Η συνέχιση του είδους «Qashqai» ήταν μονόδρομος για τη Nissan, χωρίς φυσικά το έργο του νέου Nissan Qashqai να είναι καθόλου εύκολο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η συνέχιση του είδους «Qashqai» ήταν μονόδρομος για τη Nissan, χωρίς φυσικά το έργο του νέου Nissan Qashqai να είναι καθόλου εύκολο.

Το νέο Nissan Qashqai απέναντι στο προηγούμενο

(9/4/2014)

Η 1η γενιά του Qashqai έκανε το μεγάλο «μπαμ», αποτελώντας ένα καινοτόμο μοντέλο για τη Nissan. Το ολοκαίνουργιο μοντέλο έχει βαρύ φορτίο, αφού όχι μόνο έχει να κουβαλήσει στην πλάτη μια βαριά εμπορική κληρονομιά, αλλά και να την επεκτείνει. Πόσο καλά τα καταφέρνει;

Nissan Qashqai 1,6 4x2
Στα γρήγορα: 
• Κόστιζε 17.660 ευρώ
• Ήταν 1,6 λτ. με 117 ίππους
• Έκαιγε 6,2 λτ./100 χλμ.
• Πλήρωνε 244,8 ευρώ τέλη
Nissan Qashqai 1,2 DIG-T 4x2
Στα γρήγορα: 
• Κοστίζει 17.150 ευρώ
• Είναι 1,2 λτ. τούρμπο με 115 ίππους
• Καίει 5,6 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 141,9 ευρώ τέλη
Το Nissan Qashqai ήρθε στο αυτοκινητικό προσκήνιο το 2007 για να ταράξει τα νερά, αφού βρέθηκε με το καλημέρα να ισορροπεί ανάμεσα στα κλασικά οικογενειακά χάτσμπακ και τα light SUV μοντέλα. Σε μια ομολογουμένως γενναία κίνηση, η ιαπωνική φίρμα έθαψε το κλασικό μικρομεσαίο της Almera και έριξε όλο το εμπορικό βάρος στο Qashqai (το όνομα προέρχεται από μια νομαδική φυλή που ζει στην Περσία). Όντας το πρώτο μοντέλο σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Ευρώπη, το Qashqai γέμισε τα ταμεία της Nissan, σε μια περίοδο που το είχε πραγματική ανάγκη. Με 2.000.000 πωλήσεις σε 7 χρόνια (το 1,5 εκατ. αφορούσε την Ευρώπη) η Nissan όχι μόνο κέρδισε το στοίχημα, αλλά έπιασε το τζακποτ! 
H επιτυχία του μοντέλου οδήγησε και στην παραγωγή μια 7θέσιας έκδοσης με την ονομασία Qashqai +2. To 2010 ολόκληρη η σειρά του Qashqai δέχθηκε μια σημαντική ανανέωση, μέχρι τη δύση της καριέρας του τον περασμένο χρόνο.
Όπως καταλαβαίνει κανείς, η συνέχιση του είδους «Qashqai» ήταν μονόδρομος για τη Nissan. Φυσικά το έργο του νέου Nissan Qashqai δεν είναι καθόλου εύκολο, αν και οι άνθρωποι που το δημιούργησαν είχαν όλο το χρόνο να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση, να αφουγκραστούν τις παρατηρήσεις των αγοραστών και να αξιοποιήσουν τις κριτικές του ειδικού τύπου. Όπερ και εγένετο λοιπόν το νέο, 2ης γενιάς, Nissan Qashqai. Εμείς αποφασίσαμε να συγκρίνουμε τη βενζινοκίνητη έκδοση του σήμερα με αυτή του χτες (του πιο πρόσφατου μάλιστα) για να διαπιστώσουμε ομοιότητες και διαφορές.
Στο δρόμο της κομψότητας πλέον
Το νέο Nissan Qashqai διατηρεί το παρουσιαστικό του προηγούμενου, με την υπερυψωμένη θέση οδήγησης και το crossover σουλούπι, αλλά είναι σαφώς πιο κομψό και σχεδιαστικά πιο ομοιογενές. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και το μπροστινό μέρος ξεχωρίζει ο «V-Shape» σχεδιασμός. 
Η χαμηλότερη οροφή και ο σχεδιασμός της πίσω κολόνας το κάνουν πιο δυναμικό συνολικά. Επίσης οι αναλογίες του πίσω μέρους δένουν πιο αρμονικά με το όλο σύνολο σε σχέση με το προηγούμενο. Ευπρόσδεκτο και το «νεύρο», που τρέχει στο πλάι. Συνολικά το νέο Qashqai δείχνει σαφώς πιο εκλεπτυσμένο, από τον κάπως πιο «μπρουτάλ» πρόγονό του.

Το νέο Nissan Qashqai δε θα έχει πρόβλημα να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική καριέρα του προκατόχου του.

Το νέο Nissan Qashqai δε θα έχει πρόβλημα να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική καριέρα του προκατόχου του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL