Test: Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS

Test: Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS

46.764 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2015)

Δοκιμάζουμε το Peugeot 308 και εξετάζουμε το κατά πόσο μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες στα μικρομεσαία βενζίνης.

What s new
- Ο κινητήρας 1,2 turbo βενζίνης στον οποίο έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή σε υλικά κατασκευής, στο σύστημα άμεσου ψεκασμού και στο περιορισμό των τριβών.
- Η φιλοσοφία στη σχεδίαση του εσωτερικού η οποία έχει άκρως minimal προσέγγιση
- Καλύτερες επιδόσεις. Είναι 1,9 δλ. γρηγορότερο στο 0-100 χλμ./ώρα από το 308 1,6 των 120 PS που αντικαθιστά.
 
+ Επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα, λειτουργία ανάρτησης και ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό
- Ορατότητα προς τα πίσω, ταχύτητα του συστήματος πολυμέσων.
 
Η αναλογία μεταξύ βενζίνης και diesel στα μικρομεσαία αυτοκίνητα που πωλούνται στην ελληνική αγορά είναι ξεκάθαρα υπέρ του δεύτερου. Ωστόσο, αυτή πρόκειται να αλλάξει καθώς παρουσιάζονται όλο και περισσότερα μοντέλα με μικρού κυβισμού turbo κινητήρες τα οποία σε κερδίζουν με την οικονομία και τις επιδόσεις που προσφέρουν. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί και το Peugeot 308 από το οποίο μέχρι πρόσφατα έλειπε ένα τέτοιο σύνολο.
 
Το δοκιμάζουμε με τον 3κύλινδρο 1,2 PureTech κάτω από το καπό του -ο οποίος βραβεύθηκε ως ο Καλύτερος Κινητήρας της Χρονιάς στην κατηγορία του (1,0 έως 1,4 λίτρα), και μάλιστα στην ισχυρή του έκδοση, αυτή των 130 ίππων. Είναι όμως αυτός, το μοναδικό highlight του γαλλικού μοντέλου; Μάλλον όχι, γιατί το 308 1,2 PureTEch 130 διαθέτει και άλλα θετικά στοιχεία, όπως π.χ. η ανάρτηση που απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες και ταυτόχρονα σου επιτρέπει να κινηθείς πολύ σβέλτα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
 
Από 20.940 ευρώ και πολλά extra
Η τιμή του Peugeot 308 1,2 PureTech 130 ξεκινά από τα 20.940 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση. Αν και σχετικά τσιμπημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό να σημειώσουμε πως περιλαμβάνει το πρόγραμμα «Peugeot 4x4». Αυτό προσφέρει 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση, 4 χρόνια εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια δωρεάν service. Επίσης, αφορά την εξοπλιστική έκδοση Active η οποία είναι πλούσια εξοπλιστικά και άρα μπορούμε να πούμε πως η χρηματική απόσταση σε σχέση με τον ανταγωνισμό μειώνεται. Όσο, τέλος, για το τι περιλαμβάνει η Active; Πέρα από τα βασικά, σημειώστε αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων. Με λίγα λόγια, πολλά εξοπλιστικά καλούδια.
 
 
Toyota
test center