Πίσω ή στα τέσσερα;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πίσω ή στα τέσσερα;

43.339 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2015)

To τετρακίνητο Audi TT, με τα 230 τουρμπισμένα άλογα, το βάζουμε απέναντι από το ποθητό Toyota GT-86 με την πίσω κίνηση και τα 200 άλογα του boxer.

Τετρακίνητο, 2λιτρο τούρμπο με 230 άλογα το νέο βενζινοκίνητο Audi TT. Πισωκίνητο, με ατμοσφαιρικό 2λιτρο boxer κινητήρα και 200 άλογα το Toyota GT-86, που δέχθηκε μια μικρή αναβάθμιση (MY 2015). Κοινός παρανομαστής; Mα φυσικά το «fun to drive». Από εκεί και πέρα διαφορές πολλές και μεγάλες χαρακτηριστικές των διαφορετικών κόσμων, που εκπροσωπούν οι δυο καυτές, κουπέ κατασκευές. Γερμανία ή Ιαπωνία; Τούρμπο ή ατμόσφαιρα; Τετρακίνηση ή πίσω κίνηση; Upper class αίσθηση και πολυτέλεια ή επιθυμία για καθαρά σπορ οδήγηση χωρίς λούσα και περιττά; 
Πολλά τα διλήμματα. Ένας σκοπός: η οδηγική ευχαρίστηση και τι καλύτερο από μερικές γυροβολιές στην θρυλική Πάρνηθα χωρίς φυσικά να τίθεται θέμα «καλύτερου ή χειρότερου». Το μόνο θέμα είναι ποιο δρόμο να διαλέξεις για την απόλαυση και το οδηγικό παιχνίδι.
Eμφάνιση: Η μάχη του LikeΤο καθένα από τα δύο κουπέ καταφέρνει με απόλυτη επιτυχία το ζητούμενο για τέτοιες κατασκευές: να κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν. Το νέο, 3η γενιάς, Audi TT βασίστηκε στην πολυτραγουδισμένη MQB πλατφόρμα της VW και διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τις βασικές αναλογίες, που έκαναν διάσημο το αρχικό δημιούργημα του Πήτερ Σράιερ. Ωστόσο η νέα, γεμάτη ακμές, σχεδίαση, με την αιχμηρή λογική του μπροστινού μέρους και τα στενόμακρα φώτα κάνουν το ΤΤ εξαιρετικά επιθετικό. Πολλά Like! 
Από την άλλη το Toyota GT-86 (που έχει εξελιχθεί παράλληλα με το Subaru BRZ) καταφέρνει να προκαλεί βασισμένο στο μακρύ καπό που διατυμπανίζει την old-school, αλλά πάντα απολαυστική, αρχιτεκτονική «διαμήκης κινητήρας εμπρός - κίνηση πίσω». 
Η σφηνοειδής σχεδίαση του GT-86 είναι ψαγμένη όχι μόνο προς χάρη της αισθητικής, αλλά και της ίδιας της απόδοσης. ΓιΆ αυτό έχει χαμηλό καπό (ελέω boxer κινητήρα) και κατά συνέπεια αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,27 (0,32 το ΤΤ). Όλα τα στοιχεία του GT-86, από τα φανάρια και τα φτερά μέχρι την σταθερή αεροτομή, τη νέα κεραία σε στιλ πτερύγιο καρχαρία και τον πίσω διαχύτη φωνάζουν πως αν το TT είναι η δυναμική λαίδη, αυτό είναι ο αλήτης. Πολλά Like επίσης!

Διακριτική φτερούγα στο πίσω μέρος για παραγωγή κάθετης αεροδυναμικής δύναμης. Στο Toyota GT-86 είναι σταθερή, ενώ στο Audi TT εμφανίζεται αυτόματα πάνω από τα 120 χλμ,./ώρα και κρύβεται κάτω από τα 80 χλμ./ώρα. Υπάρχει και κουμπί για τη μόνιμη παρουσία της.

Διακριτική φτερούγα στο πίσω μέρος για παραγωγή κάθετης αεροδυναμικής δύναμης. Στο Toyota GT-86 είναι σταθερή, ενώ στο Audi TT εμφανίζεται αυτόματα πάνω από τα 120 χλμ,./ώρα και κρύβεται κάτω από τα 80 χλμ./ώρα. Υπάρχει και κουμπί για τη μόνιμη παρουσία της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center