Το Passat αποτελεί τον παραδοσιακό οικογενειακό «παίκτη» της VW, που ήρθε στην 8η γενιά του.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Passat αποτελεί τον παραδοσιακό οικογενειακό «παίκτη» της VW, που ήρθε στην 8η γενιά του.

Δοκιμή: Νέο VW Passat 1,4 TSI ACT

44.394 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2015)

Φλερτάρει με το premium το νέο VW Passat, το οποίο αλλάζει πλήρως, ενδυναμώνεται, γίνεται πιο ποιοτικό από ποτέ και κερδίζει σε τεχνολογία, ασφάλεια και ευρυχωρία, ανεβάζοντας τον πήχη στη μεσαία κατηγορία.

Στα γρήγορα: 
• 1,4 TSI με σύστημα ACT και 150 ίππους
• Μέση κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ.
• Εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ.
• Από 23.940 ευρώ
+Σχεδίαση αμαξώματος, ποιότητα, εργονομία, χώροι επιβατών-αποσκευών, απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, άνεση, ποιότητα κύλισης, ασφάλεια, τιμή
- Λιτή σχεδίαση εσωτερικού, κατανάλωση υπό πίεση
Το Passat αποτελεί τον παραδοσιακό οικογενειακό «παίκτη» της VW. Με 22 εκατομμύρια πωλήσεις και 7 γενιές από το 1973, το Passat είναι το τρίτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της μάρκας, μετά τα εμβληματικά Beetle και Golf. Σήμερα, στην 8η γενιά του, η VW αποφασίζει να μας φέρει ένα Passat εντελώς νέο σε σχέση με το προηγούμενο, αλλάζοντας την πλατφόρμα (δάπεδο MQB), όλους τους κινητήρες, φυσικά την εμφάνιση, αλλά και το εσωτερικό του. Παράλληλα, προσδίδει σε αυτή τη γενιά του μεσαίου της μια αμέτρητη λίστα στοιχείων τεχνολογίας ασφάλειας και άνεσης, που τονίζουν περισσότερο από ποτέ τον high-tech «χαρακτήρα» του. Το τελικό αποτέλεσμα μας δίνει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που φλερτάρει με το premium, σε ένα άκρως δελεαστικό πακέτο άνεσης και ασφάλειας.
Πιο δυναμική σχεδίαση από κάθε άλλη φορά.
Σχεδιαστικά, το Passat αλλάζει και περνάει για πρώτη φορά στην ιστορία του σε κάτι πιο δυναμικό από ποτέ. Αυτό, αρχικά, εκφράζεται μέσω των νέων του αναλογιών: Πιο πλατύ κατά 12 χλστ., χαμηλότερο σε ύψος κατά 14 χλστ. και με τροχούς τοποθετημένους στα άκρα του αμαξώματος ελέω του μεγαλύτερου (+79 χλστ.) μεταξονίου, το νέο Passat φέρνει περισσότερο προς ένα 4θέσιο κουπέ παρά προς ένα παραδοσιακό σεντάν. Στον όλο δυναμισμό του σχήματος βοηθά και το καινούργιο εμπρόσθιο τμήμα με τους μακρόστενους προβολείς αποκλειστικά με λαμπτήρες LED, αλλά και τη νέα πλήρως χρωμιωμένη μάσκα. Πιο επιθετικός από ποτέ είναι και ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας, ενώ στο πλάι ξεχωρίζουν οι μεγάλοι θόλοι των τροχών, που μειώνουν το εμβαδόν του μετάλλου. Στο πίσω μέρος του νέου Passat από την άλλη, περισσότερο μένουμε στα νέα φωτιστικά, που ενσωματώνουν και αυτά λαμπτήρες LED, τονίζοντας τον πολυτελή χαρακτήρα του. 
Φθηνότερο από πριν
Η τιμολογιακή πολιτική της VW μας φέρνει το νέο Passat σε φθηνότερες τιμές από πριν. Έτσι, η αρχική έκδοση με τον νεότερο 1,4 TSI βενζινοκινητήρα των 125 ίππων κοστίζει μετά την απόσυρση 20.440 ευρώ, όντας φθηνότερη κατά 250 ευρώ περίπου από πριν. Το Passat με τον καινούργιο 1,6 diesel των 120 ίππων κοστίζει από 23.170 ευρώ. Στην περίπτωση του Passat της δοκιμής μας, το κόστος της έκδοσης με τον 1,4 TSI βενζινοκινητήρα 150 PS με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων βρίσκεται στα 23.940 ευρώ, με πολύ καλό μάλιστα εξοπλισμό (Comfortline).

Υψηλά επίπεδα άνεσης και κορυφαία ποιότητα κύλισης προσφέρει το Passat στο δρόμο, που βασίζεται πλέον και αυτό στο δάπεδο MQB του Ομίλου VW.

Υψηλά επίπεδα άνεσης και κορυφαία ποιότητα κύλισης προσφέρει το Passat στο δρόμο, που βασίζεται πλέον και αυτό στο δάπεδο MQB του Ομίλου VW.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN