Είναι διαφορετικό και το δείχνει το νέο Panda Cross, ενσωματώνοντας ένα πιο δυναμικό και μυώδες αμάξωμα σε σχέση με τα υπόλοιπα πάντα.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είναι διαφορετικό και το δείχνει το νέο Panda Cross, ενσωματώνοντας ένα πιο δυναμικό και μυώδες αμάξωμα σε σχέση με τα υπόλοιπα πάντα.

Οδηγούμε: Νέο Fiat Panda Cross

25.146 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2014)

Με off road στυλ και πολλαπλές εκτός δρόμου δυνατότητες, το νέο Fiat Panda Cross είναι ένα πραγματικό off road μίνι, που δεν φοβάται να κινηθεί αρκετά παραπέρα από εκεί όπου πολλά μεγαλύτερα SUV απλά σταματούν.

Με μια ματιά
  • Η πιο «off road» έκδοση του Panda
  • Αυξημένη απόσταση από το έδαφος 158 χλστ.
  • Με τον 1,3 diesel MultiJet των 80 ίππων
  • Στην Ελλάδα τον Οκτώβριο με 17.830 ευρώ (χωρίς έκπτωση)
Το νέο Panda Cross συμπληρώνει στην κορυφή των επιλογών τις «off road» επιλογές του μίνι της Fiat, μετά το Panda Trekking και το Panda 4X4. Το αυτοκίνητο, όπως είχε συμβεί και στην πρώτη του γενιά (2006-2012), βασίζεται και πάλι στο Panda 4X4, ωστόσο φέρει πολλές αλλαγές στην ανάρτηση, την τετρακίνηση, ακόμη και στην εμφάνισή του, που τονίζουν τον εκτός δρόμου προσανατολισμό του. Εμείς, ταξιδεύουμε μέχρι την Ιταλία και την πίστα δοκιμών της Fiat, για να δούμε από κοντά το που φθάνουν οι δυνατότητες του πολύ ικανού εκτός δρόμου αυτού Panda.Το πιο extreme PandaΣτο αισθητικό κομμάτι, το νέο Panda Cross βασίζεται πάνω στο γνώριμο 5θυρο αμάξωμα του Panda, ωστόσο φέρει πολλές αλλαγές και τροποποιήσεις, που «φωνάζουν» για το διαφορετικό της έκδοσης. Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα έχουμε έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με αλουμινένια ποδιά, που ενσωματώνει το χαρακτηριστικό μοτίβο «καμπύλου κύκλου» του Panda. Έπειτα, αλλαγμένα είναι και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία εφάπτονται πλέον πάνω στους προβολείς ομίχλης. Στο πλάι, διακρίνουμε τους τονισμένους θόλους των τροχών, που συμβάλουν στο δυναμισμό του σχήματος, ενώ έχουν τοποθετηθεί λογότυπα «Cross» πάνω στο αμάξωμα και νέες μπάρες στην οροφή. Στο πίσω μέρος επίσης, συναντούμε έναν νέο προφυλακτήρα, με αντίστοιχη ποδιά προστασίας κάτω από το δάπεδο όπως και μπροστά. Στην όλη, πάντως, πιο ξεχωριστή εμφάνιση του νέου Fiat Panda Cross συμβάλει και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που φθάνει τα 158 χλστ. και είναι μεγαλύτερη κατά 9 χλστ. σε σχέση με το Panda 4X4.Κινητήρας: Αποκλειστικά με dieselΣτη χώρα μας, η Fiat θα προσφέρει το Panda Cross αποκλειστικά με τον γνωστό 1,3 MultiJet II πετρελαιοκινητήρα. Το μοτέρ αυτό έχει ονομαστική απόδοση 80 ίππων στις 4.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη των 19,4 κιλών να προσφέρεται από πολύ χαμηλά (1.500 σ.α.λ.). Προσαρμοσμένο στις off road ανάγκες είναι το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αφού η 1η σχέση είναι πιο κοντής κλιμάκωσης, ώστε να βοηθά σε εκτός δρόμου… ξεκολλήματα. Στο κομμάτι της οικονομίας, με τη βοήθεια και του Start/Stop, το τετρακίνητο Panda Cross διατηρεί σχετικά χαμηλά τις ανάγκες του σε καύσιμο (4,7 λτ./100 χλμ.). Στην πράξη, ο diesel 1.300άρης κινητήρας αποδεικνύεται αρκετά ικανός ώστε να κινήσει σβέλτα και αυτό το Panda, παρέχοντας παράλληλα την extra ροπή που απαιτείται από χαμηλά, σε πιο δύσκολες off road διαδρομές. Προσόν του αποτελεί και ο μειωμένος θόρυβος και κραδασμοί, που προκύπτουν ως απόρροια βελτιώσεων στην ηχομόνωση που έχει λάβει το Panda Cross με αυτόν τον κινητήρα.Εσωτερικό-Χώροι: Αλλαγές σε χρώματα και επενδύσειςΜικρές είναι οι αλλαγές που συναντούμε στο εσωτερικό του Panda Cross σε σχέση με αυτό των υπολοίπων Panda, με τη Fiat να κρατά το γνώριμο, όμορφο και με νεανική σχεδίαση ταμπλό, εμπλουτίζοντάς το ωστόσο με μιας νέα χρωματισμού (καφέ) επένδυση. Παράλληλα, αλλάζουν και οι ταπετσαρίες, με επίσης νέους χρωματισμούς αλλά και με τμήματα από οικολογικό δέρμα σε επίσης καφέ απόχρωση. Ποιοτικά, το Panda Cross παραμένει καλοφτιαγμένο, με προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή, αλλά και με πολύ καλής ποιότητας υλικά. Στους χώρους τέλος, 4 ενήλικες επιβάτες θα βρουν και πάλι θέση στο εσωτερικό, με το χώρο αποσκευών να έχει πολύ καλή χωρητικότητα 225 λίτρων για τα δεδομένα της μίνι κατηγορίας.ΤετρακίνησηΤο Fiat Panda Cross διαθέτει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με δύο διαφορικά, στα οποία κατανέμεται ηλεκτρονικά η ροπή ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός, επιλέγει μέσω ειδικού διακόπτη 3 διαφορετικές λειτουργίες του συστήματος, την Auto (το ποσοστό της ροπής μοιράζεται αυτόματα εμπρός-πίσω ξεκινώντας από 98:2 και φθάνοντας μέχρι και το 100% πίσω), την Off Road (κλείδωμα τετρακίνησης) ή την Hill Descent Control (σύστημα ελέγχου ταχύτητας σε κατωφέρεια). Η λειτουργία της τετρακίνησης σε κάθε περίπτωση συναρτάται και με αυτή του ESP, το οποίο περιλαμβάνει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (ELD).Στο δρόμο: Πεδίο δράσης το χώμαΜε γωνίες προσέγγισης 24 μοίρες, διαφυγής 34 μοίρες και ράμπας 21 μοίρες, αλλά και με ελαστικά 185/65 R15 Mud + Snow, το Fiat Panda Cross δείχνει να βρίσκεται περισσότερο στα «νερά» του, σε εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί, εκτός των παραπάνω χαρακτηριστικών, το Panda Cross εκμεταλλεύεται την άμεση εμπλοκή της τετρακίνησης και σε συνδυασμό με τον ροπάτο diesel, αλλά και το μειωμένο βάρος των μόνο 1.155 κιλών, κινείται χωρίς πρόβλημα όχι μόνο σε διαδρομές με χώμα, αλλά βγαίνει με ευκολία και από πιο απαιτητικές καταστάσεις όπως λασπωμένους ή χιονισμένους δασικούς δρόμους με τονισμένη κλίση. 
Αλλά και στην άσφαλτο, το Panda Cross εκμεταλλεύεται την τετρακίνηση για να παρέχει ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, ενώ και η άνεση από την ανάρτηση με την μεγαλύτερη διαδρομή, είναι βελτιωμένη, με τις κλίσεις στις στροφές να είναι ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με αυτή των υπολοίπων Panda. Αρκετά καλή τέλος είναι η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι, ενώ και τα φρένα έδειξαν να σταματούν χωρίς προβλήματα το ελαφρύ αυτοκίνητο.

Το Fiat Panda Cross διαθέτει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με δύο διαφορικά, στα οποία κατανέμεται ηλεκτρονικά η ροπή ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Το Fiat Panda Cross διαθέτει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με δύο διαφορικά, στα οποία κατανέμεται ηλεκτρονικά η ροπή ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda