«Εξαπλώνεται» ψηφιακά η ΑΧΑ, μέσω των social media και των smartphones.

«Εξαπλώνεται» ψηφιακά η ΑΧΑ, μέσω των social media και των smartphones.

Η AXA «καλλιεργεί» το διαδικτυακό της προφίλ

1.917 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2014)

Μέσα από τη Facebook, η ΑΧΑ επιθυμεί να δημιουργήσει έναν ευρύ ψηφιακό «κόσμο» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην κινητή τηλεφωνία, αναφορικά με τις υπηρεσίες ασφάλισης που προσφέρει.

Η ΑΧΑ και η Facebook προχώρησαν σε «σύσφιξη των σχέσεών τους», με στόχο την επιτάχυνση της συνεργασίας τους σε θέματα εμπορικής προβολής της ασφαλιστικής εταιρείας. 
Περισσότερα διαβάστε στο: autotriti.gr/asfaleies

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda