Μπορεί το πρωτοεμφανιζόμενο Toyota CH-R να εκθρονίσει το Nissan Qashqai;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μπορεί το πρωτοεμφανιζόμενο Toyota CH-R να εκθρονίσει το Nissan Qashqai;

Νέο C-HR Vs Qashqai

(12/12/2016)

Μπορεί το πρωτοεμφανιζόμενο Toyota CH-R να εκθρονίσει το Nissan Qashqai; Η Toyota τοποθετεί το άκρως εντυπωσιακό C-HR ακριβώς απέναντι από το best seller Nissan Qashqai, τον ιδρυτή ουσιαστικά της κατηγορίας των μικρομεσαίων crossover.

Τα ατού του Toyota C-HR

To CH-R θα στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και διαθέτει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

To CH-R θα στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και διαθέτει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Εντυπωσιακή σχεδίαση
- Ηigh-tech προφίλ
- Και υβριδικό
 
Τα ατού του Nissan Qashqai
- Είναι best seller
- Χώροι-πρακτικότητα
- Τετρακίνηση
 
Την απουσία της Toyota στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover έρχεται να καλύψει το CH-R, που έχει μήκος 4.360 χλστ (μεταξόνιο 2.640 χλστ.) και θα σταθεί ακριβώς απέναντι από τον ιδρυτή της κατηγορίας και best seller Nissan Qashqai, το οποίο έχει μήκος 4.377 χλστ. (μεταξόνιο 2.646 χλστ.). Χωρίς αμφιβολία το νέο crossover της Toyota διαθέτει  ιδιαίτερα αιχμηρή σχεδίαση με coupe αισθητική. Το Nissan Qashqai, που δείχνει και είναι ψηλότερο, διαθέτει λιγότερο ριζοσπαστική σχεδίαση, που δείχνει πιο «εύπεπτη».
 
Εσωτερικά-Xώροι: Πιο μοντέρνο το C-HR, πιο άνετο το Qashqai
Η καμπίνα του Toyota CH-R ακολουθεί την μοντέρνα σχεδίαση του αμαξώματος. Ξεχωρίζει το ασύμμετρο και στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, με τη λιτή διάταξη και τους ελάχιστους διακόπτες, μιας και οι βασικές λειτουργίες επιτελούνται μέσω της μεγάλης οθόνης αφής 8 ιντσών. Όπως διαπιστώσαμε μπαίνοντας στην καμπίνα του, το φινίρισμα έχει γίνει με πολύ προσοχή, ενώ υπάρχει υψηλή απτή ποιότητα και εξαιρετική συναρμογή. Οι χώροι είναι άνετοι, αλλά οι πίσω επιβάτες λόγω σχεδιασμού οροφής και παραθύρων νιώθουν «πιεσμένοι». Αντίθετα το Nissan Qashqai είναι πιο ευρύχωρο, με μπόλικο «αέρα» για τους πίσω, αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (430 λτ., έναντι 377 λτ. του C-HR). H καμπίνα διαθέτει σαφώς πιο συγκρατημένη σχεδίαση, με πιο συμβατικές γραμμές και πιο μουντό διάκοσμο. Ποιοτικά πάντως πείθει ανάλογα, όπως έχουμε δει και στις δοκιμές μας.

Best Car 2017: Ψήφισε & Kερδίστε 1 Audi Q2, 1 Citroen C3, 1 Nissan Micra, για μια ολόκληρη χρονιά και 1 Ford Edge, 1 Peugeot 3008, 1 Fiat Tipo για μια βδομάδα μαζί με ένα μαγευτικό τριήμερο και δεκάδες άλλα δώρα!
 
Κινητήρες: Χωρίς diesel το CH-R
Όσον αφορά στα μηχανικά του μέρη, να υπενθυμίσουμε πως το ιαπωνικό μοντέλο θα στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, την οποία φέρει και το νέο Prius. Δε θα έχει κινητήρα diesel, παρά υβριδική έκδοση (καρδιά του συστήματος είναι 1.800άρης κινητήρας με τη συνδυαστική απόδοση να βρίσκεται στα 122 άλογα και τις εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 90 γρ./χλμ.) και με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα 115 ίππων, που γνωρίσαμε στο Auris. Σε κάποιες αγορές θα είναι διαθέσιμο και με 2λιτρο σύνολο βενζίνης 144 ίππων. Το Nissan Qashqai προσφέρει turbo επιλογές στα 1,2 & 1,6 λτ. βενζίνης, καθώς και 1,5 & 1,6 λτ. πετρελαίου. Σημαντικό στοιχείο είναι και η προσφορά συστήματος ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη.
  
Συμπέρασμα
Το Toyota CH-R έχει άκρως εντυπωσιακά στοιχεία, ειδικά στη σχεδίαση και στην τεχνολογία. Ωστόσο δεν έχει κινητήρα diesel, ενώ η τετρακίνηση είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σε αντίθεση με το Nissan Qashqai, που προσφέρει αυτές τις επιλογές και το οποίο δεν είναι άλλωστε τυχαία το best seller στην κατηγορία…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center