Οι ακτινωτοί τροχοί αλλά και τα συν 15 άλογα από τον 3κύλινδρο 800άρη κινητήρα είναι ουσιαστικά αυτά που διαχωρίζουν την RR από την στάνταρ Brutale 800 Dragster.

Οι ακτινωτοί τροχοί αλλά και τα συν 15 άλογα από τον 3κύλινδρο 800άρη κινητήρα είναι ουσιαστικά αυτά που διαχωρίζουν την RR από την στάνταρ Brutale 800 Dragster.

Παρουσίαση: MV Agusta Brutale 800 Dragster RR

2.209 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2014)

Δεν χρειάστηκε να περιμένουμε την EICMA για τις λεπτομέρειες της MV Agusta Brutale 800 RR. Μετά το βίντεο, οι Ιταλοί παρουσίασαν επίσημα τη νέα έκδοση των 140 ίππων. Απλά, η ισχυρότερη 3κύλινδρη σε αυτά τα κυβικά.

Έχουν περάσει μόλις οχτώ μήνες από τότε που παρουσιάστηκε η Brutale 800 Dragster και οι Ιταλοί αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια νέα έκδοση η οποία είναι ακόμη πιο «ακραία» σχεδιαστικά από την ήδη εντυπωσιακή «στάνταρ». Η ιταλική εταιρία συνηθίσει να προσθέτει το «ταμπελάκι» RR μόνο στα κορυφαία μοντέλα της, και η νέα έκδοση του Brutale Dragster είναι όντως το κορυφαίο μεταξύ των δύο εκδόσεων. Τελικά, οι αλλαγές δεν ήταν μόνο αισθητικής φύσεως αλλά και ουσίας αφού η Brutale 800 Dragster δυνάμωσε σε μεγάλο βαθμό και από τους 125 ίππους της απλής έκδοσης έφτασε στους 140 ισοφαρίζοντας την απόδοση του supersport F3 800. Παράλληλα, η μέγιστη ισχύς αποδίδεται 1.500 στροφές ψηλότερα από τη στάνταρ έκδοση φτάνοντας στις 13.000. Η ισχύς του κινητήρα, με τον στρόφαλο που περιστρέφεται αντίθετα σε σχέση με τους υπόλοιπους άξονες του μοτέρ, ανέβηκε δραματικά Αυτή όμως δεν ήταν η μόνη αλλαγή. Ο τεντωτήρας της καδένας έχει ανασχεδιαστεί για πιο πολιτισμένη λειτουργία και καλύτερη αξιοπιστία, το φιλτροκούτι είναι ολοκαίνουριο (ανασχεδιάστηκε και το κάτω μέρος του ντεπόζιτου για αυτό), ενώ το τελικό της εξάτμισης έχει βελτιστοποιηθεί εσωτερικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda