Τα πράσινα της Φρανκφούρτης
Διαβάστηκε από 10668 αναγνώστες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Πληθώρα "πράσινων" μοντέλων στη Φρανκφούρτη.
Όπως η έκθεση της Γενεύης, έτσι και αυτή της Φρανκφούρτης διαθέτει «πράσινο» χαρακτήρα με τα οικολογικά μοντέλα να βρίσκονται στο κέντρο του ενδιαφέροντος. Παρακάτω παρουσιάζονται οι σημαντικότερες προτάσεις των κατασκευαστών

Η BMW ActiveHybrid X6 έχει μέση κατανάλωση 9,9 l/100km.
BMW
Η BMW ActiveHybrid X6 χρησιμοποιεί το γνωστό διτούρμπινο κινητήρα V8 των 407 ίππων, ενώ το υβριδικό της σύστημα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες εκ των οποίων ο πρώτος αποδίδει 91 ίππους και ο δεύτερος 86 ίππους. Συνολικά τα μεγέθη απόδοσης είναι οι 485 ίπποι και τα 780 Nm ροπής, που την τοποθετούν με άνεση στην κορυφή των οχημάτων που κάνουν χρήση υβριδικής τεχνολογίας, τουλάχιστον από πλευράς ιπποδύναμης. Η τιμή για τη μέση κατανάλωση της είναι τα 9,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι της τάξης των 231 γρ./χιλιόμετρο. Οι επιδόσεις όπως είναι αναμενόμενο παραμένουν κορυφαίες αφού τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 5,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 236 χ.α.ω. (250 χ.α.ω. στο πακέτο Sport). Το σύνολο συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο διαθέτει δύο λειτουργίες για απλή και πιο sport οδήγηση, ενώ το μοντέλο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια έως τα 60 χ.α.ω. (για την απόσταση των 2,5 χιλιομέτρων). Τέλος, μαζί με την X6 Active Hybrid, στο περίπτερο της BMW θα παρουσιαστεί και η 7Series ActiveHybrid με παρόμοια φιλοσοφία καθώς και το Vision EfficientDynamics. Αυτό θα χρησιμοποιεί έναν μικρό υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα τριών κυλίνδρων χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ενώ σε κάθε άξονα θα υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας. Με τον τρόπο αυτό τα μεγέθη ιπποδύναμης και ροπής θα είναι της τάξης των 356 ίππων και 800 Nm ροπής.


Το ix-Metro Electric Hybrid CUV Concept της Hyundai.
Hyundai
Στην κορυφή της πυραμίδας των νέων μοντέλων της Hyundai που θα παρουσιαστούν στη διεθνή έκθεση στα μέσα Σεπτέμβρη είναι το ix-Metro, ένα μοντέλο που ανήκει σε μία τάξη μεγέθους μεταξύ μικρών και super mini και το οποίο ορίζει μια νέα κατηγορία, αυτή των CUV (Crossover Utility Vehicle), με υβριδική τεχνολογία κίνησης. Αυτό σημαίνει ότι το νέο μοντέλο παίρνει κίνηση από ένα ηλεκτροκινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα, ο τελευταίος εκ των οποίων είναι υπερτροφοδοτούμενος, ενός λίτρου, συνδυάζεται με ένα σύγχρονο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και είναι ικανός για εκπομπές ρύπων της τάξης των 80 γρ./χλμ.
Παράλληλα, στη Φρανκφούρτη θα παρουσιαστεί και το ηλεκτρικό Hyundai I10 το οποίο παίρνει κίνηση από ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 67 ίππων. Η Hyundai ανακοινώνει μια αυτονομία της τάξης των 160 χιλιομέτρων και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Οι πωλήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου θα ξεκινήσουν το 2010 για επιλεγμένους πελάτες, όπως είναι τα στελέχη της κυβέρνησης της Ν. Κορέας. Άλλα «πράσινα» μοντέλα που θα δούμε στη Φρανκφούρτη αφορούν το ηλεκτρικό Plug-In Hybrid πρωτότυπο με το όνομα Blue Will, το Elantra LPI Hybrid το οποίο εκπέμπει 94 γρ./χλμ. και η έκδοση Blue του i30, με εκπομπές CO2 της τάξης των 113 γρ./χλμ.



H Mercedes F-Cell είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας με κυψέλες καυσίμου που θα παραχθεί σε μικρή κλίμακα.

Μόλις 3,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα θα καταναλώνει η S500 Plug In Hybrid .
Mercedes
Η Mercedes F-Cell
Η Mercedes F-Cell βασίζεται στην B-Class, την κίνησή της όμως επιμελείται ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 100 kW (ή 136 ίππων) και μέγιστης ροπής 290 Nm. Οι επιδόσεις του μοντέλου είναι ανάλογες με ενός 2λιτρου βενζινοκινητήρα (το 0-100 χ.α.ω. εικάζεται να διαρκεί λιγότερο από 11 δλ.), όμως οι εκπομπές CO2 μηδενικές. Σε πλήρη φόρτιση μπορεί να διανύσει μέχρι και 400 χιλιόμετρα, ενώ μια «γρήγορη φόρτιση» ολοκληρώνεται σε τρία μόλις λεπτά. Τέλος, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου τελευταίας τεχνολογίας, ενώ συστήματα όμως αυτό της ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα είναι δεδομένα.
Το μοντέλο θα παρασκευαστεί αρχικά σε μικρή κλίμακα (200 κομμάτια) και θα διατεθεί τόσο στην ευρωπαϊκή αγορά, όσο και αυτή των ΗΠΑ.
S500 Plug In Hybrid
Η S500 Plug In Hybrid διαθέτει τεχνολογία που της επιτρέπει να κινείται για 30 χιλιόμετρα με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια την οποία θα έχει συσσωρεύσει σε μπαταρίες λιθίου (10 kW), και θα τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ 60 ίππων. Το μηχανικό σύνολο που θα χρησιμοποιείται θα είναι ένα V6 βενζίνης, άγνωστης προς το παρόν ιπποδύναμης, ενώ όπως αναφέρεται τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε μόλις 5,5 δλ. Το σημαντικότερο στην ιστορία όμως είναι ότι η συγκεκριμένη S500 έχει κατανάλωση που θα φτάνει την εξωπραγματική τιμή των 3,2 λίτρων/100 χιλιόμετρα, που για την κατηγορία είναι κορυφαία.



To Peugeot iOn βασίζεται στο i MiEV της Mitsubishi. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 130 χιλιόμετρα.

Αναφορικά με τις εκπομπές CO2, το Peugeot RCZ Hybri4 έχει 95 g/km, ενώ το 3008 Hybrid4 99 g/km.
Peugeot
Το περίπτερο της γαλλικής εταιρείας στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης θα έχει αρκετή κινητικότητα με πολλά τα νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν. Τα Peugeot RCZ Sport Coupe και Peugeot 5008 θα κάνουν την επίσημη πρώτη τους, ενώ η τεχνολογία Hybrid4 θα παρουσιαστεί μέσω των 3008 Hybrid4 και RCZ Hybrid4.
Αναφορικά με την τεχνολογία Hybrid4, να αναφερθεί ότι πρόκειται για ένα σύστημα στο οποίο ένας κινητήρας καύσης κινεί τους εμπρός τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος κάτω από το πάτωμα του χώρου φόρτωσης κοντά στον άξονα κινεί τους πίσω τροχούς. Όσον αφορά στις εκπομπές CO2, το Peugeot RCZ Hybri4 έχει 95 g/km, ενώ το 3008 Hybrid4 99 g/km.
Τέλος, μαζί με τα Hybrid4 μοντέλα, η Peugeot θα παρουσιάσει και το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Πρόκειται για iOn, το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τη Mitsubishi και βασίζεται στο i MiEV. Το μοντέλο έχει 3,48 μ. μήκος, μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 4 επιβάτες και φέρει ηλεκτροκινητήρα 64 ίππων και 180 Nm ροπής. Η τελική ανέρχεται στα 130 χ.α.ω., ενώ η αυτονομία ανέρχεται στα 130 χιλιόμετρα. Για την πλήρη φόρτισή του χρειάζονται 6 ώρες, ενώ σε 30 λεπτά οι μπαταρίες φορτίζουν στο 80% της ισχύς τους.



Τρεις ώρες φόρτισης είναι αρκετές για να καλυφθεί μια απόσταση 40 χιλιομέτρων.
Smart
Το Smart Electric Drive διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 41 ίππων και 120 Nm ροπής, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος του οχήματος. Αυτός, αντλεί ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου της Tesla Motors απόδοσης 14 kW. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος, εκεί που βρίσκεται το δοχείο καυσίμων στις υπάρχουσες εκδόσεις.
Αναφορικά, με τις επιδόσεις του μοντέλου, η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 100 χ.α.ω., ενώ το 0-100 χ.α.ω. ολοκληρώνεται σε 6,5 δλ.
Τέλος, όσον αφορά στη χρόνο φόρτισης των μπαταριών, σύμφωνα με την εταιρεία, τρεις ώρες είναι αρκετές για να φορτιστούν ο μπαταρίες για 40 χιλιόμετρα, ενώ πλήρως φορτωμένες «αντέχουν» για 115 χιλιόμετρα.



To Auris HSD Full Hybrid Concept
Toyota
Το σημαντικότερο ίσως γεγονός για την Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης θα είναι η παγκόσμια πρεμιέρα του Auris HSD Full Hybrid Concept. Αυτό αντιπροσωπεύει την εισαγωγή της πλήρως υβριδικής τεχνολογίας της εταιρείας σε ένα μοντέλο ευρείας κυκλοφορίας και το πρώτο βήμα για την εφαρμογή του Hybrid Synergy Drive (HSD) στην προϊοντική γκάμα της. Αναφορικά με τη λειτουργία του, αυτή θα είναι ανάλογη με του Prius τρίτης γενιάς, επίσημα στοιχεία όμως θα δοθούν στο σαλόνι σε λίγες μέρες.
Εξίσου σημαντική παρουσία όμως και αυτή του Prius Plug-in Hybrid που θα κάνει επίσης το Παγκόσμιο Ντεμπούτο του στη Φρανκφούρτη. Το Prius Plug-in Hybrid επιτρέπει την αποκλειστική ηλεκτρική λειτουργία για σύντομες διαδρομές σε επίπεδο καθημερινών μετακινήσεων.



Η BlueMotion γκάμα της VW στη Φρανκφούρτη.
VW
Τρία BlueMotion μοντέλα πρόκειται να παρουσιάσει η Volkswagen στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Τα Golf και Polo που είδαμε στη Γενεύη, αλλά πλέον στο τελικό τους στάδιο, καθώς και το Passat BlueMotion βελτιωμένο στα σημεία.
Αναφορικά με το Polo BlueMotion, αυτό εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα 1,2 λίτρου που αποδίδει 75 ίππους και έχει μέση κατανάλωση 3,3 l/100km. Σε σύγκριση με το απλό 75άρι Polo TDI, η κατανάλωση έχει πέσει 0,9 l/100km και οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 20% (είναι 87 g/km).
Το VW Golf BlueMotion από την άλλη διαθέτει νέο πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 105 ίππους και έχει 250 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση του μοντέλου ανέρχεται στα 3,8 l/100km και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 99 g/km. Το 0-100 χ.α.ω. του μοντέλου ολοκληρώνεται σε 11,3 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 190 χ.α.ω.
Τέλος, τον ίδιο κινητήρα του Golf BlueMotion θα φορέσει και το Passat BlueMotion. Σε σύγκριση με το προηγούμενο BlueMotion η μέση κατανάλωση έχει πέσει κατά 0,5 l/100km (στα 4,4 l/100km) και οι εκπομπές CO2 στα 114 g/km. Το 0-100 χ.α.ω. ολοκληρώνεται 12,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 193 χ.α.ω.
Τέλος, όλες οι εκδόσεις BlueMotion εφοδιάζονται με σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και έχουν βελτιωθεί αεροδυναμικά. Επίσης, φέρουν ζάντες ελαφρού κράματος με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.


»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW, HYUNDAI, MERCEDES, PEUGEOT, SMART, TOYOTA, VOLKSWAGEN,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ντεμπούτο με 800 άλογα για την Plug-in υβριδική Lamborghini Urus SE

Ντεμπούτο για τις ανανεωμένες BMW Σειρά 4 Gran Coupe & BMW i4

Ανανεωμένο Tesla Model 3 Performance με 460 PS - Η τιμή του

Με περισσότερη ισχύ και αυτονομία τα plug-in υβριδικά Audi Q7 και Q8

Αποστολή στην Αυστρία: Πρώτη επαφή με το νέο Audi Q6 e-tron

Νέο MINI Aceman: Ηλεκτρικό μικρό SUV με ισχύ έως 218 άλογα

Νέο Opel Grandland: Ηλεκτρικό, υβριδικό και μεγαλύτερο από πριν!

Πρεμιέρα για την γρηγορότερη Mercedes-AMG όλων των εποχών!

Ανανεωμένη Porsche Cayenne GTS με 500 άλογα

Το Zeekr 009 Grand δε... μαρτυράει τους VIP επιβάτες του!