Το Toyota Avensis, με 625 ταξινομήσεις για το 1ο 9μηνο του έτους, κατέχει το 12,3% των πωλήσεων της κλάσης.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Toyota Avensis, με 625 ταξινομήσεις για το 1ο 9μηνο του έτους, κατέχει το 12,3% των πωλήσεων της κλάσης.

Οικογενειακά και δημοφιλή

(7/10/2011)

Συγκρίνουμε 4 δημοφιλή μεσαία μοντέλα, τα οποία έχουν μερίδιο αγοράς πάνω από 5%. Τα δύο έχουν premium χαρακτήρα και τα άλλα δύο απευθύνονται σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό, αν και οι ταξινομήσεις τους, μάλλον, έχουν άλλη γνώμη...

Μπορεί η παραδοσιακή μεσαία κατηγορία, τελευταία να δέχεται πιέσεις από τα SUV και τα MPV μοντέλα, εντούτοις συνεχίζει να έχει το δικό της κοινό. Αγοραστές κάθε ηλικίας δείχνουν να εκτιμούν την κλασική μορφή των τριών (ή δυόμισι) όγκων, ενώ επιμένουν να ρίχνουν το βάρος τους στην ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, αντί για την πολυχρηστικότητα ή τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Απευθυνόμενοι, λοιπόν, σε αυτούς, ετοιμάσαμε μία συγκριτική παρουσίαση 4 από τα πιο δυνατά ονόματα της κλάσης (Segment D), τα οποία έχουν μερίδιο αγοράς πάνω από 5%, επί του συνόλου των 5.090 μεσαίων οχημάτων που πουλήθηκαν το 1ο 9μηνο του έτους. Δύο από αυτά, η πρόσφατα ανανεωμένη Mercedes C-Class και η BMW Σειρά 3, αποτελούν τον ορισμό του μοντέλου κύρους, ενώ τα άλλα δύο, το Toyota Avensis και το Ford Mondeo, απευθύνονται σε ένα πιο ευρύ αγοραστικό κοινό. Η κατηγοριοποίηση αυτή, βέβαια, ανατρέπεται από τις μέχρι τώρα ταξινομήσεις, αφού τόσο η C-Class όσο και η Σειρά 3, πουλάνε περισσότερο από το Mondeo. To Avensis, πάλι, έχει ένα ξεκάθαρο εμπορικό προβάδισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto