Ο Dani Sordo θέλει να γίνει ο 1ος Ισπανός μετά τον Carlos Sainz το 1995, που θα κερδίσει το Ράλι Ισπανίας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο Dani Sordo θέλει να γίνει ο 1ος Ισπανός μετά τον Carlos Sainz το 1995, που θα κερδίσει το Ράλι Ισπανίας.

WRC Ράλι Ισπανίας: 1ο σκέλος (+videos)

5.106 Επισκέψεις στο άρθρο (15/10/2016)

Ο Carlos Sainz το 1995, ήταν ο τελευταίος ντόπιος που κέρδισε το Ράλι Ισπανίας. Μέσα στο λασπόλουτρο του φετινού αγώνα, ο Dani Sordo προσπαθεί να το επαναλάβει…

Ο Dani Sordo κατάφερε να δαμάσει τις επικίνδυνες συνθήκες του 1ου σκέλους του Ράλι Ισπανίας που λαμβάνει χώρα στην Καταλονία, κλείνοντας την χθεσινή μέρα όντας στην κορυφή και θέτοντας τις βάσεις για μία νίκη Ισπανού στον αγώνα, για πρώτη φορά μετά από 21 χρόνια! Τελευταίος ήταν ο Carlos Sainz το 1995.

Ο Sebastien Ogier πήγε στην Ισπανία για να σφραγίσει τον 4ο συνεχόμενο τίτλο του στο WRC. Μέχρι στιγμής τα σχέδιά του, τα χαλάει ο Sordo.

Ο Sebastien Ogier πήγε στην Ισπανία για να σφραγίσει τον 4ο συνεχόμενο τίτλο του στο WRC. Μέχρι στιγμής τα σχέδιά του, τα χαλάει ο Sordo.

 
Οι χθεσινές βροχές μετέτρεψαν τις χωμάτινες διαδρομές στους λόφους πάνω από την Costa Daurada, σε λασπόλουτρο. Η υδρολίσθηση καραδοκούσε για όλους τους οδηγούς, αλλά η απογευματινή επίδοση του Sordo του επέτρεψε να περάσει στην πρώτη θέση, 17,0 δλ. μπροστά από τον Sebastien Ogier.
 
Ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Ogier, πήγε στην Ισπανία για να σφραγίσει τον 4ο συνεχόμενο τίτλο του στο WRC. Ο Γάλλος και ο Thierry Neuville, είχαν στις τρεις πρώτες ειδικές το προβάδισμα, αλλά στην μετέπειτα επανάληψή τους, ο Sordo ήταν εκπληκτικός. Κέρδισε στις δύο, ενώ στην άλλη ήταν 2ος, γεγονός που του επέτρεψε να σκαρφαλώσει από την 4η στην 1η θέση της γενικής.
 
Ο Ogier ανοίγοντας τις ειδικές είχε και τα μεγαλύτερα προβλήματα γλιστρήματος, με τον Γάλλο να παραδέχεται πως το απόγευμα, προτεραιότητά του ήταν απλά να «επιβιώσει». Ο team-mate στην VW, Andreas Mikkelsen παρόλα τα προβλήματα, ήταν 3ος, 18,1 δλ. πίσω από τον Ogier.
 
Το δίδυμο της Hyundai, Thierry Neuville και Hayden Paddon, είχαν μεταξύ τους διαφορά μόλις 1,2 δλ., καταλαμβάνοντας την 4η και 5η θέση. Ο Neuville ήταν μπροστά μετά την SS2, ενώ ήταν 2ος στην SS5, όταν γλίστρησε στο εσωτερικό μιας στροφής και κατέληξε να «κλαδεύει» ένα δέντρο. Προβλήματα είχε και ο Paddon με το anti-lag σύστημα του οχήματός του.
 
Ο Mads Οstberg πάλευε με το σύστημα μετάδοσης του Ford Fiesta RS και μάλλον ήταν ευχαριστημένος με την 6η θέση. Ο Kris Meeke είχε ατύχημα στην έναρξη του αγώνα, αλλά μετά «συνήλθε» καταλαμβάνοντας την 7η θέση, μπροστά από τον team-mate στην Citroen, Craig Breen, ο οποίος πήρε ποινή 10 δλ. γιατί καθυστέρησε να φτάσει στο σημείο ελέγχου. Οι Ott Tanak και Eric Camilli, συμπλήρωσαν με Ford Fiesta RS, την πρώτη δεκάδα.
 
Ο Jari-Matti Latvala έχασε 12 δλ. στους δρόμους της Βαρκελώνης, αλλά η νίκη του σε δύο ειδικές, τον έφερε στην 3η θέση. Ωστόσο, το απόγευμα έσπασε την ανάρτηση του Polo R. Σήμερα, το αγωνιστικό «μενού» έχει 8 ειδικές, συνολικού μήκους 139,19 χλμ.
Toyota
moto