Είναι γεγονός πως τα μικρομεσαία αυτοκίνητα, κατορθώνουν να επιτυγχάνουν οικονομία κίνησης, προσφέροντας παράλληλα όλα όσα χρειάζεται η σύγχρονη οικογένεια.
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είναι γεγονός πως τα μικρομεσαία αυτοκίνητα, κατορθώνουν να επιτυγχάνουν οικονομία κίνησης, προσφέροντας παράλληλα όλα όσα χρειάζεται η σύγχρονη οικογένεια.

3 Best Seller μικρομεσαία diesel

26.361 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2013)

Όπως αποκαλύπτουν τα νούμερα, τα αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας, εμφανίζουν το τελευταίο χρονικό διάστημα, μια σημαντική αύξηση στις πωλήσεις τους.

Είναι γεγονός πως τα μικρομεσαία αυτοκίνητα, κατορθώνουν να επιτυγχάνουν οικονομία κίνησης, προσφέροντας παράλληλα όλα όσα χρειάζεται η σύγχρονη οικογένεια. Έχουν ανέσεις που θυμίζουν αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, βρίθουν από τεχνολογία και άνεση, προσφέροντας παράλληλα υψηλές αποδόσεις, συνδυαζόμενες με εξαιρετική οικονομία καυσίμου, διατηρώντας σε πολύ χαμηλά επίπεδα τα πάγια έξοδα. 
Τα Opel Astra, Toyota Auris και VW Golf έχουν όλα τους, τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αποτελώντας μερικά από τα πιο ολοκληρωμένα παραδείγματα της αγοράς. Επομένως δεν είναι καθόλου τυχαίο που αυτά τα μοντέλα έχουν κατακτήσει τις τρεις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία τους. 
Το Start – Stop φροντίζει την τσέπη σας
Το σύστημα Start & Stop που εξοπλίζει τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι τρομερά σημαντικό στη μείωση της κατανάλωσης και κατΆ επέκταση και στην εξοικονόμηση χρημάτων στην τσέπη σας. Ο ρόλος του είναι καταλυτικός, αφού π.χ. στο Toyota Auris κατορθώνει να ρίξει τις εκπομπές ρύπων κάτω από τα 100 γρ/χλμ. κι έτσι απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στην περίπτωση του Golf, η VW εντάσσει το Start&Stop στη δέσμη των BlueMotion Technologies του, που περιλαμβάνουν ακόμα αεροδυναμική βελτίωση, ελαστικά χαμηλής τριβής, ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα αλλά και ελαφρά πιο αραιή κλιμάκωση κιβωτίου. 
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το Astra, μιας και διαθέτει σύστημα Start&Stop, με την κατανάλωση να κινείται σε χαμηλά επίπεδα των μόλις 3,7 λτ./100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 99 γρ./χλμ!
Κινητήρες: Ικανές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, μηδενικά τέλη
Το μόνο σίγουρο είναι, πως σε αυτή την κατηγορία, δεν θα έχετε πρόβλημα επιλογής κινητήρα, μιας και υπάρχει ποικιλία κυβισμών, ενώ η απόδοση, η μέση κατανάλωση και σίγουρα οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται πιο κοντά μεταξύ τους. 
Επικεντρώνοντας στους diesel, o κινητήρας που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι αυτός που εξοπλίζει το Auris, που έχει τον χαμηλότερο κυβισμό, μόλις 1,4 λίτρα, ο γνωστός μας 1,4D-4D. Μπορεί να είναι πιο αδύναμος, οπότε αυτό του δίνει ένα μικρό μειονέκτημα στο 0-100, αλλά έχει να κινήσει το ελαφρύτερο αμάξωμα, ενώ και το 6άρι κιβώτιο, του χαρίζει ανταγωνιστικές ρεπρίζ. Το σύνολο είναι πολιτισμένο και οικονομικό. 
To Golf, κινείται από τον αναβαθμισμένο 1.600άρη diesel του γερμανικού group, αλλά συνεργάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, με ότι αυτό συνεπάγεται στον αυτοκινητόδρομο. Εδώ, παρά τη μέτρια απόδοση, οι επιδόσεις είναι ανταγωνιστικές, αλλά η ποιότητα λειτουργίας είναι λίγο πιο τραχιά, ενώ ο οδηγός αναγκάζεται να ταξιδεύει με υψηλότερες στροφές ένεκα του 5ταχυτου κιβωτίου. 
Το Astra εξοπλίζεται με τον ECOFLEX CDTi diesel κινητήρα, χωρητικότητας 1,7 λίτρων. Η απόδοση του είναι 130 άλογα στις 4.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 2.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με εξατάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο. Η ροπή είναι ικανοποιητική και μόλις η βελόνα ξεπεράσει τις 2.000 σ.α.λ., το τράβηγμα από τη ροπή είναι πολύ έντονο, αλλά κάποιους ίσως θα ενοχλήσει η υστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. 
Value for money: Προσφέρουν πολλά
Τα 17.490 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση Life Eco του Auris (με το Start&Stop) προσφέρουν πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας, ενώ οι μόνες ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης είναι τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και οι ζάντες αλουμινίου. Η τιμή αυτή είναι άκρως ανταγωνιστική με τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το πακέτο επωφελείται της 6ετούς εγγύησης μηχανικών μερών της Toyota. 
Το 5θυρο Golf με τον κινητήρα 1,6 TDI κοστίζει από 19.270 ευρώ και στον εξοπλισμό του διαθέτει τα πάντα, εκτός από ζάντες αλουμινίου. Ο εξοπλισμός ασφάλειας είναι υπερπλήρης, με 7 αερόσακους και σύστημα Pre-Crash. Παράλληλα, στον εξοπλισμό άνεσης διατίθεται και σύστημα infotainment με οθόνη αφής. Το Astra 1,7 CDTI κοστίζει 21.799 ευρώ στη βασική έκδοση Excess από την οποία δε λείπει τίποτα σε επίπεδο εξοπλισμού. Η τιμή αυτή είναι μεγαλύτερη του μέσου όρου της κατηγορίας, ενώ συνοδεύεται από εγγύηση 2+4 ετών. Από την άλλη, αυτή η έκδοση του Astra φαίνεται πως είναι η πιο ολοκληρωμένη στη γκάμα του, αφού συνδυάζει τις επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου και τα μηδενικά τέλη.
Οδική συμπεριφορά: Προσφέρουν άνεση και ακρίβεια
Όταν κάποιος επιλέγει ένα αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας, το επιλέγει πέρα από τους άνετους χώρους και γιατί θέλει να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις με άνεση και ασφάλεια. Έτσι λοιπόν τα μοντέλα της δοκιμής μας, έχουν προικιστεί με μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Ξεκινώντας με το Toyota Auris, διαθέτει ακριβές τιμόνι το οποίο μεταφέρει καλή πληροφόρηση από το δρόμο. Επίσης η ηχομόνωση είναι πολύ προσεγμένη, γεγονός που κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο του πετρελαιοκινητήρα και φροντίζει για την άνεση στον ανοιχτό δρόμο. Η ποιότητα κύλισης είναι προσεγμένη, ενώ το φιλτράρισμα των ανωμαλιών είναι καλό. Από εκεί και πέρα, το Auris είναι ρυθμισμένο περισσότερο για άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης και τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα τον αντλεί περισσότερο από το χαμηλό κέντρο βάρους. Έτσι οι κλίσεις στις στροφές είναι ελεγχόμενες, οι πλεύσεις στις αλλαγές πορείας μικρές, ενώ την προοδευτική υποστροφή στο τέλος της στροφής τη «μαζεύει» εύκολα και εξίσου προοδευτικά το καλό ESP. 
Η οδική συμπεριφορά του Opel Astra, κοντά στο όριο είναι ασφαλής και ουδέτερη. Στρίβει με περιορισμένες κλίσεις και, όταν πιεστεί, θα υποστρέψει προβλέψιμα δίνοντας άφθονο χρόνο στον οδηγό να μαζέψει τα «μούτρα», με ένα απλό άφημα του γκαζιού. Η ανάρτηση, με τα γόνατα MacPherson μπροστά και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω, είναι ρυθμισμένη με βασικό γνώμονα την άνεση, ελέγχει άριστα το αμάξωμα και απορροφά τις ανωμαλίες ικανοποιητικά. Τα φρένα είναι δυνατά και διαθέτουν γραμμική λειτουργία. 
Η νέα πλατφόρμα MQB πάνω στην οποία βασίζεται το Golf, προσφέρει ένα μεγαλύτερο –λόγω του μακρύτερου μεταξονίου και των πλατύτερων μετατροχίων– και συνάμα «ελαφρύτερο» πάτημα από το παρελθόν. Παράλληλα με την υιοθέτηση ενός ελαφρύτερου, ημιάκαμπτου άξονα στο πίσω τμήμα, το Golf 1,6 TDI της δοκιμής μας είναι από τα πιο ελαφριά diesel μικρομεσαία της εποχής. Στην πράξη, αυτό το γεγονός ωφελεί την οδική και οδηγική υπόσταση του αυτοκινήτου, τόσο στο κομμάτι των χειρισμών και της ευκολίας στην οδήγηση, όσο και στις αντιδράσεις του σε απαιτητικές διαδρομές. Εκεί, το Golf TDI και σε συνθήκες πίεσης παραμένει πεισματικά ουδέτερο και ασφαλές, με το άκαμπτο πλαίσιο και το βελτιωμένο τιμόνι (με ηλεκτρονική υποβοήθηση) να προσφέρουν την έξτρα σιγουριά στον οδηγό του. Στο κομμάτι της άνεσης, η ανάρτηση απορροφά με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τα καθίσματα είναι αρκετά αναπαυτικά. 
Εσωτερικό – Χώροι: Ποιοτικά κι άνετα
Σε όποιο από τα 3 αυτοκίνητα κι αν καθίσετε, δεν θα απογοητευτείτε. Κάθε ένα βέβαια έχει το δικό του χαρακτήρα. Το εσωτερικό του πετρελαιοκίνητου VW Golf δεν διαφοροποιείται από αυτό των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου και έτσι, αυτό παραμένει ιδιαίτερα προσεγμένο ποιοτικά, με φινίρισμα και συναρμογή για σεμινάριο, αλλά και στάνταρ που προσεγγίζουν αυτά των premium μικρομεσαίων. Στο κομμάτι της σχεδίασης, η VW έχει παραμείνει στις γνωστές σοβαρές, αλλά εργονομικές γραμμές της, με την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να προσδίδει και μια high-tech πινελιά. Από πλευράς χώρων, 5 ενήλικοι επιβάτες θα καθίσουν άνετα, ενώ το πορτ-μπαγκάζ με τα 380 λίτρα χωρητικότητας, είναι ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. 
Το εσωτερικό του Auris είναι λιτό σε σχεδίαση, με ευθείες, καθαρές γραμμές που τονίζονται ιδιαίτερα από τα πολύ ποιοτικά υλικά. Όλο το επάνω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας, ενώ οι διακοσμητικές ενθέσεις στα εμπρόσθια τμήματα έχουν εξαιρετικό φινίρισμα. Η συναρμογή των υλικών είναι πάρα πολύ καλή σε όλες τις επιμέρους λεπτομέρειες, ενώ όλοι οι διακόπτες λειτουργούν ποιοτικά. Σε λειτουργικό επίπεδο, θα θέλαμε μεγαλύτερη και πιο ευκρινή την οθόνη από το σύστημα κλιματισμού (παρότι οι ενδείξεις εμφανίζονται και στο σύστημα infotainment Toyota Touch). Στον τομέα των χώρων, το νέο Auris προσφέρει ανάμεικτες εντυπώσεις. Έτσι οι μετρήσεις για το κεφάλι των μπροστινών και των πίσω επιβατών είναι άνω του μέσου όρου, φανερώνοντας ότι το χαμηλότερο εξωτερικό ύψος δεν έχει επηρεάσει αυτόν τον παράγοντα. Παράλληλα, το εσωτερικό πλάτος, είναι τέτοιο που καθιστά εύκολη τη μεταφορά τριών πίσω επιβατών. 
Το ταμπλό του Opel Astra, εν πρώτοις μοιάζει παραφορτωμένο, ειδικά στην κεντρική κονσόλα, η οποία φιλοξενεί πλήθος κουμπιών και χειριστηρίων, με μία γενικότερη διάταξη η οποία απαιτεί εξοικείωση. Από εκεί κι έπειτα, η ποιότητα των υλικών, αλλά και της συναρμογής είναι πολύ καλή. Όπου έχει γίνει χρήση σκληρών υλικών, οι σχεδιαστές έχουν φροντίσει να τοποθετήσουν υλικά με καλή υφή. Στο Opel Astra, 4 επιβάτες θα βολευτούν σχετικά άνετα, μιας και οι πίσω έχουν περιορισμένο χώρο για τα γόνατά τους. Ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών των 370 λίτρων ικανοποιεί. 
Συμπέρασμα
To Golf 1,6 TDI έχει όλα τα πλεονεκτήματα του μικρομεσαίου VW όπως τα γνωρίσαμε στις εκδόσεις βενζίνης. 
Ο συγκεκριμένος κινητήρας πετρελαίου, συνδυάζεται μόνο με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, κάτι που δεν του δίνει το αβαντάζ της πιο «έξυπνης» κλιμάκωσης. Η τιμή του μοντέλου είναι αλμυρή, όμως ο κινητήρας κάνει από πλευράς κατανάλωσης ό,τι υπόσχεται, ολοκληρώνοντας το προφίλ του αυτοκινήτου, και ως πετρελαιοκίνητη επιλογή, με τον καλύτερο τρόπο. 
Το νέο Auris έχει όλα όσα θα περίμενε κανείς από ένα σύγχρονο Toyota. Μοιάζει ανθεκτικό στο χρόνο και πείθει με την ποιότητά του, ενώ προσφέρει άνετη, απροβλημάτιστη καθημερινή μετακίνηση, με οικονομία καυσίμου και χαμηλά πάγια έξοδα. Όταν στην εξίσωση βάλεις το value for money, που εξασφαλίζει η λογική τιμή με τον πλούσιο εξοπλισμό και την 6ετή εγγύηση της φίρμας, τότε η ελκυστική εμφάνιση και ο ενδιαφέρον οδηγικός χαρακτήρας έρχονται σαν καλοδεχούμενα bonus σε ένα «πακέτο» που έχει μέσα τα απαραίτητα στη σύγχρονη αυτοκινητιστική πραγματικότητα. 
Το Astra 1,7 CDTI κοστίζει 21.799 ευρώ στη βασική έκδοση Excess από την οποία δε λείπει τίποτα σε επίπεδο εξοπλισμού. Η τιμή αυτή είναι μεγαλύτερη του μέσου όρου της κατηγορίας, ενώ συνοδεύεται από εγγύηση 2+4 ετών. 
Η συγκεκριμένη έκδοση του Astra φαίνεται πως είναι η πιο ολοκληρωμένη στη γκάμα του, αφού συνδυάζει τις επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου και τα μηδενικά τέλη. 
200 διαθέσιμα στοιχεία για OPEL  ASTRA(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN  GOLF(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA  AURIS(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Το Start & Stop στην πληθώρα των περιπτώσεων, εξασφαλίζει μηδενικά τέλη και χαμηλότερη κατανάλωση.

Το Start & Stop στην πληθώρα των περιπτώσεων, εξασφαλίζει μηδενικά τέλη και χαμηλότερη κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
skoda