Μετά από εμπορική «ζωή» τριών ετών, έφτασε η ώρα για το Peugeot 2008 να λάβει ένα «φρεσκάρισμα», με το ντεμπούτο του αυτοκινήτου να πραγματοποιείται σε λίγες μέρες στην έκθεση της Γενεύης.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μετά από εμπορική «ζωή» τριών ετών, έφτασε η ώρα για το Peugeot 2008 να λάβει ένα «φρεσκάρισμα», με το ντεμπούτο του αυτοκινήτου να πραγματοποιείται σε λίγες μέρες στην έκθεση της Γενεύης.

Ανανέωση το Peugeot 2008

6.769 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2016)

Η Peugeot φρέσκαρε αισθητικά (μέσα - έξω) το 2008, αλλά –το σημαντικότερο- ανανεώνει τη γκάμα του με νέους κινητήρες βενζίνης – πετρελαίου, ισχύος 75 – 130 ίππων.

Μετά από εμπορική «ζωή» τριών ετών, έφτασε η ώρα για το Peugeot 2008 να λάβει ένα «φρεσκάρισμα», με το ντεμπούτο του αυτοκινήτου να πραγματοποιείται σε λίγες μέρες στην έκθεση της Γενεύης. Υπενθυμίζουμε πως το μικρό γαλλικό crossover σημειώνει μια πολύ καλή εμπορική πορεία, καθώς πέρσι στην κλάση του στην Ευρώπη, ήταν τρίτο σε πωλήσεις, πίσω από τα Renault Captur και Opel Mokka.Οι αισθητικές διαφοροποιήσεις του 2008 είναι μάλλον περιορισμένες και περιλαμβάνουν την ανασχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, αλλά και την τοποθέτηση νέας μαύρης γρίλιας στη μάσκα. Αλλαγές εντοπίζονται, επίσης, στα προστατευτικά του αμαξώματος, στις ράγες οροφής, στη νέα αεροτομή και στη μορφή της πίσω πόρτας.Όσον αφορά στο εσωτερικό, η εταιρεία εξόπλισε το 2008 με την τελευταία εκδοχή του i-Cockpit της, ενώ μέσω του «Grip Control» στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης, ανάλογα με τις συνθήκες. Επιπλέον, η Peugeot πρόσθεσε στη γκάμα του ανανεωμένου 2008 την πλούσια εξοπλιστική έκδοση GT Line.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΤα σημαντικά νέα έχουν να κάνουν με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Peugeot 2008, καθώς πλέον προσφέρεται με περισσότερες επιλογές σε κινητήρες, πέντε νέους βενζίνης και έξι πετρελαίου. Όχι, ακριβώς, πάντως, καθώς μιλάμε ουσιαστικά για δύο κινητήρες σε πολλές διαφορετικές αποδόσεις.Στη γκάμα βενζίνης λοιπόν τοποθετείται πλέον ο 3κύλινδρος 1.2 PureTech κινητήρας. Η πιο οικονομική εκδοχή του είναι ο PureTech 82, ο οποίο όταν συνδυάζεται με 5άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο, έχει κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ. Αναλυτικά, οι εκδόσεις βενζίνης είναι οι εξής:• 1.2 PureTech 82, 5άρι μηχανικό κιβώτιο, 4,9 λτ./100 χλμ., CO2 114 γρ./χλμ.• 1.2 PureTech 82, 5άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο, 4,4 λτ./100 χλμ., CO2 102 γρ./χλμ.• 1.2 PureTech 110 S&S, 5άρι μηχανικό κιβώτιο, 4,4 λτ./100 χλμ., CO2 103 γρ./χλμ.• 1.2 PureTech 110 S&S, 6άρι αυτόματο κιβώτιο, 4,8 λτ./100 χλμ., CO2 110 γρ./χλμ.• 1.2 PureTech 130 S&S, 6άρι αυτόματο κιβώτιο, 4,8 λτ./100 χλμ., CO2 110 γρ./χλμ.Οι εκδόσεις πετρελαίου του 4κύλινδρου συνόλου 1.6 BlueHDi, είναι οι παρακάτω:• 1.6 BlueHDi 75, 5άρι μηχανικό κιβώτιο, 3,7 λτ./100 χλμ., CO2 97 γρ./χλμ.• 1.6 BlueHDi 100, 5άρι μηχανικό κιβώτιο, 3,7 λτ./100 χλμ., CO2 97 γρ./χλμ.• 1.6 BlueHDi 100 S&S, 5άρι μηχανικό κιβώτιο, 3,5 λτ./100 χλμ., CO2 90 γρ./χλμ.• 1.6 BlueHDi 100 S&S, 5άρι μηχανικό κιβώτιο, 3,6 λτ./100 χλμ., CO2 95 γρ./χλμ.• 1.6 BlueHDi 100 S&S, 6άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο, 3,6 λτ./100 χλμ., CO2 95 γρ./χλμ.• 1.6 BlueHDi 120 S&S, 6άρι μηχανικό κιβώτιο, 3,7 λτ./100 χλμ., CO2 96 γρ./χλμ.

Οι αισθητικές διαφοροποιήσεις του 2008 είναι μάλλον περιορισμένες και περιλαμβάνουν την ανασχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, αλλά και την τοποθέτηση νέας μαύρης γρίλιας στη μάσκα.

Οι αισθητικές διαφοροποιήσεις του 2008 είναι μάλλον περιορισμένες και περιλαμβάνουν την ανασχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, αλλά και την τοποθέτηση νέας μαύρης γρίλιας στη μάσκα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center