Το νέο Fiesta θα ενσωματώνει στοιχεία στην αισθητική του από το B-MΑΧ και C-MAX, παραπέμποντας έτσι σε μια πιο πολυμορφική προσέγγιση σε σχέση με την τωρινή, όπως προκύπτει από την ηλεκτρονικά επεξεργ

Το νέο Fiesta θα ενσωματώνει στοιχεία στην αισθητική του από το B-MΑΧ και C-MAX, παραπέμποντας έτσι σε μια πιο πολυμορφική προσέγγιση σε σχέση με την τωρινή, όπως προκύπτει από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα που εξασφαλίσαμε.

Αποκλειστικό: Το 2017 το νέο Ford Fiesta

7.481 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2016)

Το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της Ford, το Fiesta, περνάει στην 7η γενιά του και έρχεται ριζικά διαφοροποιημένο σε σχέση με το παρελθόν. H παρουσίαση του νέου μοντέλου αναμένεται περίπου σε ένα χρόνο από τώρα.

Το Fiesta είναι το πιο δυνατό χαρτί στην γκάμα της Ford έχοντας από το 1976 μέχρι και σήμερα πουλήσει παραπάνω από 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα στις αγορές που διατίθεται. Η τελευταία του γενιά – η υπάρχουσα- παρουσιάστηκε το 2008 και μετά την αισθητική του ανανέωση το 2013, τελειώνει την επιτυχημένη του καριέρα προς τα τέλη του έτους που διανύουμε. Η επόμενη 7η γενιά του Fiesta θα λανσαριστεί προς τα τέλη του 2017 και θα φέρει πληθώρα νέων στοιχείων τόσο σε εμφάνιση όσο και τεχνολογία, αλλά θεωρείται δεδομένο ότι θα διατηρήσει εξαιρετικούς κινητήρες και την αντίστοιχα κορυφαία για τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας,  οδική συμπεριφορά  του υπάρχοντος μοντέλου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Εμφάνιση:Νέο σχεδιαστικό προφίλ με έντονα εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά
 
Σχεδιαστικά και όπως μπορούμε να δούμε από την φωτογραφία που εξασφαλίσαμε, το νέο Fiesta ακολουθεί μια νέα σχεδιαστική φόρμα διατηρώντας ωστόσο κάποια στοιχεία του τωρινού με πολύ πιο τονισμένο τρόπο. Στο εμπρός μέρος η μάσκα προβάλλει άμεσα την ταυτότητα του οχήματος προερχόμενη από την ανανεωμένη έκδοση του Fiesta αλλά και των υπόλοιπων Ford. Aυτή είναι μεγάλη σε όγκο και μέσω της σχεδίασής της τονίζει το εκλεπτυσμένο ύφος του νέου Fiesta, ανεβάζοντάς το εμμέσως κατηγορία. Τα φωτιστικά σώματα είναι νέας σχεδίασης, ενώ όντας πιο μεγάλα συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα σε συνδυασμό με τον επίσης νέο εμπρός προφυλακτήρα. Στα πλαϊνά του αμαξώματος του νέου Fiesta η σχεδίαση ακολουθεί την αντίστοιχη της υπάρχουσας γενιάς, ωστόσο γενικά δείχνει πιο ογκώδες, με τις ακμές του αμαξώματος εκεί να είναι πιο ομαλές. Αντίστοιχα πιο εκλεπτυσμένο αναμένεται και το πίσω μέρος το οποίο θα φέρει νέα φωτιστικά σώματα και νέο προφυλακτήρα. 
Εσωτερικό – Χώροι: Μεγαλύτερο για επιβάτες και αποσκευές και με πιο εκσυγχρονισμένο προφίλ
 
Το Fiesta της επόμενης γενιάς θα μεγαλώσει σε διαστάσεις ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 4 μέτρα μήκους, ενώ αναμένεται και πιο φαρδύ με αποτέλεσμα να προσφέρει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Eφοδιασμένο με όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα της εταιρείας μάλιστα, αναμένεται να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση από το τωρινό μοντέλο αναβαθμίζοντας την παρεχόμενη άνεση αλλά και την ασφάλεια μέσω των ανάλογων συστημάτων. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει το σύστημα πολυμέσων της Ford, το Sync που στην 3η του γενιά της Ford ενσωματώνει 5 επιπλέον γλώσσες, με ταχύτερους χρόνους απόκρισης και καλύτερη αναγνώριση της φωνής για τις φωνητικές εντολές. Η οθόνη στην κεντρική κονσόλα του Fiesta θα είναι 8 ιντσών λόγω αυτού του συστήματος, ενώ μέσω αυτής η εικόνα του επόμενου Fiesta αναμένεται πιο σύγχρονη και high tech. Η ποιότητα αναμένεται να βρίσκεται σε υψηλά για την κατηγορία επίπεδα αφού το Fiesta πάντα «έπαιζε» ψηλά στον τομέα.
 
Kινητήρες:Από 1,0 λίτρο μέχρι και 200 ίππους
 
Το νέο Ford Fiesta θα στηρίξει την εμπορική του πορεία στους νέους Euro 6 κινητήρες που γνωρίζουμε και από την υπάρχουσα γενιά του. Ετσι, στους βενζινοκινητήρες ο πολυβραβευμένος 1.000άρης EcoBoost τρικύλινδρος κινητήρας θα συνεχίσει να το εφοδιάζει και στην επόμενη γενιά του, σε αποδόσεις 100, 120 και 140 ίππων σε κάποιες εκδόσεις. Ο EcoBoost τετρακύλινδρος κινητήρας των 1,6 λίτρων θα δώσει τη θέση του στον πιο σύγχρονο 1,5 λίτρων της εταιρείας ο οποίος θα εφοδιάζει την κορυφαία έκδοση ST με απόδοση 200 και πλέον ίππων. Ο TDCi κινητήρας των 1,5 λίτρων με απόδοση 95, 105 και 120 ίππων θα συνεχίσει να εξοπλίζει τις 3 εκδόσεις του νέου Fiesta προσφέροντας εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης και επιδόσεων αναλογικά. Στα κιβώτια η Ford δεν έχει κάτι καινούριο να παρουσιάσει, εφοδιάζοντας όλα τα μοντέλα με 6 τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ωστόσο όπως και στο τωρινό, η έκδοση με τον 1.000άρη EcoBoost θα μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο της εταιρείας.   
 
Με έμφαση στην οδική συμπεριφορά
 
Για άλλη μια φορά και πιστή στις αρχές της, η Ford επενδύει τα μέγιστα στην διασφάλιση της οδηγοκεντρικής συμπεριφοράς  και για το νέο Fiesta. Όπως και το τωρινό μοντέλο, το νέο Fiesta και μέσω της νέας του πλατφόρμας θα συνεχίσει να αποτελεί κάτι το ξεχωριστό σε αυτή την κατηγορία, προβάλλοντας ευχάριστη και σπορτίφ συμπεριφορά που θα αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο ανάλογα με την έκδοση. Το νέο Fiesta θα διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο με αποτέλεσμα να προσφέρει ακόμα καλύτερα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας από το υπάρχον. 

Διαβάστε επίσης
Δοκιμή: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center