Παρότι το diesel έχει γίνει μόδα, υπάρχουν και οι βενζινοκίνητες προτάσεις που καταφέρνουν και είναι πολύ οικονομικές στην κατανάλωση, χάρη στη νέα τάση του downsizing με τους μικρούς σε κυβισμούς tur
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρότι το diesel έχει γίνει μόδα, υπάρχουν και οι βενζινοκίνητες προτάσεις που καταφέρνουν και είναι πολύ οικονομικές στην κατανάλωση, χάρη στη νέα τάση του downsizing με τους μικρούς σε κυβισμούς turbo βενζινοκινητήρες.

Συγκρίνουμε 3 μικρομεσαία βενζινοκίνητα έως 1,2 λτ.

41.419 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2014)

Με κόστος κάτω από 15.000 ευρώ και κατανάλωση έως 5,0 λτ./100 χλμ. τα 3 μικρομεσαία βενζίνης που παρουσιάζουμε έχουν διπλό πλεονέκτημα, αφού είναι πολύ οικονομικά στην κατανάλωση και δεν «ξεφεύγουν» στην τιμή!

Τα τελευταία χρόνια, στο άκουσμα της φράσης «μείωση του κόστους των μετακινήσεων και μοντέλα που δεν καίνε», σου έρχονται στο νου πρωτίστως τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα. Ανεξαρτήτως κατηγορίας. Ωστόσο, παρότι το diesel έχει γίνει μόδα, υπάρχουν και οι βενζινοκίνητες προτάσεις που καταφέρνουν και είναι επίσης πολύ οικονομικές στην κατανάλωση, χάρη φυσικά στην νέα τάση του downsizing με τους μικρούς σε κυβισμούς turbo βενζινοκινητήρες
Ταυτόχρονα, επειδή τα βενζινοκίνητα μοντέλα είναι συνήθως πιο οικονομικά στην απόκτηση σε σχέση με τα diesel, έχουν ένα ακόμη πλεονέκτημα για όσους δεν επιθυμούν να επιβαρύνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό. 
Στις επόμενες σελίδες λοιπόν παρουσιάζουμε τα τρία βενζινοκίνητα μοντέλα τα οποία πληρούν τις παραπάνω δύο προϋποθέσεις, δηλαδή είναι οικονομικά και στην κατανάλωση καυσίμου αφού αυτή δεν υπερβαίνει τα 5,0 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, και στην απόκτησή τους, μιας και η τιμή εκκίνησής τους -στις βασικές, αλλά πλήρεις εκδόσεις- δεν υπερβαίνει τα 15.000 ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για το Ford Focus 1,0 Ecoboost 125 PS το οποίο κοστίζει 14.876 ευρώ και έχει μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ., το SEAT Leon 1,2 TSI 105 PS, το οποίο αποτελεί μία αρκετά προσιτή πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων αφού ξεκινά από τα 13.990 ευρώ, ενώ η μέση κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 4,9 λτ./100 χλμ., και τέλος το VW Golf 1,2 TSI 85 PS το οποίο -με τρίθυρο αμάξωμα- κοστίζει 14.990 ευρώ και καταναλώνει 4,9 λτ./100 χλμ. σε μια μεικτή διαδρομή.
Value for money: Κάτω από τα 15.000 ευρώ και με καλό εξοπλισμό
Κοινό χαρακτηριστικό και κριτήριο επιλογής των τριών μοντέλων της δοκιμής μας είναι η τιμή εκκίνησής τους, αφού αυτή δεν υπερβαίνει τα 15.000 ευρώ. Στη συνέχεια, και τα τρία διαθέτουν όλα τα απαραίτητα, από τη βασική ακόμη έκδοση, όμως από εκεί και πέρα υπάρχουν διαφορές ως προς τον εξοπλισμό και την τιμή. 
Πιο συγκεκριμένα, το SEAT Leon έρχεται με την χαμηλότερη τιμή εκ των τριών (13.990 ευρώ), ακολουθεί το Ford Focus με 14.876 ευρώ, το οποίο διαθέτει και τον πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης, ενώ τέλος έρχεται το VW Golf, στην τρίθυρη εκδοχή του.

Το 1.000άρι Focus φροντίζει να κρατά τον οδηγό σε εγρήγορση χάρη στα τονισμένα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Το 1.000άρι Focus φροντίζει να κρατά τον οδηγό σε εγρήγορση χάρη στα τονισμένα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT NEW EVANS
4green