Σπορτίφ περισσότερο από ποτέ, το νέο A3 στις στροφές, με ηθελημένο άφημα του γκαζιού και το ESP off, θα υπερστρέψει άκρως προοδευτικά και πλήρως ελεγχόμενα.
14 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σπορτίφ περισσότερο από ποτέ, το νέο A3 στις στροφές, με ηθελημένο άφημα του γκαζιού και το ESP off, θα υπερστρέψει άκρως προοδευτικά και πλήρως ελεγχόμενα.

Δοκιμή: Audi Α3 1,4 TFSI

(3/10/2012)

¶ριστα 10 παίρνει στους βασικούς τομείς της υπόστασής του το νέο Audi A3 κι εάν είχε τολμήσει λίγο περισσότερο η Audi στο κομμάτι της σχεδίασής, τότε θα μιλούσαμε για το νέο ηγέτη των premium μικρομεσαίων!

+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, φρένα, άνεση, ποιότητα κύλισης, απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, παθητική ασφάλεια
- Σχεδίαση που δεν διαφοροποιείται με το παρελθόν, κάποιες μη εργονομικές θέσεις διακοπτών του MMI
Εννιά ολόκληρα χρόνια έμελλε να περάσουν μέχρι η Audi να μας αποκαλύψει τον αντικαταστάτη του 2ης γενιάς A3 και πλέον, υποδεχόμαστε στην Ελληνική αγορά το νέο δημιούργημα της μάρκας στη μικρομεσαία κατηγορία. Στο νέο λοιπόν A3, αυτό που αποτελεί το χαρακτηριστικό του γνώρισμα, είναι η ολοκαίνουργια «ραχοκοκαλιά του» (πλατφόρμα MQB), η οποία είναι εντελώς νέα για όλο το Group VW και μάλιστα, το Α3 είναι το μοντέλο εκείνο που επιλέχθηκε για να μας τη γνωρίσει πρώτο απΆ όλα τα υπόλοιπα. 
Η πλατφόρμα αυτή, εκτός της καινοτομίας του να μπορεί να αυξομειώνει τις διαστάσεις της και να χρησιμοποιείται σε πολλά διαφορετικά μοντέλα, συμβάλλει σημαντικά και στη μείωση του βάρους του νέου A3 που έρχεται πιο ελαφρύ από κάθε άλλη φορά, ώστε να προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.
Ομάδα που κερδίζει…
Η σχεδίαση του νέου Audi A3, στα γνωστά πρότυπα της μάρκας, δεν διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με αυτή του 2ης γενιάς μοντέλου, αφού η Audi επενδύει για μια ακόμη φορά σε γνώριμες φόρμες και δεν πειραματίζεται με κάτι το διαφορετικό. Έτσι λοιπόν, στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου, πρωταγωνιστής είναι και πάλι η πολυγωνική χρωμιωμένη μάσκα, με τους 5 κύκλους του λογότυπου της Audi να ξεχωρίζουν. Τα φωτιστικά από την πλευρά τους με τα φώτα ημέρας LED, έχουν αλλάξει το σχήμα τους και έχουν μικρύνει σε διαστάσεις, ενώ είναι πιο μοντέρνα αλλά και λιγότερο δυναμικά από πριν. 
Περνώντας στο πλάι του αυτοκινήτου, οι γραμμές του αμαξώματος, όπως σε κάθε A3, είναι καθαρές, ενώ οι γυάλινες επιφάνειες καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο και η πίσω κολόνα είναι πλέον λιγότερο κάθετη, στρογγυλεύοντας ελαφρώς το αυτοκίνητο. Στο πίσω μέρος τέλος, ξεχωρίζουν τα νέα μακρόστενα φωτιστικά που τονίζουν το δυναμισμό του αυτοκινήτου, όπως επίσης και η διακριτική αεροτομή που εφάπτεται του παρμπρίζ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center