Ανεβαίνει ψηλά ο πήχης...
Διαβάστηκε από 17062 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/1/2010
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Η άφιξη του νέου Fiat Punto EVO σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός έχει έναν ακόμη σκληρό αντίπαλο. Με την ανακοίνωση των τιμών του αυτοκινήτου επιχειρούμε μια πρώτη προσέγγιση απέναντι στους άμεσους ανταγωνιστές του. Το Fiesta, και το Corsa που με 7.479 και 6.102 μονάδες αντίστοιχα, σάρωσαν την κατηγορία το 2009.

Το Punto EVO είναι ευχάριστο οδηγικά, προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του και ασφαλή οδική συμπεριφορά

H εμφάνιση του Fiat Punto EVO είναι ριζικά ανανεωμένη τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος σε σχέση με το προκάτοχο Grande Punto

Πιο ευχάριστο σε διάκοσμο και αναβαθμισμένο ποιοτικά είναι το εσωτερικό του Punto EVO σε σχέση με τον προκάτοχό του
Fiat Punto EVO
Η εμφάνιση του Fiat Punto EVO είναι ριζικά ανανεωμένη τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. Αποτυπώνεται αρχικά στο εμπρός μέρος, από το σχέδιο του προφυλακτήρα με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα και την προέκταση του κεντρικού πλαστικού του έως τα πλαϊνά του, ενώ συνεχίζεται από τα νέα πιο σύγχρονα φωτιστικά σώματα. Η γρίλια στο καπό έχει μικρύνει και το σήμα της εταιρείας έχει ανέβει πιο ψηλά, με το αποτέλεσμα να κρίνεται αρκετά δυναμικό και με περισσότερο εκλεπτυσμένο αέρα. Στα πλαϊνά του αμαξώματος οι διαφορές σε σχέση με το Grande Punto είναι ελάχιστες και εκείνες αφορούν μόνο στις νέες ζάντες που κοσμούν ανάλογα με την έκδοση, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε το ίδιο πλαίσιο με τον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και νέα φωτιστικά σώματα με χρήση λαμπτήρων LED. Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι πολύ ευχάριστη για τους επιβάτες, μέσω των αλλαγών που έγιναν. Εκείνες αφορούν στο νέο πίνακα οργάνων, που είναι και πιο ευανάγνωστος, καθώς και στην ανεξαρτητοποίηση των συστημάτων της κεντρικής κονσόλας στα πρότυπα του μεγαλύτερου Bravo. Το υλικό που διατρέχει το ταμπλό από το ένα τμήμα στο άλλο είναι μαλακό και εντείνει την ευχάριστη εικόνα του.
To Fiat Punto EVO δε διαφέρει από το Grande Punto σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, προβάλλοντας τον ίδιο καλό οδηγικό χαρακτήρα. Η ρύθμιση της ανάρτησης ορίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ παράλληλα παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα του αμαξώματος σε όλες τις συνθήκες. Έτσι, το Fiat Punto EVO είναι ιδιαίτερα ευχάριστο κατά την κίνησή του σε ανοιχτό δρόμο και σε υψηλές ταχύτητες, ενώ παράλληλα εμπνέει τον οδηγό του στο να κινηθεί γρήγορα σε δρόμο με στροφές. Το μοντέλο θα διατίθεται με κινητήρες 1,2 λίτρων 65 ίππων, 1,4 λίτρων 77 ίππων, και με δύο κινητήρες MultiAir 1,4 λίτρων με 105 και 135 ίππους (καταναλώσεις 5,7/5,9/5,7/5,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα), ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις 11.800 €. Υπάρχει φυσικά και αυτόματη έκδοση μόνο για το πακέτο Dynamic και τον κινητήρα των 1,4 λίτρων με τους 77 ίππους και τιμή 13.800 €.



Σε πιεσμένους ρυθμούς στις στροφές η υποστροφή είναι περιορισμένη

Το νέο Fiesta συνδυάζει σχεδόν ιδανικά την άνεση με τη σταθερότητα και την οδηγική αίσθηση

Το ταμπλό προσελκύει τα βλέμματα με τη σύγχρονη εικόνα του, ενώ ποιοτικά, παραπέμπει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας
Ford Fiesta
Η σχεδίαση του Fiesta είναι ιδιαίτερα νεανική και δυναμική και βασίζεται πάνω στην φιλοσοφία Kinetic Design. Η συγκεκριμένη εικόνα λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο Mondeo, με το οποίο υπάρχουν ομοιότητες, τόσο μπροστά, όσο και στο πλάι, ενώ και στα δύο μοντέλα πίσω κυριαρχούν τα έντονα νεύρα και οι καμπυλωτές επιφάνειες. Εσωτερικά το Fiesta κεντρίζει το ενδιαφέρον για τον μοντέρνο σχεδιασμό του. Βεβαίως η ιδιόμορφη αισθητική στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων σε κάποιους ίσως να φανεί παράξενη, όμως στα θετικά του λογίζονται οι πινελιές από τις επενδύσεις ασημί χρώματος, στο τιμόνι, στον επιλογέα των ταχυτήτων και στις χειρολαβές των εμπρός θυρών. Η θέση οδήγησης χαρακτηρίζεται πολύ καλή, υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι της τάξης των 295 λίτρων. Το Fiesta είναι ένα ξεκούραστο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως της κατάστασης του οδοστρώματος. Το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού είναι το ηλεκτρικό (EPAS), του οποίου το βάρος μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και τη γωνία των τροχών ώστε να παρέχει ευκολία στους ελιγμούς. Στις ευθείες το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες, παρουσιάζοντας πολύ καλή σταθερότητα, ενώ εξίσου ασφαλές είναι και σε μια διαδρομή με στροφές. Διατίθεται με κινητήρες 1,25/1,4 και 1,6 λίτρων με την ιπποδύναμη να είναι 82/96 και 120 ίπποι αντίστοιχα (καταναλώσεις 5,7/5,7/5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα), ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις 12.045 ευρώ. Τέλος, διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων με το αντίτιμο των 1.500 ευρώ και μόνο για τις εκδόσεις 1,4 Trend/Titanium.


Νεανικό αλλά και σοβαρό το Opel Corsa

Το Corsa αποδεικνύεται ιδιαίτερα φιλικό και προβλέψιμο, ακόμα και όταν ο οδηγός του επιλέξει να κινηθεί στο όριο

Ευχάριστος και ποιοτικός ο διάκοσμος του Corsa
Opel Corsa
Εξωτερικά η εικόνα που αποπνέει το Corsa στον παρατηρητή είναι δυναμική και αρκετά "αθλητική". Η 3θυρη έκδοση έχει σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα, αφού διαθέτει διαφορετικό σχεδιασμό από το 5θυρο (ίδιο όμως μήκος), από τις κολώνες του παρμπρίζ και πίσω, θυμίζοντας κατά κάποιο τρόπο κουπέ κατασκευή. Το εσωτερικό του Corsa καταφέρνει να "ισορροπήσει" σωστά τις σπορτίφ με τις νεανικές γραμμές. Ο χαρακτήρας αυτός τονίζεται ιδιαίτερα από τους κυκλικούς αεραγωγούς, τη ματ κεντρική κονσόλα και τις στυλάτες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες. Επίσης, εξαιρετικά επιτυχημένος κρίνεται ο φωτισμός της καμπίνας κατά τη διάρκεια της νύχτας. Όσον αφορά, τώρα, στην ποιότητα των υλικών, τα πλαστικά τμήματα του νέου Corsa είναι σκληρά, ενώ σε αρκετά σημεία δεν ικανοποιούν με τη ποιότητα και κυρίως τη συναρμογή τους, όπως για παράδειγμα η βάση των χειριστηρίων των διακοπτών για τα παράθυρα. Αντίθετα καλή ποιότητα έχει η κεντρική κονσόλα και η χρωματιστή επιφάνεια στο ταμπλό. Η εργονομία είναι πολύ καλή, ενώ εντύπωση μας έκανε η άριστη ορατότητα εμπρός που θυμίζει πολυμορφικό αυτοκίνητο. Τέσσερα ενήλικα άτομα θα μεταφερθούν με εξαιρετική άνεση στο Corsa, έχοντας μάλιστα στη διάθεσή τους "μεγάλο" αέρα τόσο για τα γόνατα, όσο και για τα κεφάλια τους. Ο χώρος των αποσκευών είναι τα 285 λίτρα. Στο δρόμο προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες -κυρίως λόγω της πιο στιβαρής κατασκευής του αμαξώματος. Σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος όμως αποδεικνύεται, πως δεν αντιδρά και με τον πλέον ομαλό τρόπο, αφού ο πίσω άξονας δεν εμφανίζει και τις πιο "ήπιες" αντιδράσεις. Σε γενικές γραμμές ο οδηγός "συμμετέχει" ενεργά στην οδήγηση του οχήματος, το αμάξωμα δείχνει πως μπορεί να ακολουθήσει τις διαθέσεις του, αλλά ο κινητήρας και πολύ περισσότερο το κιβώτιο ταχυτήτων δε στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Διατίθεται με αναβαθμισμένους κινητήρες 1,0/1,2/1,4 και 1,6 λίτρων με την ιπποδύναμη να είναι οι 65/85/100 και 150/192 ίπποι αντίστοιχα (καταναλώσεις 5,0/5,3/5,5/7,3/7,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα), ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις 9.830 ευρώ. Και στην περίπτωση του Corsa υπάρχει αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων μόνο για τον κινητήρα 1,4 λίτρων και Easytronic για αυτόν των 1,2 λίτρων.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FORD,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FORD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το νέο Ford Explorer απέναντι στον ανταγωνισμό

Ετοιμοπαράδοτο ή περιμένεις το καινούργιο που έχει καλύτερο εξοπλισμό;

Ford: Η Mach-E γιορτάζει τα 60 χρόνια της Mustang στο Golden Hall

Ξεχωρίζει με αναβαθμισμένο και με κορυφαίο εξοπλισμό

Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS

Έρχονται: 8 SUV που περιμένουμε μέσα στο 2024

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στη «βασική», BMW X1 ή Peugeot 3008;

Διαθέσιμα με έκπτωση έως 4.500 ευρώ τα VW Tiguan και T-Roc

Μίνι Toyota Aygo X ή το μεγαλύτερο Yaris;

Ευρύχωρα οικογενειακά SUV στα ίδια λεφτά: Citroen C5 Aircross ή Kia Sportage;