To νέο Micra θα έχει όλα τα εφόδια για να αποτελέσει έναν πολύ δυνατό αντίπαλο στην κατηγορία
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To νέο Micra θα έχει όλα τα εφόδια για να αποτελέσει έναν πολύ δυνατό αντίπαλο στην κατηγορία

Στη Γενεύη το νέο Nissan Micra

(3/3/2010)

Στην έκθεση της Γενεύης παρουσίασε η Nissan το νέο μικρό της Micra. Το μοντέλο είναι αισθητά πιο νεανικό από αυτό που αντικαθιστά, ενώ θα έχει πλήρες βασικό εξοπλισμό έξι αερόσακους και ESP. Θα διατίθεται με δύο μηχανικά σύνολα 1,2 λίτρων με την απόδοση στους 80 και 98 ίππους.

Η τέταρτη γενιά του Nissan Micra που παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση της Γενεύης θα πωλείται σε 160 χώρες και θα κατασκευάζεται σε τέσσερα εργοστάσια παγκοσμίως (Ταϊλάνδη, Ινδία, Μεξικό και Κίνα). Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο στην πλατφόρμα «V» της Nissan, και για το λόγο αυτό είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει. Έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, ενώ οι τέσσερις τροχοί που είναι τοποθετημένοι στα άκρα του αμαξώματος ευθύνονται για τους αυξημένους χώρους.

Το μέγεθος του είναι ελαφρώς αυξημένο από το μοντέλο που αντικαθιστά με αποτέλεσμα τους μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους

Το μέγεθος του είναι ελαφρώς αυξημένο από το μοντέλο που αντικαθιστά με αποτέλεσμα τους μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αναφορικά με τους κινητήρες αυτοί θα είναι δύο βενζίνης. Ο πρώτος θα είναι τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1,2 λίτρων με τον κωδικό HR12 ο οποίος έχει στενή συγγένεια με τον HR16 που εφοδιάζει τα Note και Qashqai. Έτσι χρησιμοποιεί τεχνολογία VTC (Valve Timing Control), με την απόδοση να φτάνει τους 80 ίππους και τα 108 Nm ροπής, ενώ οι ρύποι CO2 είναι τα 115 γρ./χιλιόμετρο. Το δεύτερο και πιο δυνατό, έχει την ίδια χωρητικότητα αλλά είναι υπετροφοδοτούμενο άμεσου ψεκασμού με σύστημα start/stop. Mε αυτό οι εκπομπές ρύπων CO2 μειώνονται κατά 6% στα μόλις 95 γρ./χιλιόμετρο, ενώ η απόδοση του κινητήρα είναι οι 98 ίπποι και τα 142 Nm ροπής. Και τα δύο μηχανικά σύνολα θα διατίθενται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ή εναλλακτικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο CVT (Continuously Variable Transmission) το οποίο μάλιστα έχει μακριές σχέσεις και σύμφωνα με την εταιρεία βοηθά ώστε η κατανάλωση να φτάνει αυτήν ενός κινητήρα 1,0 λίτρου.
Ιδιαίτερα σοβαρά φαίνεται ότι πήρε η Nissan τη βελτίωση της ανάρτησης του νέου Micra, αφού όπως αναφέρει έχει γίνει προσπάθεια ώστε αυτή να εισβάλλει όσο το δυνατόν λιγότερο στο πίσω μέρος όπου βρίσκεται ο χώρος των αποσκευών. Την ίδια στιγμή έχει δοθεί μεγάλη σημασία στην αποτελεσματική απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος και τη μείωση των πλεύσεων του αμαξώματος κατά την κίνηση σε εθνικό οδικό δίκτυο, ενώ τέλος η διάμετρος στροφής είναι τα 9 μέτρα ακριβώς. Ανάλογα με την αγορά στην οποία θα πωλείται, το νέο Micra θα διατίθεται με αισθητήρες παρκαρίσματος που μάλιστα θα έχουν τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις. Πρόκειται για το σύστημα που η Nissan ονομάζει PSM (Parking Space Measurement) και θα έχει τις ρυθμίσεις amateur, normal και expert που με τη σειρά τους θα αλλάζουν την απόσταση που απαιτείται για το παρκάρισμα. Ως επιπλέον εξοπλισμός θα διατίθενται και άλλα συστήματα με στόχο την πιο εύκολη συμβίωση σε καθημερινό επίπεδο, όπως τα Intelligent Key για εισαγωγή και εκκίνηση του οχήματος χωρίς κλειδί, καθώς και το σύστημα ψυχαγωγίας Nissan Connect με οθόνη αφής και navigation.
Τέλος, οι ευρωπαϊκές εκδόσεις θα φέρουν ως βασικό εξοπλισμό: 6 αερόσακους (οδηγού/συνοδηγού, κουρτίνας και πλευρικούς), ABS, ESP, καθώς και προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας. Οι πωλήσεις του μοντέλου θα ξεκινήσουν στην Ταϊλάνδη το Μάρτιο, ενώ στην Ευρώπη το Νοέμβριο.
Toyota
test center