Δοκιμάζουμε τη Mercedes GLA 180 CDI με τον 1,5 λτ. diesel κινητήρα των 109 ίππων και με κατανάλωση 3,9 λτ./100 χλμ.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε τη Mercedes GLA 180 CDI με τον 1,5 λτ. diesel κινητήρα των 109 ίππων και με κατανάλωση 3,9 λτ./100 χλμ.

Δοκιμή: Mercedes GLA 180 CDI 7G-DCT

102.326 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2015)

Με τον 1,5 diesel κάτω από το καπό της, η νέα Mercedes GLA 180 CDI «αποφεύγει» τα φορολογικά χαράτσια και παράλληλα, εντάσσεται στη γκάμα ως το πιο οικονομικό σε κατανάλωση crossover της Mercedes.

Στα γρήγορα: 
• Είναι 1,5 diesel με 109 ίππους
• Καίει 3,9 λτ./100 χλμ.
• Κοστίζει 32.303 ευρώ
+ Εμφάνιση, ποιότητα, άνεση, ασφάλεια, φρένα, κατανάλωση
- Τιμή, διαθέσιμο πλάτος πίσω
Μετά την A-Class, τη CLA και προσφάτως, τη B-Class, η crossover Mercedes GLA αποκτά και αυτή ως βασική επιλογή diesel κινητήρα τον γνωστό, 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα κατασκευής Renault. Με τον τρόπο αυτό η GLA δίνει στον υποψήφιο αγοραστή της την ευκαιρία να την αποκτήσει με έναν κινητήρα «μικρού» κυβισμού, με όλα τα οφέλη που αυτό επιφέρει σε φορολογικά χαράτσια (τεκμήριο, χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ασφάλιση κ.λπ.), ιδίως σε σχέση με την μέχρι πρότινος μικρότερη diesel της επιλογή GLA 200 CDI, που φέρει τον υψηλότερου κυβισμού 2,2 λτ. πετρελαιοκινητήρα.
Τιμολογιακά επίσης, η νέα Mercedes GLA 180 CDI είναι και η φθηνότερη diesel στη γκάμα (29.770 ευρώ με απόσυρση για τη χειροκίνητη έκδοση, +2.533 ευρώ για το αυτόματο κιβώτιο), παρότι το ποσόν της αγοράς της δεν είναι από τα φθηνότερα στην κατηγορία.
Παραμένει όμορφη και αεροδυναμική
Σχεδιαστικά, η μικρότερη diesel GLA εκτός του λογότυπου «180 CDI» δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου της Mercedes, διατηρώντας μια ιδιαίτερα όμορφη και ελκυστική εικόνα. Το αμάξωμα, με στυλ που παραπέμπει και σε κουπέ μοντέλα, έχει μια ιδιαίτερη δυναμική και εκπέμπει άμεσα το διαφορετικό του χαρακτήρα του μικρότερου crossover της μάρκας. Παράλληλα, με αεροδυναμικό συντελεστή μόλις cd: 0,29, η GLA διαθέτει το πλέον αεροδυναμικό αμάξωμα της κατηγορίας, με οφέλη σε κατανάλωση, επιδόσεις και ακουστική.

Η Mercedes GLA 180 CDI στο δρόμο παραμένει ασφαλής και άνετη, με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Στις στροφές, η πρόσφυση είναι δεδομένη σε κάθε περίπτωση.

Η Mercedes GLA 180 CDI στο δρόμο παραμένει ασφαλής και άνετη, με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Στις στροφές, η πρόσφυση είναι δεδομένη σε κάθε περίπτωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η άποψή μας
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του να είσαι ο μόνος που έχεις μοτέρ diesel κάτω από τα 2,0 λίτρα στα premium crossover (1,5 λτ.), είναι σημαντικό για την Mercedes GLA 180 CDI, έστω και εάν για να το πετύχεις αυτό χρησιμοποιείς κινητήρα από τη Renault. Και γίνεται ακόμη πιο σημαντικό όταν οι επιδόσεις της εν λόγω έκδοσης δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από αυτές του 2λιτρου ανταγωνισμού της. Όμως, αντίθετα από ό,τι θα περίμενε κανείς για μια έκδοση με μοτέρ χαμηλού κυβισμού, η τιμή της αρχικής diesel GLA είναι υψηλή (29.770 ευρώ) και ανεβαίνει ακόμη περισσότερο με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής μας (32.303 ευρώ). Ενδεικτικά, η αντίστοιχη BMW X1 με 2λιτρο μοτέρ 116 ίππων κοστίζει 28.750 ευρώ, ενώ το Audi Q3 2,0 TDI με 31 άλογα παραπάνω και καλύτερες επιδόσεις, έχει κόστος 31.600 ευρώ.
Εσείς τι λέτε;

OPEL NEA MONTELA
test center