Μάχη με κινητήρες χαμηλού κυβισμού ανάμεσα σε δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας

Μάχη με κινητήρες χαμηλού κυβισμού ανάμεσα σε δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας

Focus vs Astra vs Auris vs Golf

30.320 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2016)

Το Opel Astra είναι το νεώτερο μέλος στο club των μικρομεσαίων οικογενειακών με downsized, τούρμπο κινητήρα κάτω από τα 1.200 κ.εκ. Πόσο καλά τα καταφέρνει απέναντι στο Ford Focus, στο Toyota Auris και στο VW Golf;

Toyota Auris 1,2Τ
+ Ποιότητα κύλισης, άνεση, λειτουργία κινητήρα, 6ετής εγγύηση
- Μακριές σχέσεις - ρεπρίζ, χώροι πίσω
Ford Focus 1,0 EcoBoost
+ Οδική συμπεριφορά, fun to drive, σχεδίαση, value for money, απόδοση  & λειτουργία κινητήρα
- Εσωτερικό πλάτος & ύψος πίσω, δύναμη κινητήρα ψηλά
VW Golf 1,0 TSI
+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, κύλιση, κατανάλωση, χώροι επιβατών και αποσκευών
-Συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω
Opel Astra 1,0 Ecotec 
+ Σχεδίαση, κινητήρας, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία, κατανάλωση
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6η σχέσης στο κιβώτιο
Το Ford Focus έδειξε το δρόμο για το απόλυτο downsizing στα οικογενειακά μικρομεσαία με το λανσάρισμα του 1,0 EcoBoost, ο οποίος βραβεύεται σερί τα τελευταία 5 χρόνια ως ο καλύτερος μικρός κινητήρας. Ο κινητήρας αυτός άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού στην μικρομεσαία κατηγορία με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές το παράδειγμά του. Έτσι η VW παρουσίασε το VW Golf 1,0 TSI, η Toyota το Auris 1,2T, για να έρθει τώρα και το 1.000άρι Opel Astra, το οποίο είναι το νεώτερο και το μακρύτερο (4.370 χλστ.) από τα τέσσερα μοντέλα. Το Astra έχει σωστές αναλογίες και συνδυάζει το δυναμισμό με την κομψότητα. Το Focus εντυπωσιάζει με το εμπρός του μέρος, όπου δεσπόζει η χαρακτηριστική τραπεζοειδής μάσκα. Αρκετά «αιχμηρή» είναι και η σχεδίαση του Toyota Auris, ενώ το VW Golf έχει εμφανώς ρισκάρει λιγότερο σχεδιαστικά, όντας το πιο συγκρατημένο. Πάντως είναι μόνο που προσφέρεται και με 3θυρο αμάξωμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto