Το Tivoli ξεφεύγει σχεδιαστικά από τα πρότυπα που μας είχε συνηθίσει η SsangYong.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Tivoli ξεφεύγει σχεδιαστικά από τα πρότυπα που μας είχε συνηθίσει η SsangYong.

Οδηγούμε:SsangYong Tivoli

12.326 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2015)

Η SsangYong επιχειρεί τη δυναμική επιστροφή της με το νέο Tivoli, το οποίο εντάσσεται σε μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες, εκείνη των compact-μικρών crossover.

To ολόφρεσκο μοντέλο της SsangYong σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την κορεάτικη εταιρεία. Και αυτό γιατί από τα μεγάλου κυβισμού οχήματα με τις ιδιαίτερες σχεδιαστικές γραμμές, η εταιρεία μπαίνει στα σαλόνια της κατηγορίας των μικρών crossover. Στα κύρια χαρακτηριστικά του νέου Tivoli, συγκαταλέγονται στοιχεία όπως οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στα 1.600 κυβικά εκατοστά, αλλά και η σχεδίασή του.Με «ευρωπαϊκή» σχεδίασηΤο Tivoli ξεφεύγει σχεδιαστικά από τα πρότυπα που μας είχε συνηθίσει η SsangYong, υιοθετώντας ένα πιο όμορφο look, που προσεγγίζει σε μεγάλο βαθμό τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Στο εμπρόσθιο μέρος η εικόνα είναι αρκετά δυναμική, με τις εντυπώσεις να κερδίζονται από τον μυώδη προφυλακτήρα, αλλά και τα φωτιστικά σώματα με τα LED φώτα ημέρας. Κοιτώντας το αυτοκίνητο από το πλάι, η εικόνα είναι πιο λιτή, με καθαρές γραμμές, ενώ για το πίσω τμήμα θα θέλαμε κάτι πιο ευφάνταστο σε επίπεδο σχεδίασης. Σημειώστε τέλος ότι το νέο μοντέλο της SsangYong παίρνει το όνομά του από την ιταλική πόλη Tivoli, που βρίσκεται κοντά στη Ρώμη και διακρίνεται για τα όμορφα τοπία της. Για αυτό άλλωστε, επελέγη και η συγκεκριμένη τοποθεσία για την πανευρωπαϊκή παρουσία του μοντέλου.
Από 15.120 ευρώOι τιμές για το νέο SssangYong Tivoli ξεκινούν από τα 15.120 ευρώ, με έκπτωση και απόσυρση, για τη δικίνητη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων, που είναι άμεσα διαθέσιμη στην ελληνική αγορά. Αργότερα, προς τo Φθινόπωρο, θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας και η diesel εκδοχή του μοντέλου, αλλά και εκείνες που συνδυάζονται με 4κίνηση. Για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων, η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 18.890 ευρώ, με έκπτωση και απόσυρση. Ο βασικός εξοπλισμός του μοντέλου είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: 7 αερόσακους (περιλαμβάνεται και εκείνος για τα γόνατα του οδηγού), air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, υπολογιστή ταξιδίου, cruise control, ηχοσύστημα με blutooth, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες κ.λπ. Τέλος, τονίζουμε ότι η ελληνική αντιπροσωπεία δίνει δωρεάν 5 χρόνια εγγύηση (ή 100.000 χλμ.), 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 5 έτη δωρεάν service.Εσωτερικό: Mε άνετους χώρους Η καμπίνα του νέου Tivoli ξεχωρίζει για την ευρυχωρία που παρέχει, με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας των μικρών crossover. Το μακρύ μεταξόνιο των 2.600 χλστ., εξασφαλίζει την απαραίτητη άνεση για τους πίσω επιβάτες. Σημειώστε, ότι χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις, θα χωρέσουν ακόμη και 3 άτομα στο πίσω κάθισμα, με τον αέρα για τα γόνατα και κεφάλια να μην προβληματίζει (ακόμη για άτομα πέραν του μετρίου αναστήματος). Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 423 λίτρων και λόγω σχήματος επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευσή του. Επίσης, τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν σε αναλογία 60:40. Η SsangYong έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εργονομία του εσωτερικού, ενώ η καμπίνα διαθέτει αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Για παράδειγμα, σε κάθε πόρτα μπορεί να αποθηκευτεί ένα μπουκάλι των 1,5 λίτρων, ενώ ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα υπάρχει χώρος για τη μεταφορά ενός tablet. Σχεδιαστικά, το εσωτερικό δείχνει και είναι αρκετά σύγχρονο, με την προαιρετικά τοποθετημένη οθόνη αφής, των 7 ιντσών, να τραβάει το βλέμμα. Επίσης, το συγκεκριμένο σύστημα infotainment συνδυάζεται και με κάμερα οπισθοπορείας. Το σύνολο της καμπίνας αποτελείται από σκληρά πλαστικά (με εξαίρεση ένα σημείο στο πάνω μέρος του ταμπλό που είναι από μαλακό υλικό), τα οποία εμφανίζουν πολύ καλή συναρμογή. Σε κάθε περίπτωση, η συνολική εικόνα του εσωτερικού είναι αρκετά ποιοτική. Τέλος, στα highlights του εσωτερικού συμπεριλαμβάνεται και ο πλήρης πίνακας οργάνων, ο οποίος προσφέρει έξι διαφορετικά χρώματα φωτισμού, ανάλογα με την επιθυμία του οδηγού (κόκκινο, σκούρο μπλε, ανοιχτό μπλε, άσπρο και μαύρο).Γκάμα κινητήρων: Προς το παρόν μόνο με το μοτέρ βενζίνηςΓια την κίνηση του νέου Tivoli φροντίζουν ένας 1.600αρης κινητήρας βενζίνης με 128 άλογα και 160 Nm ροπής, καθώς και ένα ντίζελ μοτέρ, ίδιας χωρητικότητας, απόδοσης 115 ίππων και 300 Nm ροπής, οι οποίοι πληρούν τα πρότυπα του Euro 6. Προς το παρόν, στη χώρα μας είναι διαθέσιμη η βενζινοκίνητη έκδοση του μοντέλου και από το Σεπτέμβριο περίπου θα διατίθεται και εκείνη με το μοτέρ πετρελαίου. Και τα δύο μοτέρ θα μπορούν να συνδυαστούν, προαιρετικά, με τετρακίνηση. Στάνταρ, σε όλες τις εκδόσεις, υπάρχει ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της εταιρείας AISIN. Σε ότι έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων, ο κινητήρας βενζίνης εκπέμπει 154 γρ./χλμ. με τη βοήθεια του start&stop, ενώ ο κινητήρας πετρελαίου εκπέμπει 113 γρ.χλμ. Προχωρώντας στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, το νέο πάτωμα του Tivoli έχει γόνατα McPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω (στις 4κίνητες εκδόσεις η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων). Η τετρακίνηση Smart 4WD, με την οποία εφοδιάζεται προαιρετικά το μοντέλο, ελέγχεται ηλεκτρονικά, ρυθμίζοντας την κατανομή της ροπής στον εμπρός και τον πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού. Τέλος, η εκτός δρόμου φιλοσοφία του μοντέλου, ενισχύεται και από την απόσταση από το έδαφος, η οποία αγγίζει τα 167 χιλιοστά, με τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής να αγγίζουν τις 20,8 και 28 μοίρες αντίστοιχα.Οδική συμπεριφορά: Σταθερό σε κάθε διαδρομήΓνωρίσαμε το νέο μοντέλο της SsangYong στη γειτονική Ιταλία, όπου είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε τόσο στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, όσο και σε πιο σφιχτές επαρχιακές διαδρομές. Οι compact διαστάσεις του, το καθιστούν αρκετά ευέλικτο σε αστικές διαδρομές, ενώ στις υψηλές ταχύτητες ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα τη σταθερότητα που προσφέρει. Το αμάξωμα συμπεριφέρεται ουδέτερα σε πιο σφιχτές διαδρομές, με συνεχείς στροφές, με την άνεση να μετριάζεται κάπως, κυρίως λόγω των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών. Tο μοτέρ βενζίνης, των 1,6 λίτρων, απόδοσης 128 ίππων που οδηγήσαμε, φαίνεται να κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα, δείχνοντας τη δύναμη του πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., όπου παρέχεται και το μεγαλύτερο μέρος της ροπής. Ωστόσο, σε αυτό το εύρος στροφών, το μοτέρ γίνεται τραχύ και αυτό γίνεται αντιληπτό από τους επιβάτες. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο αποσπά θετικά σχόλια, με την καλή κλιμάκωση και αίσθηση που προσφέρει. Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης δεν προβληματίζει με την αμεσότητά του, ωστόσο θα θέλαμε να παρέχει λίγο καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό (μέσω ενός κουμπιού ρυθμίζεται το ποσοστό υποβοήθησης ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης-sport, normal, comfort). 

Για το πίσω τμήμα θα θέλαμε κάτι πιο ευφάνταστο σε επίπεδο σχεδίασης

Για το πίσω τμήμα θα θέλαμε κάτι πιο ευφάνταστο σε επίπεδο σχεδίασης

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda