Το Toyota Mirai με κυψέλες υδρογόνου θα πατήσει ευρωπαϊκό έδαφος το προσεχές καλοκαίρι.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Toyota Mirai με κυψέλες υδρογόνου θα πατήσει ευρωπαϊκό έδαφος το προσεχές καλοκαίρι.

Toyota Mirai, λεπτομερώς

7.417 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2014)

Αθόρυβα, οικολογικά και οικονομικά, το Toyota Mirai υδρογόνου κάνει το 0-100 σε 9,3 δλ., χάρη στους 155 ίππους του ηλεκτρικού μοτέρ του. Εκκινεί ακόμα και στους -22ο C, ενώ γεμίζει με υδρογόνο σε 3 λεπτά.

Το σύστημα κυψελών υδρογόνου του πολυαναμενόμενου Toyota Mirai, παίρνει οξυγόνο από την ατμόσφαιρα και το αναμειγνύει με υδρογόνο που έχει στις δεξαμενές του. Από τη διαδικασία παράγεται ηλεκτρισμός και νερό που βγαίνει από την εξάτμιση –όπως υποστηρίζει η Toyota- καθαρότερο από γάλα. Η ενέργεια αυτή είναι που κινεί το ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 155 ίππους ισχύος, ενώ μπορεί να εκκινήσει ακόμα και στους -22 βαθμούς Κελσίου.Το Toyota Mirai έτσι αθόρυβα, οικολογικά και οικονομικά, φτάνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ., ενώ επιταχύνει από τα 50 στα 80 χλμ./ώρα μέσα σε 3,6 δλ. Τα video μας ενημερώνουν επισήμως πως η αυτονομία του ιαπωνικού οχήματος κυψελών υδρογόνου φτάνει μέχρι και τα 483 χλμ. (300 μίλια), ενώ η ανανέωση του υδρογόνου διαρκεί περίπου 3 λεπτά.Τα εν λόγω video της Toyota καταπιάνονται και με το εσωτερικό, στο οποίο επικρατεί high-tech ατμόσφαιρα. Highlights αποτελούν το σύστημα κλιματισμού αφής, αλλά και οι δύο ακόμα οθόνες διάστασης 4,2 ιντσών. Ο χώρος αποσκευών του Mirai, τέλος, έχει ωφέλιμο όγκο 361 λίτρων.
&&&&

Οι κυψέλες υδρογόνου παίρνουν οξυγόνο από την ατμόσφαιρα και το αναμειγνύουν με το υδρογόνο των δεξαμενών, παράγοντας ηλεκτρισμό που κινεί το μοτέρ και νερό που βγαίνει από την εξάτμιση.

Οι κυψέλες υδρογόνου παίρνουν οξυγόνο από την ατμόσφαιρα και το αναμειγνύουν με το υδρογόνο των δεξαμενών, παράγοντας ηλεκτρισμό που κινεί το μοτέρ και νερό που βγαίνει από την εξάτμιση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center