Η ανοικτή έκδοση του νέου VW Golf θα προστεθεί σε περίπου 1 χρόνο στη γκάμα προσφέροντας μια αίσθηση ελευθερίας. (κατασκοπευτική φωτογραφία)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ανοικτή έκδοση του νέου VW Golf θα προστεθεί σε περίπου 1 χρόνο στη γκάμα προσφέροντας μια αίσθηση ελευθερίας. (κατασκοπευτική φωτογραφία)

VW Golf, η οικογένεια μεγαλώνει!

26.400 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2013)

Η VW ετοιμάζεται να πλαισιώσει τη νέα γενιά Golf με μια σειρά από διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος και εμείς, μέσω των κατασκόπων μας, σας αποκαλύπτουμε από σήμερα το ποιόν τους.

Με μια ματιά
4η γενιά Golf Cabrio
Με υφασμάτινη οροφή
Ίδια πλατφόρμα και κινητήρες με το Golf
Στην παραγωγή το 2014
Νέο Golf Cabrio: Επιμένει παραδοσιακά
Tο 2011, η VW επανέφερε το Golf Cabrio στην προηγούμενη 6η γενιά του Golf, ύστερα από 9 ολόκληρα χρόνια απουσίας. Οι λόγοι της απουσίας αυτής είχαν να κάνουν με την έξαρση της «μόδας» των κουπέ-κάμπριο αυτοκινήτων (με μεταλλική οροφή) και την ένταξη στη γκάμα της μάρκας του VW EOS. 
Μόδα όμως ήταν και πέρασε αυτή των κουπέ-κάμπριο και έτσι πλέον, η VW στρέφει το βλέμμα ξανά προς τα παραδοσιακά κάμπριο με υφασμάτινη οροφή, φέρνοντάς μας αυτού του είδους την έκδοση και για το νέο Golf. 
To αυτοκίνητο, αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2014, ωστόσο εμείς, μέσω των κατασκόπων μας, έχουμε από τώρα μια πρώτη και «χορταστική» ένδειξη για το ποιόν του.
Το πιο νεανικό Golf
Η απουσία της οροφής και η αντικατάστασή της με υφασμάτινη κουκούλα, θα δώσει στο επόμενο Golf Cabrio μια πιο νεανική εικόνα έναντι του χάτσμπακ VW Golf 7ης γενιάς. Ουσιαστικά, το αυτοκίνητο θα βασιστεί πάνω στην 3θυρη έκδοση του Golf, διατηρώντας το ίδιο εμπρόσθιο τμήμα με τα μεγάλα φωτιστικά και τη νέα μάσκα της μάρκας. 
Από εκεί και πέρα, οι εμπρόσθιες κολόνες θα είναι λιγότερο κάθετες από ό,τι στα υπόλοιπα Golf, ώστε να βοηθήσουν στη ροή του αέρα και να «ενοχλούνται» όσο το δυνατόν λιγότερο οι επιβάτες, όταν η οροφή είναι ανοικτή. Η τελευταία, θα είναι ηλεκτρικά χειριζόμενη και θα αποθηκεύεται στο πίσω μέρος του αυτοκίνητου, κλέβοντας ωστόσο χώρο από το πορτ-μπαγκάζ του Golf Cabrio, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου.
Δάπεδο MQB και πιο οικονομικοί TSI και TDI
Στα τεχνικά και μηχανικά στοιχεία του νέου VW Golf Cabrio, δεν θα έχουμε αλλαγές σε σχέση με ό,τι γνωρίζουμε από το νέο VW Golf και έτσι, η πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί το αυτοκίνητο, θα είναι το γνωστό δάπεδο MQB. Σίγουρα, το νέο μοντέλο θα έλθει ελαφρύτερο και με ακόμη καλύτερη ακαμψία από το παρελθόν, κάτι που θα ωφελήσει πολλούς από τους τομείς της «ύπαρξής» του (οδική συμπεριφορά, ασφάλεια, κατανάλωση, επιδόσεις). 
Στους κινητήρες, δεν αναμένουμε σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το χάτσμπακ VW Golf και έτσι, θα δούμε όλα τα νέα και πιο οικονομικά σε κατανάλωση μοτέρ TSI και TDI της Γερμανικής μάρκας, εκτός ίσως του αρχικού 1,2 TSI με τα 85 «άλογα».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center