To Terios αποτελεί μία καλή επιλογή για όσους θέλουν ένα 4Χ4, εντός αλλά και εκτός δρόμου.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Terios αποτελεί μία καλή επιλογή για όσους θέλουν ένα 4Χ4, εντός αλλά και εκτός δρόμου.

Daihatsu Terios: Παντός καιρού

18.597 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2012)

Το Daihatsu Terios είναι ένα τετρακίνητο μοντέλο, το οποίο διακρίνεται για τις εκτός δρόμου ικανότητές του αλλά και για την αξιοπιστία που προσφέρει.

+ Ικανότητες εντός και εκτός δρόμου, αξιοπιστία, χώροι 
- Θόρυβος κινητήρα
Κινητήρας 
Το ιαπωνικό μοντέλο εφοδιάζεται με ένα 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο 1,5 λίτρων, που αποδίδει 105 ονομαστικούς ίππους και 140 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο, ενώ το κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο ταχυτήτων, ευνοεί στις εκτός δρόμου περιηγήσεις. Αυτό που ίσως ενοχλήσει τους επιβάτες κατά τις πολύωρες μετακινήσεις τους, είναι η τραχύτητα του μοτέρ, αλλά και ο θόρυβος που εισέρχεται στην καμπίνα. Ωστόσο, ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα την ευστροφία του κινητήρα σε κάθε απαίτηση. 
Οδική συμπεριφορά
Στην άσφαλτο, το Daihatsu Terios χαρακτηρίζεται ασφαλές σε γενικές γραμμές. Η μόνιμη τετρακίνηση εξασφαλίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μεγάλες κάτω από πίεση. Εκτός δρόμου, το μοντέλο δείχνει τον πραγματικό του εαυτό, αφού ο συνδυασμός μικρού βάρους, μόνιμης τετρακίνησης και πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (LSD) δίνει μεγάλες δυνατότητες κίνησης σε κάθε οδόστρωμα. Το σύστημα διεύθυνσης, από την πλευρά του, προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση, ενώ το τιμόνι "κόβει" αρκετά, ευνοώντας τους επιτόπιους ελιγμούς. Επίσης, για τις δύσκολες καταστάσεις υπάρχει και η επιλογή κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού (50-50). 
Εσωτερικό – Χώροι
Μπαίνοντας στην καμπίνα του μοντέλου, αντικρίζει κανείς μία λιτή εικόνα, με τον πίνακα οργάνων να ξεχωρίζει για την ευχάριστη σχεδίαση του. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά η συναρμολόγησή τους είναι καλή, μιας και εκτός δρόμου δύσκολα εμφανίζεται κάποιος τριγμός. Από πλευράς χώρων, ακόμα και πέντε ενήλικες επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν στο εσωτερικό του ιαπωνικού SUV, κάνοντας ελάχιστες παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία, έχοντας χωρητικότητα 380 λίτρων. 
Μεταπωλητική αξία
Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του μοντέλου, κυρίως λόγω της πολύ καλής αξιοπιστίας που προσφέρει. 
Value for Money
Καλή είναι και η σχέση τιμής - αξίας του, λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρει αλλά και του καλού επιπέδου εξοπλισμού που διέθετε από τη βασική έκδοση. 
Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Suzuki Grand Vitara 1,6 3d
Fiat Sedici
Από το 2006 μέχρι σήμερα: To 2ης γενιάς Daihatsu Terios που αναφερόμαστε, παρουσιάστηκε το 2006 και ανανεώθηκε αισθητικά το 2009. Τέλος, παραμένει έως σήμερα στην αγορά. 
Τιμή αγοράς 2008: 21.130 ευρώ
Τιμή αγοράς 2012: 11.500 ευρώ
Τιμή πώλησης 2012: 13.500 ευρώ

Το Terios θα κινηθεί με ευκολία σε όλα τα εδάφη χωρίς να προβληματίσει τον οδηγό.

Το Terios θα κινηθεί με ευκολία σε όλα τα εδάφη χωρίς να προβληματίσει τον οδηγό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto