Συνέντευξη με τη Γ.Σπόζιτο Mark. Manager  της Daihatsu
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Συνέντευξη με τη Γ.Σπόζιτο Mark. Manager της Daihatsu

(25/2/2010)

Αυτό το μήνα σάς εξασφαλίσαμε μια συνέντευξη με την κα Γεωργία Σπόζιτο, η οποία κατέχει τη θέση Marketing Manager της Daihatsu και μας μιλάει για την πορεία της Daihatsu στην ελληνική αγορά, για τη μεγάλη εμπορική επιτυχία του Terios, αλλά και για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.

Καταρχήν, θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια για εσάς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Έχω ταυτιστεί με την πορεία του αυτοκίνητου στην ελληνική αγορά, γιατί ασχολούμαι πολλά χρόνια και αγαπάω το αντικείμενο, το οποίο με εκφράζει και μου προσφέρει συγκινήσεις.
Η σταδιοδρομία μου συνδέθηκε με την Ford Κοντέλλης, στην οποία υπηρέτησα ως Υπεύθυνη Διαφημίσεων και Δημοσίων Σχέσεων. Στην Agripan Daihatsu, που ανήκει στον Όμιλο Κοντέλλη, βρίσκομαι από το 1996 ως Marketing Manager, Υπεύθυνη Διαφημίσεων και Δημοσίων Σχέσεων. Προέρχομαι από το διαφημιστικό χώρο, όπου είχα την ευκαιρία να διαχειριστώ διεθνείς διαφημιστικούς λογαριασμούς.
Τι είναι αυτό που αγαπάτε περισσότερο στη δουλειά σας;
Η δουλειά μου με ικανοποιεί γιατί είμαι σε εγρήγορση και δεν μπορώ να επαναπαυτώ. Αποτελεί μια συνεχή πρόκληση και διαρκή αγώνα για καλύτερες επιδόσεις.
Ποια είναι η προσωπική σας σχέση με το αυτοκίνητο; Το βλέπετε απλά ως μέσο μεταφοράς ή και ως τρόπο ζωής;
Για μένα, το αυτοκίνητο πρέπει να παρέχει ικανοποίηση, να είναι εργαλείο, αλλά ταυτόχρονα να προσφέρει διασκέδαση και απολαυστικές στιγμές. Ιδανικό είναι το αυτοκίνητο που έχει τη δυνατότητα να συνδυάζει χαμηλό κόστος, χαμηλή κατανάλωση και οικολογική συμπεριφορά.
Ποια είναι η Agripan A.E. και ποια η πορεία της στην ελληνική αγορά με την πάροδο των χρόνων;
Η εταιρεία Agripan A.E. ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 1996 για να αναλάβει την εισαγωγή και τη διανομή των ιαπωνικών αυτοκινήτων Daihatsu και των ιαπωνικών γεωργικών ελκυστήρων Kubota, δύο brands που έχουν καταξιωθεί στην Ελλάδα για τη μεγάλη τους αξιοπιστία και την ικανοποίηση που προσφέρουν στους κατόχους τους. Η πορεία της Agripan ήταν ανοδική από το 2000, με το Daihatsu Terios να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία 4x4 παντός εδάφους. Όλα τα μοντέλα Daihatsu Cuore και Sirion βρίσκονται στις πρώτες θέσεις στη συνείδηση των υποψήφιων αγοραστών, γιατί συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα εκείνα που απαιτεί σήμερα η αγορά για έξυπνες λύσεις με έξυπνα αυτοκίνητα.
Θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια για την Daihatsu και την πορεία της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η Daihatsu Motor Company ιδρύθηκε το 1907 στην Οσάκα και ήδη πέρασε το κατώφλι της δεύτερης εκατονταετίας. Η αρχική δραστηριότητά της ήταν η κατασκευή κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπως μαρτυρά και το πρώτο όνομα της Hatsudoki, που σημαίνει κινητήρες από την Οσάκα. Η Daihatsu καθιερώθηκε στην παγκόσμια αγορά ως ο ειδικός κατασκευαστής αυτοκινήτων compact, όπως εκφράζει και το corporate slogan της εταιρείας μέχρι το 2007: "We do compact". Το νέο σλόγκαν "Innovation for Tomorrow", το οποίο ταυτίστηκε με την έναρξη της δεύτερης εκατονταετίας, εκφράζει όλη τη φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρείας για κατασκευή αυτοκινήτων με εξελιγμένη τεχνολογία, πρωτοποριακές ιδέες, μεγάλους χώρους σε συσκευασία compact, ασφάλεια, απαράμιλλη αξιοπιστία, χαμηλές καταναλώσεις και προπάντων, με οικολογική συνείδηση. Τα μοντέλα Daihatsu κατασκευάζονται με προτεραιότητα στη φιλοσοφία κατασκευής αυτοκινήτων που να είναι "φιλικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Να καλύπτουν τις ανάγκες της εποχής μας για ασφαλείς, πρακτικές, οικονομικές και απολαυστικές μετακινήσεις.
Υπάρχουν σχέδια για το μέλλον που θα κάνουν την εταιρεία να διεκδικήσει και άλλες πρωτιές στις πωλήσεις, πέρα από αυτές που έχει ήδη κατακτήσει από το Terios;
Η εταιρεία Agripan στοχεύει πάντα ψηλά, γιατί πιστεύει ότι τα μοντέλα Daihatsu μπορούν να επιτύχουν περισσότερα στην ελληνική αγορά. Τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν, υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις του μέσου Έλληνα χρήστη. Σαν να είναι κομμένα και ραμμένα στα δικά του μέτρα και στις δικές του ανάγκες.
Τα αυτοκίνητα Daihatsu κατασκευάζονται αποκλειστικά στην Ιαπωνία και υφίστανται μεγαλύτερες επιβαρύνσεις σε φόρους συγκριτικά με τα οχήματα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη. Επιπρόσθετα, είναι πιο ευάλωτα στις συναλλαγματικές διαφορές. Με κατάλληλες, πιο ευνοϊκές συγκυρίες, όλα τα μοντέλα Daihatsu έχουν τη δυνατότητα και μπορούν να καταλάβουν κορυφαίες θέσεις.
Ποιοι πιστεύετε ότι είναι οι λόγοι που το Terios, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του, πρωταγωνιστεί στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων;
Τo Daihatsu Terios πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά γιατί είναι ένα πραγματικό 4x4, σε τιμές που αρχίζουν πραγματικά από χαμηλά. Διαθέτει πρωτοποριακή τεχνολογία off road, με μόνιμη τετρακίνηση, τρία διαφορικά, κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50/50, καθώς και διαφορικό στους πίσω τροχούς (Limited slip differential). Δεν κάνει κανένα σκόντο στις επιδόσεις, την ασφάλεια, τους χώρους ή το στιλ. Κέρδισε για το σχεδιασμό του το "Red Dot Design award" στη Γερμανία. Διακρίθηκε για τη μεγάλη του αξιοπιστία και τη μεγάλη ικανοποίηση των χρηστών που αναζητούν την απολαυστική οδήγηση παντού. Αποτελεί ένα compact 4x4 που μεταφέρει με ασφάλεια την οικογένεια και τις αποσκευές της παντού, χωρίς τεκμήρια και υψηλό κόστος. Η ανανεωμένη σειρά προσφέρει ακόμα μεγαλύτερες απολαύσεις, με χαμηλότερες καταναλώσεις (από 7,4 λίτρα στα 100 χλμ.) και χαμηλότερους ρύπους CO2 (από 173 γρ./χλμ.). Επιπρόσθετα, εξοπλίζεται με τον Intelligent Catalyst, τον αέναο καταλύτη της Daihatsu, ο οποίος δεν φθείρεται, αναδημιουργεί τα πολύτιμα μέταλλά του, προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής και εξοικονομεί πολύτιμους φυσικούς πόρους.
Στην ιαπωνική αγορά, η Daihatsu, πέρα από τα μοντέλα που γνωρίζουμε στην Ελλάδα, έχει πάρα πολλούς εκπροσώπους, κυρίως στις μικρές κατηγορίες. Πιστεύετε ότι στο μέλλον κάποια από αυτά τα μοντέλα θα κυκλοφορήσουν και στην ελληνική αγορά;
Τίποτε δεν αποκλείεται. Βεβαίως και κάποια από αυτά τα μοντέλα ενδέχεται να κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά, ιδιαίτερα εκείνα που συνδυάζουν χαμηλότερες καταναλώσεις με χαμηλότερους ρύπους, χωρίς να κάνουν σκόντο σε επιδόσεις, τεχνολογία, ασφάλεια και ευρυχωρία.
Πώς θα χαρακτηρίζατε τους πελάτες της Daihatsu; Συντηρητικούς ή μοντέρνους και γιατί;
Οι πελάτες της Daihatsu ανήκουν στη μέση-ανώτερη κοινωνικοοικονομική τάξη και είναι ηλικίας από 25 ετών και άνω. Είναι άνθρωποι που γνωρίζουν το αντικείμενο, ψαγμένοι, που απαιτούν περισσότερα από το αυτοκίνητό τους.
Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μυστικό της επιτυχίας;
Η συνέπεια, η συνέχεια και η υπεύθυνη συμπεριφορά. Χρειάζεται επιμονή και συνεχής προσπάθεια, με στόχο πάντοτε τη σωστή επικοινωνία και όχι την παραπλανητική που συχνά βλέπουμε
SPRING SEAT
NISSAN