Στο νέο concept της Hyundai η εταιρεία τοποθετεί για πρώτη φορά υβριδικό σύστημα με πετρελαιοκινητήρα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο νέο concept της Hyundai η εταιρεία τοποθετεί για πρώτη φορά υβριδικό σύστημα με πετρελαιοκινητήρα

Νέο concept από τη Hyundai

(3/3/2010)

Το πρωτότυπο που παρουσίασε η Hyundai στην έκθεση της Γενεύης ονομάζεται i-flow, και χρησιμοποιεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai που ακούει στο όνομα «fluidic design» στο έπακρο. Το όχημα κάνει χρήση υβριδικού συστήματος που περιλαμβάνει πετρελαιοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο εντυπωσιακός σχεδιασμός του i-flow με τις χυτές γραμμές που σχηματίζουν οργανικές μορφές σε όλο το μήκος του αμαξώματος, είναι υπεύθυνος και για τις πολύ χαμηλές τιμές σε κατανάλωση καυσίμου αλλά και ρύπων CO2, με τους τελευταίους να περιορίζονται στα μόλις 85 γρ./χιλιόμετρο. Στο concept αυτό συναντάμε την πρώτη εφαρμογή του υβριδικού συστήματος που συνδυάζει πετρελαιοκινητήρα και ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό αποτελείται από τον πετρελαιοκινητήρα των 1,7 λίτρων με υπερτροφοδότηση δύο σταδίων, και ηλεκτροκινητήρα που συνδυάζεται με μπαταρίες ιόντων-λιθίου. ¶λλες σύγχρονες λύσεις που βρίσκουμε στο concept της Hyundai είναι η οροφή που εκμεταλλεύεται την ηλεκτρική ενέργεια, καθώς και η θερμό-ηλεκτρική γεννήτρια που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια της εξάτμισης για να παράγει επίσης ηλεκτρική ενέργεια.

Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BASF που έχει εξελίξει πολλά από τα υλικά του εσωτερικού

Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BASF που έχει εξελίξει πολλά από τα υλικά του εσωτερικού

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από πλευράς διαστάσεων το i-flow έχει συνολικό μήκος στα 4,78 μέτρα, πλάτος στα 1,85 μέτρα, και ύψος στα 1,42 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,8 μέτρα, και εγγυάται άνετους χώρους για τους επιβάτες. Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί από κοινού με την BASF, η οποία προμήθευσε πολλά από τα σύγχρονα υλικά που χρησιμοποιούνται όπως στο εσωτερικό (κεντρική κονσόλα, καθίσματα). Τέλος, η εταιρεία αναφέρει ότι πολλά στοιχεία από τον σχεδιασμό του μοντέλου, καθώς και από τις τεχνολογικές λύσεις που χρησιμοποιεί, θα αποτελέσουν τη βάση για ένα νέο σεντάν όχημα που θα παρουσιάσει το 2011.
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda