικονομία και επιδόσεις. Μπορεί στο θέμα του ντίζελ η Nissan να διαθέτει στη γκάμα του Qashqai δύο από τα καλύτερα μοτέρ της αγοράς, στα 1,5 και 1,6 λίτρα με 110 και 130 ίππους αντίστοιχα, στη βενζίνη όμως τώρα είναι η ώρα που θα πάρει το αίμα της πίσω.
Γιατί η νέα γενιά του Qashqai θα περιλαμβάνει ένα μοτέρ 1,2 και ένα 1,6 λίτρων, και τα δύο με τούρμπο, που θα αντικαταστήσουν τα σημερινά ατμοσφαιρικά σύνολα 1,6 και 2,0 λίτρων. Τέσσερα μοτέρ (μαζί με τα ντίζελ) που έρχονται να «κουμπώσουν» στις προτιμήσεις της ελληνικής αγοράς. Και ότι θες διαλέγεις.
Πέραν λοιπόν της αναβάθμισης σε ποιότητα, σχεδίαση, χώρους και εικόνα, η Nissan επένδυσε σε κινητήρες και μετάδοση ώστε να διεκδικήσει μερίδιο σε όλο το εύρος της πίτας: και φθηνές εκδόσεις, αλλά και πλούσιες που ανταγωνίζονται τις premium μάρκες. Και για αυτό το δεύτερο σκέλος, εξέλιξε το πιο προηγμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβλητής μετάδοσης (CVT) που, όπως λένε στη Nissan, έχει τις επιδόσεις ενός σασμάν διπλού συμπλέκτη, με την ποιότητα ενός CVT. Αθόρυβο, απαλό, ακριβές, ταχύτατο, αποκριτικό και οικονομικό. Μένει φυσικά να το δούμε, όμως οι Ιάπωνες τραβούν το δικό τους δρόμο στο θέμα αυτό, κάτι θετικό φυσικά αφού θα ήταν μάλλον απογοητευτικό να κάνουν όλοι ακριβώς το ίδιο.
Με τέτοιο γονίδιο, λοιπόν, και αυτές τις εξελίξεις, τι λέτε; Μπορεί το νέο Qashqai να συνεχίσει στην κορυφή της κατηγορίας; Περιμένατε εσείς κάτι περισσότερο; Κάτι που έχει ο ανταγωνισμός και έλειπε; Ή μήπως έχουν γίνει τα μοντέλα της κατηγορίας τόσο ανταγωνιστικά που δεν αρκούν αυτά για να κάνουν τη Nissan επικεφαλής και πάλι; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto