Συνέντευξη με τον κ. Πινότση της Toyota

Συνέντευξη με τον κ. Πινότση της Toyota

(4/3/2010)

Η Toyota είναι μια από τις εταιρείες , που έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών After Sales έχοντας επενδύσει εδώ και χρόνια, περισσότερο ίσως από κάθε άλλη μάρκα χτίζοντας προσεκτικά μία εξαιρετική εικόνα στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Στο autotriti.gr φιλοξενούμε συνέντευξη με τον κ. Αντώνη Πινότση, Acting Head After Sales της εταιρείας.

  • Οι «υποχρεώσεις» μιας εταιρείας απέναντι στον αγοραστή, δεν σταματούν τη στιγμή που ο τελευταίος αποκτήσει το καινούργιο του αυτοκίνητο. Αντίθετα, από εκεί και πέρα μπαίνουν σε ισχύ οι υπηρεσίες After Sales, δηλαδή το σύνολο των υπηρεσιών που εγγυώνται την απρόσκοπτη λειτουργία και φροντίδα του αυτοκινήτου. Συνήθως οι υπηρεσίες αυτές αφορούν στη σωστή συντήρηση και επισκευή του οχήματος, την παροχή εγγύησης όσο το δυνατόν περισσότερων ετών για τα μηχανικά του μέρη, τη βαφή κ.λπ., την οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος, καθώς και επίσης μια σειρά άλλων παροχών που κάνουν τη «ζωή» του πελάτη πιο εύκολη σε κάθε επίσκεψή του στο συνεργείο (αυτοκίνητο αντικατάστασης, δωρεάν πλύσιμο του αυτοκινήτου, δωρεάν εποχικοί έλεγχοι κ.λπ.).
peugeot
skoda