Θα μπορέσει η νέα αντιπροσωπεία της Hyundai να συνεχίσει την «αστρονομική» πορεία, που έχει η μάρκα στην ελληνική αγορά εδώ και 20 χρόνια ή θα επιλέξει συντηρητικές διαδρομές και το ελληνικό «αυτοκίνη

Θα μπορέσει η νέα αντιπροσωπεία της Hyundai να συνεχίσει την «αστρονομική» πορεία, που έχει η μάρκα στην ελληνική αγορά εδώ και 20 χρόνια ή θα επιλέξει συντηρητικές διαδρομές και το ελληνικό «αυτοκίνητο του λαού» θα αποτελέσει παρελθόν;

Επιστροφή Hyundai i30

6.856 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2016)

Το νέο Hyundai i30 θα συνεχίσει να είναι το ελληνικό «αυτοκίνητο του λαού»;

Αν δεν πουλάει ένα όμορφο αυτοκίνητο, τότε τι πουλάει; Και η Hyundai για την απερχόμενη γενιά i30 δεν μπορούσε να πει ούτε ότι δεν πουλούσε, ούτε ότι δεν ήταν όμορφη. Το αντίθετο. Τότε γιατί άλλαξε ριζικά την σχεδιαστική της γλώσσα και έκανε το νέο i30 λιγότερο τολμηρό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Μπορεί να διανύουμε ήδη την δεύτερη δεκαετία της τρίτης χιλιετίας, όμως παρά το φουτουριστικό του πράγματος, που θα περίμενε κανείς να βλέπει από το κοινό να προτιμά τα μοντέρνα, τα σύγχρονα και τελικά τα όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχει μία τάση προς τη στασιμότητα.

Καλύτερος εκπρόσωπος της σχεδιαστικής στασιμότητας από την VW δεν υπάρχει. Όποιος μπορεί να ξεχωρίσει τις τελευταίες τρεις γενιές Golf κερδίζει «χρυσούν ωρολόγιον». Τους τελείωσαν οι σχεδιαστές; Όχι. Τους λοβοτόμησαν όλους και μπορούν να σχεδιάζουν το ίδιο αυτοκίνητο; Πάλι όχι.

Η VW ακολουθεί ευλαβικά τη συνταγή που είναι ίσως πιο ορατή στα τηλέφωνα της Apple. Με δύο λόγια, «νέο προϊόν, ίδιο πράμα». Βλέπεις απευθύνεται σε μία τάση που έχουμε να εμπιστευόμαστε αυτό που ξέρουμε και να χάνουμε τη διάθεσή μας για περιπέτεια με νέα θέματα, σχήματα, σχέδια και προϊόντα.

Για να το πετύχεις αυτό, πρέπει το προϊόν σου να είναι συμβατικό. Γιατί το μοντέρνο ξεπερνιέται. Έτσι αν θες να δείξεις ότι είσαι σταθερή αξία, πως κάθε φορά το αυτοκίνητο που παράγεις θα είναι μεν νέο, αλλά το ίδιο σχεδιαστικά, πρέπει να έχεις αυτό που λέμε «συντηρητικό».

Μπήκε λοιπόν σε αυτή τη λογική η Hyundai. Αλλάζει τη συνταγή του μικρομεσαίου της, και αφήνει το κυνήγι της Mazda στην πρωτιά για τα πιο όμορφα μοντέλα της κατηγορίας, και πιάνει το κυνήγι της VW και συγκεκριμένα του Golf. Δεν είναι ο πρώτος κατασκευαστής. Το ίδιο έκανε και η Peugeot με το νέο 308, και έθεσε αμέσως υποψηφιότητα να γίνει το μοντέλο με τους περισσότερους αγοραστές που επιστρέφουν στη μάρκα.

Η Hyundai το πάει ακόμη πιο επιθετικά. Με λογότυπα στο i30 που το βαφτίζουν το «αυτοκίνητο του λαού», θέλει να βάλει το μικρομεσαίο της στη θέση του Golf, που είναι το 1ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη.

Θα τα καταφέρει; Μπορεί ένα πιο στιβαρό, σοβαρό, διακριτικό και συγκρατημένο Hyundai, να χτίσει πάνω στην πιο ρεαλιστική τιμολογιακή πολιτική της μάρκας και να γίνει το επόμενο ορόσημο στη μικρομεσαία κατηγορία; Και το κυριότερο, όσον αφορά στην Ελλάδα, θα μπορέσει η νέα αντιπροσωπεία της Hyundai να συνεχίσει την «αστρονομική» πορεία που έχει η Hyundai στην ελληνική αγορά εδώ και 20 χρόνια ή θα επιλέξει συντηρητικές διαδρομές και το ελληνικό «αυτοκίνητο του λαού» θα αποτελέσει παρελθόν; Εσείς τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center