Τα πολυχρηστικά μοντέλα υπάρχουν και εξελίσσονται από άλλους κατασκευαστές εδώ και χρόνια, ενώ τώρα εισήλθε στην κατηγορία και η BMW.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα πολυχρηστικά μοντέλα υπάρχουν και εξελίσσονται από άλλους κατασκευαστές εδώ και χρόνια, ενώ τώρα εισήλθε στην κατηγορία και η BMW.

BMW 218d Active Tourer vs Ford C-MAX 1,6 TDCi vs VW Golf Sportsvan 1,6 TDI

40.392 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2015)

Η ολοκαίνουργια Σειρά 2 Αctive Tourer, όντας η πρώτη πολυχρηστική και προσθιοκίνητη BMW, είναι μια μικρή επανάσταση για την βαυαρική φίρμα. Είναι όμως και για την κατηγορία;

Στα γρήγορα:BMW 218d Active Tourer• Έχει 31.750 ευρώ• Είναι 2,0 turbodiesel με 150 άλογα• Καίει 4,1 λτ./100 χλμ.• Πληρώνει 98,1  ευρώ τέλη
Στα γρήγορα:Ford C-MAX 1,6 TDCi• Έχει 20.221 ευρώ• Είναι 1,6 turbodiesel με 115 άλογα• Καίει 4,4 λτ./100 χλμ.• Πληρώνει 102,6  ευρώ τέλη
Στα γρήγορα:VW Golf Sportsvan 1,6 TDI• Έχει 22.870 ευρώ• Είναι 1,6 turbodiesel με 110 άλογα• Καίει 3,9 λτ./100 χλμ.• Πληρώνει 90,9 ευρώ τέλη
H ΒΜW πήρε την απόφαση να μπει σε καινούργια χωράφια. Για εκείνη. Βλέπετε τα πολυχρηστικά μοντέλα υπάρχουν και εξελίσσονται από άλλους κατασκευαστές εδώ και χρόνια. Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά λοιπόν και η BMW κάνει το πρώτο βήμα σε μια αγορά με μπόλικο μέλι. Στην BMW υπολογίζουν πως το 70% των αγοραστών της 2 Active Tourer θα είναι νέοι πελάτες. Η κίνηση στους εμπρός τροχούς έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα γύρω από την χωροταξία, το κόστος, το βάρος και την ευκολία οδήγησης από τον μέσο οδηγό. H πρώτη πολυχρηστική BMW δε θα μπορούσε λοιπόν να μην είναι προσθιοκίνητη, αφού η παραδοσιακή αρχιτεκτονική της BMW με κίνηση πίσω και κινητήρα τοποθετημένο εμπρός και διαμήκη κάθε άλλο παρά την εκμετάλλευση του χώρου ευνοεί, ειδικά αν μιλάμε για compact μεγέθη.Βέβαια η BMW δεν πήρε φόρα να πέσει στα νερά της προσθιοκίνησης, έτσι, χωρίς να ξέρει τι της γίνεται. Η εξέλιξη του προσθιοκίνητου ΜΙΝΙ από το 2001 δεν θα μπορούσε να αποτελέσει καλύτερη δεξαμενή γνώσης. Η πρώτη προσθιοκίνητη BMW βασίστηκε σε μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας UKL1, που χρησιμοποιεί το νέο MINI και πάνω στην οποία προσάρμοσαν τις μεγαλύτερες διαστάσεις της Active Tourer. To μήκος της είναι 4.342 χλστ. ακριβώς ανάμεσα στο Ford C-MAX των 4.380 χλστ. (βασίζεται στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη του Focus) και στο VW Golf Sportsvan των 4.338 χλστ. (πατάει στην πολυδιαφημισμένη πλατφόρμα MQB). 
Πιο κομψή και premium δείχνει η Active TourerΤο ενός όγκου αμάξωμα της νέας BMW Σειρά 2 Active Tourer ενσωματώνει χαρακτηριστικά από άλλα μοντέλα της μάρκας. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η παρουσία της χαρακτηριστικής «BMW» γρίλιας και τα διπλά φανάρια. Ο μπροστινός πρόβολος είναι κοντύτερος από ό,τι συνήθως σε BMW. Πίσω ξεχωρίζουν τα φώτα σε σχήμα L, αλλά και η θρυλική γραμμή Hofmeister, που χρόνια τώρα χαρακτηρίζει τις πίσω κολόνες μιας BMW. Οι σχεδιαστικές γραμμές είναι «καθαρές» προσδίδοντας έναν premium χαρακτήρα με το καλημέρα, ενώ εξαιρετική δουλειά έχει γίνει στον τομέα της αεροδυναμικής, με το σχετικό συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι μόλις στο cd:0,26. Το VW Golf Sportsvan είναι το ίδιο συγκρατημένο σχεδιαστικά, όπως και το Golf, ενώ το C-MAX δεν απογοητεύει, αλλά και δεν ενθουσιάζει αισθητικά. Το νέο χρόνο αναμένεται πάντως η ανανεωμένη εκδοχή του.

Οι κομψές και ντελικάτες γραμμές της νέας BMW Σειρά 2 Αctive είναι και ιδιαίτερα αεροδυναμικές. Το πρώτο πολυχρηστικό και προσθιοκίνητο μοντέλο της βαυαρικής φίρμας έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,26.

Οι κομψές και ντελικάτες γραμμές της νέας BMW Σειρά 2 Αctive είναι και ιδιαίτερα αεροδυναμικές. Το πρώτο πολυχρηστικό και προσθιοκίνητο μοντέλο της βαυαρικής φίρμας έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,26.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center