Στις στροφές, το νέο Aygo είναι σταθερό, με φυσιολογικές αντιδράσεις και εύκολα ελεγχόμενο από το τιμόνι.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στις στροφές, το νέο Aygo είναι σταθερό, με φυσιολογικές αντιδράσεις και εύκολα ελεγχόμενο από το τιμόνι.

Test: Toyota Aygo 1,0 MMT

85.166 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2015)

Δοκιμάζουμε τη νέα εκδοχή του μίνι της Toyota, το Aygo, με αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο ενισχύει περαιτέρω την αστική ευχρηστία του οχήματος.

Στα γρήγορα: 
• 1,0 λτ. με 69 ίππους
• 5τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο
• Καίει 4,2 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας
+ Εμφάνιση αμαξώματος και εσωτερικού, ποιότητα, οθόνη «touch», κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, σταθερότητα, άνεση, 6ετής εγγύηση
- Απόκριση κιβωτίου, χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ
H 1η γενιά του Toyota Aygo λανσαρίστηκε το 2005, σε μια πρώτη συνεργασία της Toyota με την PSA Peugeot-Citroen, για την κοινή εξέλιξη και κατασκευή 3 νέων αυτοκινήτων πόλης για την Ευρωπαϊκή αγορά. Κατά την πορεία του, το Aygo υποβλήθηκε σε δύο ανανεώσεις το 2008 και το 2012, διατηρώντας ωστόσο αναλλοίωτα τα πλεονεκτήματά του της νεανικής σχεδίασης, της ευχρηστίας, αλλά και της αξιοπιστίας. 
Πλέον, όμως, και με την 1η γενιά να ξεπερνά τις 760.000 πωλήσεις, βρισκόμαστε στη 2η γενιά του ιαπωνικού μίνι. Όμορφο, με πολύ καλή ποιότητα και φυσικά, εξαιρετική οικονομία κίνησης, το νέο Aygo μοιάζει σαν να συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενο.
Αρέσει πολύ!
Σχεδιαστικά, το νέο Aygo κερδίζει με την πρώτη ματιά τις εντυπώσεις με την δυναμική και πολύ μοντέρνα σχεδίασή του. Έχουμε λοιπόν ένα αμάξωμα με πολλές καμπύλες, αρκετές ακμές, αλλά και χρωματικά μοτίβα, που τονίζουν την παρουσία του μοντέλου. Το βλέμμα κλέβει αρχικά το εμπρόσθιο τμήμα, που επηρεάζεται από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Toyota και χαρακτηρίζεται από το μεγάλο «X» της μάσκας, όπως αυτό δημιουργείται από τις δύο διαφορετικού χρωματισμού λωρίδες, που διασταυρώνονται πάνω στη γρίλια.
Έπειτα, τα φωτιστικά ξεχωρίζουν για το δυναμισμό τους με μια ιδιαίτερα «αιχμηρή» σχεδίαση, ενώ τέλος, οι λεπτές λωρίδες LED φωτιστικών ημέρας πάνω στον μεγάλο προφυλακτήρα, έρχονται για να τονίσουν τον hi-tech χαρακτήρα του μοντέλου. Στο πλάι από την άλλη, διακρίνουμε τα μικρά σε μέγεθος πλαϊνά πίσω παράθυρα, που ανοίγουν και πάλι προς τα έξω, ενώ στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα πληθωρικά κάθετα φωτιστικά, που αγκαλιάζουν την γυάλινη πόρτα του πορτ-μπαγκάζ. Συμπερασματικά, η σχεδίαση του νέου Aygo είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πλεονεκτήματά του, σε ένα μοντέλο που δείχνει σαφώς πιο εντυπωσιακό από το προηγούμενο, ενώ μέσα σε όλα, η αεροδυναμική του έρχεται και αυτή βελτιωμένη, με τον αεροδυναμικό συντελεστή να μειώνεται στο cd: 0,29.
Από 9.771 ευρώ με καλύτερο εξοπλισμό
Στη νέα γενιά του Aygo, η Toyota επέλεξε να προσφέρει ένα σαφώς πιο πλήρες εξοπλιστικό πακέτο σε όλες τις εκδόσεις του, σε σχέση με πριν, ενώ φυσικά, η εγγύηση είναι και πάλι η μέγιστη (6ετής). Έτσι, με κόστος 9.771 ευρώ για την 5θυρη έκδοση (9.446 ευρώ το 3θυρο), η βασική επιλογή Aygo x-Cool έρχεται με στάνταρ Σύστημα Ελέγχου της Σταθερότητας (VSC με TRC), 6 αερόσακους, LED φώτα ημέρας, ρυθμιζόμενο τιμόνι ηχοσύστημα και air condition. Σαφώς πιο ενδιαφέρουσα ωστόσο είναι η επόμενη έκδοση x-City, αφού προσθέτει ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό (+340 ευρώ).
Για την έκδοση x-Play Touch της δοκιμής μας, με την x-Touch έγχρωμη οθόνη αφής, υπολογίστε από 10.914 ευρώ, ενώ αν προσθέσετε και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο τότε το κόστος ανεβαίνει στα 11.772 ευρώ.
Παθητική ασφάλεια
Καλύτερα από κάθε άλλη φορά αναμένονται τα επίπεδα ασφαλείας του νέου Aygo, όπως προκύπτει τόσο από το πιο άκαμπτο και στιβαρό αμάξωμα, όσο και από τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφαλείας. Ειδικότερα, από την αρχική κιόλας έκδοση στάνταρ είναι το Σύστημα Ελέγχου της Σταθερότητας με Σύστημα Ελέγχου της Πρόσφυσης (VSC με TRC), οι 6 αερόσακοι, αλλά και Συστήματα Ελέγχου σε Ανηφόρα (Hill Assist) και Ελέγχου της Πίεσης των Ελαστικών. Σε κάθε περίπτωση, περιμένουμε και τα crash-tests του EuroNCAP, για να επιβεβαιωθεί η αύξηση των επιπέδων της ασφάλειας και στην πράξη. 

Βελτιωμένα επίπεδα άνεσης για το νέο Aygo, με την ανάρτηση να διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος σε σχέση με πριν.

Βελτιωμένα επίπεδα άνεσης για το νέο Aygo, με την ανάρτηση να διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος σε σχέση με πριν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center